Citat:
Ursprungligen postat av yamahafs1
kan ge lite info till tråden. den misstänkte hade en bilverksta vid namn finshop eller något liknande. han har varit dålig hela livet. enda sen när han var i 16 års åldern har han misshandlat och hotat folk. en nära vän till migs pappa kände igen killen. han är som sagt kriminel och han är stammis på dannesbar sedan 14-15 års tbx. han sålde även träsprit till smååringar typ 11-13 åringar. och det det rykte om att han är pedofil. har sett han flera gånger. och offrets vänner har trott att det hade varit han med.
Stämmer ju bra överens med detta isåfall "Ett år och åtta månader har nu gått sedan Victor försvann. Allt verkade vara som vanligt när han skulle gå Dannes Bar, tillsammans med en kompis. Men Victor kom aldrig hem igen. Det senast kända spåret efter honom är en storväxt man i 45-årsåldern, som han pratade med utanför krogen. Polisen har gjort en omfattande utredning om vad som kan ha hänt. Och nu har sökningarna efter honom intensifierats, med polishelikoptrar och hundsök.
För Victors familj är ovetskapen fruktansvärd att leva med. – Jag saknar att jag inte fick se honom växa upp till en man. Jag var jättestolt över honom, säger hans mamma Mona Gustafsson.
Nu vill polisen komma i kontakt med alla de personer som ännu inte hörts och som var ute i Eskilstuna natten mellan den 18 och 19 mars förra året. De är intresserade av alla upplysningar som kan ge ett svar på vad som har hänt Victor Hasselström.
"