• 1
  • 2
2009-06-14, 12:34
Medlem
Undertecknad skriver frvisso flitigt i detta forum men r lngtifrn ngon van konsument av sexuella tjnster. Ett par massageinstitut, ett gng strippklubbar i olika lnder och tv besk p FKK, that's it.

Under ett besk i London bestmde jag mig iaf fr att testa mina grnser s jag bokade in mig p ett sexparty arrangerat av Lady Marmelade Parties. P ett sdant party finns 7 tjejer och upp till 14 mn och sen knullas det hej vilt i tv timmar. Fr detta nje betalar man 120 pund, runt 1400 kronor. Fr mig som aldrig haft ngon form av gruppsex tidigare (inte ens en trekant) var detta djupt vatten.

Festen gde rum i en etagevning i nrheten av Paddington. Tillstllningen arrangeras av en kille som heter Moss och hans fru, bda trevliga och hjlpsamma. Nr man kommer dit s tar frun hand om ens vrdesaker och man tar p sig en badrock, ungefr som p ett FKK. Sen gr man runt i diverse sovrum tills man blir tillfrgad av en tjej om man vill ha lite kul. Jag gick runt och tittade storgt p knullande par innan en tjej grabbade tag i mig. Hon bad mig lgga mig p rygg p en sng och brjade suga. Bredvid mig blev en sexig latina tagen bakifrn och hon brjade hjlpa till med blsjobbet. Strax drp anslt ytterligare en tjej som brjade leka med min pung. Nu hade jag varit dr i bara 15 min och redan lekte tre tjejer som med min kuk! Till slut gick det fr mig (fegtjejerna vgrade ta satsen i munnen... ) och tjejerna hjlptes t att torka upp kladdet. Jag hade knappt hunnit ta p mig badrocken igen frrn en ny tjej grabbade tag i mig. Hon var snygg och jag "terhmtade mig" rekordsnabbt. Efter ett skickligt blsjobb s frskte hon f mig till orgasm med ett rtt hrdhnt handjobb. Min erektion tvrdog och jag sa att jag behvde vila.

Jag gick upp p vervningen dr en 4-5 mn satt i badrockar och drack vatten och t snacks och smpratade med vrden och hans fru. Vissa av mnnen var blyga och tystltna, andra var pratglada och sociala. Efter tio minuter kom en av tjejerna upp och sa "kom igen nu, vila kan ni gra hemma!"

Vl nere s sg jag en blond tjej som sg trevlig ut p vg in i duschen. Jag frgade om hon hade tid fr mig om en stund och hon log och sa "visst!". Efter en 5-7 minuter kom hon och hmtade mig och vi tog plats p en sng brevid ett annat par. Den hr tjejen var verkligen involverad i sexet, hon var helt rdflammig p brsten och p halsen (kanske var hon bara allergisk mot ngot? ) och andades tungt. Nr jag kom i missionren sprattlade jag till med benen och sparkade till killen brevid mig lite ltt. Han var dock upptagen med att lapa och mrkte inget.

Efter en dusch gick jag upp till vervningen igen och pratade lite med garen. Han satt och lekte med sin hundvalp och tog emot tidsbokningar till kommande fester p telefon. Sen kom garinnan och frkunnade att det var 20 min kvar och om vi ville hinna mer ngot mer skulle vi g ned.

Jag hade tidigare sett en sexig blond tjej med en charmigt leende bli psatt och ven om jag inte riktigt gick igng p voyeurgrejen generellt s tnde jag p henne. Lmpligt nog var hon ledig men en annan gst hade samma id som jag. Det uppstod en komisk situation dr vi bda stod nakna och tittade oskert p varandra. Han sa "kr du" och jag svarade "men inte ska vl jag". Tjejen tyckte att vi kunde dela p henne och eftersom hans petterniklas var frdig fr dagen s gav hon mig oralsex medan han gav henne oralsex. Mycket bra arbetsfrdelning!

Killen trttnade till slut och lmnade rummet varp tjejen satte sig p mig. Hon hade ett fint leende och en vacker kropp och hon red som en riktig cowgirl. Jag kom ungefr 20 sek innan vrdinnan stack in huvudet och sa "5 minuter kvar!".

Sammanfattningvis var det hr en rtt surrealistisk upplevelse fr mig som nd har begrnsade sexuella erfarenheter. Jag hade inga problem att prestera sexuellt med en massa andra kukar runt om mig ven om jag upplevde de andra mnnen lite som ett stressmoment. Det ska dock sgas att alla mn var vnliga och hnsynstagande mot varandra och mot tjejerna.

Tjejerna var inte riktigt s attraktiva som jag hade hoppats p, men jag hade turen att f knulla de tv som fll mig mest i smaken. Jag tror inte att jag kommer att upprepa detta besk, jag fredrar en lngre one-on-one istllet fr att hoppa runt mellan tjejer och med en massa folk runt omkring. Fr ngon som r exhibitionistisk eller voyeuristisk r stllet rena drmmen.

De manliga gsterna var alla vita och 25-40, frutom en blyg asiatisk kille med minipenis (fick bita mig i tungan fr att inte brja skratta nr jag sg den) och en indier eller pakistanier i 50-rsldern.

Om ni tycker detta verkar vara ngot fr er s kan jag rekommendera Lady Marmelade, garparet r vnliga och serisa.
Citera
2009-06-14, 12:53
Medlem
soptippsbosses avatar
Mycket underhllande lsning. Tummarna upp!
Citera
2009-06-14, 13:03
Medlem
seraphs avatar
haha man fick ju nstan bonge av den historien
Citera
2009-06-14, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seraph
haha man fick ju nstan bonge av den historien

Haha, jag fick nstan bonge av att skriva den. ven om jag inte kommer testa igen s har jag fixat bra mentalt runkmaterial fr de kommande 5 ren...
Citera
2009-06-14, 13:16
Medlem
Ramaskriets avatar
Det dr besket hade allt - till och med en asiat med miniutrustning. Gratulerar till ett lyckat besk.
Citera
2009-06-14, 13:18
Medlem
KryddAs avatar
Haha
Citera
2009-06-14, 13:21
Medlem
BlueStars avatar
Det dr lt spnnande, Vlvillig! Intrycket man fr av din berttlelse r det lter tmligen likt en tysk Party Treff. Stmmer det eller finns det andra skillnader i upplgget, regler osv?

Frutom Lady Marmelade lr ven Sacred Rose Parties erbjuda likartade upplevelser p sin sexparties. Inte fr att jag har planerat att ka till London den nrmsta tiden, men har du hrt om kvaliteten p deras tillstllningar r i paritet med Lady Marmelade eller om det r bttre eller smre? Kan vara bra att veta i fall jag ker dit ngon gng framver.
Citera
2009-06-14, 13:54
Medlem
zozolas avatar
fett fett najs, r det nn ldersgrns? hgre n 18 undrar jag ofc..
Citera
2009-06-14, 13:58
Medlem
BIlder annars har det inte hnt
Citera
2009-06-14, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
BIlder annars har det inte hnt

lol
Citera