Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2009-06-10, 01:19
Bannlyst
Den 24 juni resor jag o några kusiner till mig och några vänner till dom till Sunny Beach. Alla sticker för 2veckor men jag hinner bara med 1vecka för jag måste tillbaka till sverige till den 2juli för samma dag måste jag resa med 2 kill kompisar och 3 tjej kompisar till Amsterdam för Sensation White. Vi kommer vara borta till den 7juli o sen tillbaka till sverige och nu kommer den största bomben som kommer döda för 2 andra kill kompisar till mig boka tidigare idag en thailand resa för en hel månad och jag tackade ja. Vi 3 sticker den 9e och kommer tillbaka 8e augusti.

Jag blev tillsammans med en tjej för dryga två månader sen och vi har det faktiskt mer än bra. Jag älskar henne och hon mig jätte mycket men jag kommer garanterat vara otrogen till 100% både i Bulgarien och i Thailand för jag kommer aldrig hålla mig. Det värsta av allt är att tjejen kommer arbeta hela sommaren medan jag kommer ha party både dagar och nätter i alla 3 länderna. Hon känner till bulgarien resan men dom andra två har hon inte den blekaste aningen om… Ännu en stor besvikelse är att hon vill fira min 25års dag som jag kommer ha i juli månad men tyvärr så är jag på andra sidan av jord klotet och kommer fira så att det slår loss i hela Phuket.

Jag funderar på göra slut här o nu och efter sommarn kan vi bli ihop igen för jag vill ha den här tjejen för hon är perfekt. Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Eller får jag dra en riktig bra historia för jag duktig på ljuga?
Citera
2009-06-10, 01:21
Medlem
Ja just det lät ju som en bra plan...
Citera
2009-06-10, 01:25
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Du har ännu inte berättat om alla resor för henne.

Vill dumpa henne tillfälligt för att sedan kunna komma hem till en snäll flickvän som bara suttit och väntat ut dig.

Jo tack,det fungerar nog skitbra.
Citera
2009-06-10, 01:26
Medlem
supermassives avatar
Om hon nu är så perfekt varför kan du då inte hålla kuken i styr och börja tänka med det stora huvudet?
Citera
2009-06-10, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Om hon nu är så perfekt varför kan du då inte hålla kuken i styr och börja tänka med det stora huvudet?

Håller med här faktiskt...kille och allt är hon så perfekt är hon ju värd det.
Citera
2009-06-10, 01:31
Medlem
"Du älskling, jag ska ut och resa lite, och är ganska sugen på att knulla runt lite där och så, så jag tänkte, vi kan väl göra slut nu över sommaren men så blir vi ihop igen sen efteråt, för jag älskar ju absolut dig"

Ja, hon sitter nog snällt och väntar hela sommaren och väntar på sin, inte ett dugg svinaktiga kille.
Citera
2009-06-10, 01:31
Medlem
wannbees avatar
Ha kvar henne ist. gör hon slut för att du är borta hela sommarn så får du skylla dig själv :>
Citera
2009-06-10, 01:33
Medlem
Lumbricuss avatar
Narcissist var det ja.
Citera
2009-06-10, 01:36
Medlem
Battery6s avatar
Hahahahaha!

Det var det dummaste jag hört i hela mitt liv.
Om du inte kan hindra dig själv från att vara otrogen för den "perfekta tjejen" så är nog hoppet ute.
Iaf:
1. Var otrogen och var med henne och säg inget sedan.
2. Gör slut med henne och gå och knulla så mycket du vill.
3. Var inte otrogen och gör inte slut.

Förstår inte ens vart du kommer fram till att hon ska vilja vara med dig igen.

"Du, jag ska utomlands och knulla tjejer så därför gör jag slut men vi kan bli ihop när jag kommer tillbaks igen"
"Okej "

Jo visst och tomten är bosatt på månen i ett flytande hus från Venedig.
Citera
2009-06-10, 01:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive

hon är perfekt!!!

Hålla sig här i sverige från olika tjejer är ingen större deal men där borta, jag vill inte ens snacka om det!!! I bulgarien ger dom blickar och drar i väg en och i thailand hoppar dom på en, Rena våldtäkten

Titta på akutellt om du inte tror mig
Citera
2009-06-10, 01:50
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist.
hon är perfekt!!!

Hålla sig här i sverige från olika tjejer är ingen större deal men där borta, jag vill inte ens snacka om det!!! I bulgarien ger dom blickar och drar i väg en och i thailand hoppar dom på en, Rena våldtäkten

Titta på akutellt om du inte tror mig

Ja, men tur att din flickvän är perfekt. Då kommer hon ju acceptera det här. Det är ju bara att du åker och har din älskling hemma under tiden. Sen om du har tur kanske hon har hemlagad mat på spisen när du kommer hem. Bra va?
Citera
2009-06-10, 01:58
Medlem
zaturn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narcissist.
Den 24 juni resor jag o några kusiner till mig och några vänner till dom till Sunny Beach. Alla sticker för 2veckor men jag hinner bara med 1vecka för jag måste tillbaka till sverige till den 2juli för samma dag måste jag resa med 2 kill kompisar och 3 tjej kompisar till Amsterdam för Sensation White. Vi kommer vara borta till den 7juli o sen tillbaka till sverige och nu kommer den största bomben som kommer döda för 2 andra kill kompisar till mig boka tidigare idag en thailand resa för en hel månad och jag tackade ja. Vi 3 sticker den 9e och kommer tillbaka 8e augusti.

Jag blev tillsammans med en tjej för dryga två månader sen och vi har det faktiskt mer än bra. Jag älskar henne och hon mig jätte mycket men jag kommer garanterat vara otrogen till 100% både i Bulgarien och i Thailand för jag kommer aldrig hålla mig. Det värsta av allt är att tjejen kommer arbeta hela sommaren medan jag kommer ha party både dagar och nätter i alla 3 länderna. Hon känner till bulgarien resan men dom andra två har hon inte den blekaste aningen om… Ännu en stor besvikelse är att hon vill fira min 25års dag som jag kommer ha i juli månad men tyvärr så är jag på andra sidan av jord klotet och kommer fira så att det slår loss i hela Phuket.

Jag funderar på göra slut här o nu och efter sommarn kan vi bli ihop igen för jag vill ha den här tjejen för hon är perfekt. Tror ni hon går med på det? Hon älskar mig faktiskt skit mycket och inte bara lite.

Eller får jag dra en riktig bra historia för jag duktig på ljuga?

Flashback slutar aldrig förvåna mig...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in