Citat:
Ursprungligen postat av Pojken
Ditt inlägg i den här debatten är en gåta. En massa svammel om man nu jämför med författarens allvariga och sakliga inlägg om det mycket viktiga samhällsprogrammet Robinson....
Är absolut inte feminist och jag har den åsikten att kvinnor har svårt att komma överens. Dessutom har, enligt mina källor, antalet kvinnliga VD:ar inte minskat. Men skriv ett klarare och mer tydligt inlägg i debatten så kanske jag förstår. Och sen det här med Robinsson på TV är ju bara en konstlad lek där vissa får för sig att deltagarna är verkliga och en dag skall ta över världen, *fasar*
Som om det skulle vara förbjudet att komma med felaktig statistik här eller?
I alla delar av forumet spys det ut statistik som till stor del är påhittad förvriden eller på annat sätt felaktig, men ingen bryr sig.
På tv är det ännu värre i de s.k. debattprogrammen.
Du kan knappast bevisa att hans statistik är felaktig heller så det är väl skitsamma.
edit:själv skiter jag i statistik (om den inte är bra för mig för jag är egoist) och ser det bara som ett argument i brist på argument, jag skiter i argument också men man måste ju anpassa sig för att kunna posta här.