• 1
  • 2
2009-06-08, 00:13
Medlem
Rösterna räknas väl förhand? Borde det inte vara ganska lätt då att det sitter några människor där och glömmer att räkna vissa röster eller liknande? det kan ju knappast vara svårt att fuska och omöjligt att upptäcka...
Citera
2009-06-08, 00:13
Medlem
Snöblinds avatar
Låt mig gissa, SDare?
Citera
2009-06-08, 00:14
Medlem
Neus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Låt mig gissa, SDare?

De har väl rätt att vara misstänksamma. Det skedde valfusk som drabbade dom förra riksdagsvalet.
Citera
2009-06-08, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snöblind
Låt mig gissa, SDare?

Är socialdemokrat men röstar på sd i protest. Men det hör inte till saken. Vi kan låtsas att det är piratpartiet jag syftade på i det här valet om det känns bättre för någon.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av litenmenstor
Rösterna räknas väl förhand? Borde det inte vara ganska lätt då att det sitter några människor där och glömmer att räkna vissa röster eller liknande? det kan ju knappast vara svårt att fuska och omöjligt att upptäcka...
De räknas väl en andra gång sen efter valet, och det är noterat hur många röster som man hade innan rösträkningen började. Visst kanske någon enstaka röst kan försvinna, men något omfattande valfusk är nog ytterst svårt att lyckas med.
Citera
Medlem
Nidhoggs avatar
Spelare väl ingen roll om han är SDare eller inte, kan väl lika gärna vara exempelvis PP eller FI? Jag fick iaf en riktigt sosse-känsla när jag gick in i hyregästföreningens lokaler för att rösta förut, helt omöjligt är det inte ju inte att ett par gamla gråsossar sorterat bort röster, jag är ganska övertygad om att det sker
Citera
2009-06-08, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neu
De har väl rätt att vara misstänksamma. Det skedde valfusk som drabbade dom förra riksdagsvalet.

Vad hände då? Och hur kom dom på det?
Citera
2009-06-08, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teron
De räknas väl en andra gång sen efter valet, och det är noterat hur många röster som man hade innan rösträkningen började. Visst kanske någon enstaka röst kan försvinna, men något omfattande valfusk är nog ytterst svårt att lyckas med.

hmm okej hoppas verkligen att det sköts så bra och att dom verkligen har koll.
Citera
2009-06-08, 00:21
Medlem
Neus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av litenmenstor
Vad hände då? Och hur kom dom på det?

Här har du en artikel om dagens val:

http://www.dn.se/fordjupning/europa2...nmalt-1.886357

Det jag tänkte på utspelade sig på valdagen 2006 då någon sosse i Dalarna(tror jag) slängde SDs valsedlar i papperskorgen.

Men det är självklart goda demokrater som slängder Sverigedemokraternas valsedlar för att försvara demokratin.
Citera
2009-06-08, 00:22
Medlem
Sufferstreams avatar
Fuskades säkert, får vänsterextremisterna inte bort alla oliktänkande med sina överfall och skrämseltaktiker på gatan så tar hjärntvättade självdestruktiva svenska sossar hand om en hel del "fel" röster när det ska räknas.
Citera
2009-06-08, 00:24
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neu

Även detta valet fuskades det ju med SD's valsedlar.
Citera
2009-06-08, 00:28
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Sd tredubblade sitt resultat

Citat:
Ursprungligen postat av zyyper
Ohh nej kom inte inavels SD över 4% ?

Självklart ligger det fusk bakom, eller kan det vara så att antalet inavlade horrasister här i Sverige är jävligt lågt.

Sverige vill inte ha er, EU vill inte ha er Dra åt helvete.

Det gick inte så bra för vänstern heller som mer än halverade sig. En mer nedslagen person än Ohly får man leta efter. Hoppas någon sitter men honom i natt så han inte drar snaran över halsen och hänger sig.

I och för sig skulle det befria Sverige från en diktator kramande kommunist, men vi är ju ändå humanister och vill rädda liv hur uselt det än förefaller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in