2009-05-25, 15:36
Medlem
Ja, jag var p CC i stockholm Natten till idag..

Och pltsligt nr man sitter och spelar reser sig en kille frn ett annat bord och skriker "AAAAHHH..... AAAAAAAAAAAAAAHHHHH.... AAHHHHHHHHHH !!!" ungefr s... Den strre delen av pokerrummet samlades kring detta bord och det visade sig att killen gtt all in med de 300 han hade kvar och frlorat..

Vrt att dampa fr 300 frlorade kronor? :S

Ngon annan som var dr?
Citera
2009-05-25, 15:37
Medlem
zokes avatar
300 kr r ingen strre frlust :P
Citera
2009-05-25, 15:38
Bannlyst
Jag hatar sna som dig, de som dmer mnniskor utan att veta varfr de reagerar p det sttet. Det kan ha varit hans sista pengar fr den hr mnaden, han kan ha spelat bort mycket tidigare. Eller s kanske han har en fru dr hemma som blir tokig om han spelar bort pengar, han kanske knde att han hade lyckan, men frlorade.

Du r idioten.
Citera
2009-05-25, 15:40
Medlem
GrovBenstommes avatar
vervaknings videon, har du den? snlla
Citera
2009-05-25, 15:42
Medlem
GrovBenstommes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Jag hatar sna som dig, de som dmer mnniskor utan att veta varfr de reagerar p det sttet. Det kan ha varit hans sista pengar fr den hr mnaden, han kan ha spelat bort mycket tidigare. Eller s kanske han har en fru dr hemma som blir tokig om han spelar bort pengar, han kanske knde att han hade lyckan, men frlorade.

Du r idioten.

Ok 25:e idag? S nya pengar rullar in
Citera
2009-05-25, 15:44
Medlem
Trillskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChinaLover
Det kan ha varit hans sista pengar fr den hr mnaden, han kan ha spelat bort mycket tidigare.
==> idiot.
Citat:
Eller s kanske han har en fru dr hemma som blir tokig om han spelar bort pengar
==> idiot.
Citat:
, han kanske knde att han hade lyckan
==> idiot.

Citat:
Kanske var dom han spelade bort.
Citera
2009-05-25, 15:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme

Det kan ju ha varit de han anvnde.
Citera
2009-05-25, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrovBenstomme
vervaknings videon, har du den? snlla

Jag skulle gra mycket fr att komma t den... har varit p CC MNGA gnger... och kan utan tvekan sga att det var det strsta utbrott jag sett ngon f... All personal alla spelare och ja.. alla som var dr skrattade oavbrutet i 30 minuter efter det att han hade gtt...

Som sagt, video snlla ngon.. FIXA !

Och BTW, ja ChinaLover, jag r idioten!
Citera
2009-05-25, 15:48
Medlem
micaeles avatar
'Alla de 300'...sker p att det inte handlade om 300k?
Citera
2009-05-25, 16:23
Medlem
Niders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trillske
Kanske var dom han spelade bort.

urskta, men fy fan var rolig du var dr Trillske
Citera
2009-05-25, 23:48
Bannlyst
haha. spelar ofta p cosmopol. gillar dra ut folk som verskattar sina ess s jvla mycket, fr har du ett ess, kan du vl inte frlora? och att inte tala om 2 ess.

angende snubben som fick utbrott, vem var det? var det en regulare a la speltorsk som alltid r p cosmopol eller nn random drop in newfag?
Citera
2009-05-26, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0126
haha. spelar ofta p cosmopol. gillar dra ut folk som verskattar sina ess s jvla mycket, fr har du ett ess, kan du vl inte frlora? och att inte tala om 2 ess.

angende snubben som fick utbrott, vem var det? var det en regulare a la speltorsk som alltid r p cosmopol eller nn random drop in newfag?

"Snubben" var en rtt s regular kille, suttit vid samma bord som killen ngon gng tidigare o han verkar rtt trevlig.. ngon stanns mellan 20-24 r skulle jag tippa.. Svensk, normalbyggd mrkt halvlngt hr osv... ah.. s bra kan jag beskriva haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in