2012-10-25, 19:24
Medlem
timetoendits avatar
När jag köpte 4-fma från swebuzz för ett kanske 1-2 månader sedan sedan var det iallafall bra tryck i det. Den första RC drogen jag provade och har faktiskt lite ångest fortfarande över att jag provade det. Dels för att jag inte alls vet vad det har gjort med min kropp även om jag inte känner av några bieffekter, men även för att det var extremt beroendeframkallande för mig. Sitter fortfarande och har ett jättesug efter mer av det. Rushen man fick när det slog var det skönaste jag känt i drogväg och då har jag ändå provat de flesta av de "traditionella" drogerna. Ska nog hålla mig borta från att prova att skjuta amfetamin kommer nog sitta fast direkt
Citera
2012-10-25, 20:23
Medlem
cornichoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Alla gillar olika, testa dig fram.. själv gillar jag att röka meta mer än att ta det iv, bara testa 4-fma några gånger men vanligt meta desto fler gånger.
Går det alltså att röka som det är?
Citera
2012-10-28, 20:05
Medlem
undervattenfisks avatar
Funderar på köpa en 5a 4-FMA, gillade det som tusan tidigare men nu då man som blivit "vuxen" och försöker vara seriös och så börjar man läsa hur neurotoxiskt det är? men kanske inte farligt att ta en 0,5a en helg bara?

EDIT: kommer köpa amfetamin och 3-mmc istället tror jag.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-10-28 kl. 20:17.
Citera
2012-10-29, 09:39
Medlem
POMJUP53s avatar
Har ett liten fundering kring ett tillfälle då jag testade 3-FA följt at 4-FMA. Har erfarenheter av båda substanserna men 4-FMA var längesen jag körde så fick nu ett gyllene tillfälle. Kommer hursomhelst ihåg att jag tyckte substansen var väldigt bra, men också väldigt kraftfull. Det var som ett starkt tjackrus med en finfin eufori. Dock verkar inte substansen vara nåt man kör race på, pyskosen var nära när jag 3e kvällen i rad körde detta, blev apatisk, rädd och paranoida tankar var det enda som svävade i mitt huvud.

KVÄLLEN;
Började väl med att bomba 80mg 3-FA. Ca 5h in i ruset väljer jag att fylla med samma dos. Här efter ca 3h blir jag erbjuden lite 4-FMA och tar lite. Just här förändras inte ruset så myket för mig, kanske tog lite lite då jag inte hade vågen till hands och inte ville bli vrålpåtänd.

Sen 4h efter detta är jag hemma men kommer på att jag vill dygna, drar en rejäl lina 4-FMA(ca 150mg) och efter ett tag blir jag ruggigt påtänd med riktigt konstanta och sköna rysningar och blir lite mer speedad än när jag kör 3-FA ensamt. Hursomhelst 10h efter den linan så hade ruset gått ur mig men jag kunde fortf inte sova, hade lite hallisar i form av pulserande mönster. Jag mådde fortfarande bra och ångesten har inte kommit alls faktiskt. Tog 3mg etizolam för att släcka ner hjärnkontoret.

När jag här valde att ta benzon hade jag vart vaken i 48h.

Frågorna; Låter det här som 4-FMA? Jag kände ingen direkt eufori iaf. Sen angående hallisarna, kan det ha varit för att hjärnan börjar spela en spratt när man börjar bli utmattad? Har för mig jag fick lite småhallisar på 3-FA när jag hade vart vaken lika länge. Batchen är nog den senaste som NordicRC har.

Jag gillade detta 4-FMA bättre än 3-FA då det är rätt mycket mer go/stimluans/speedighet, passar perfekt till nattklubbsmiljöerna där jag tycker 3-FA kan vara lite stel ändå, tills man börjar toksvepa öl för att till slut våga sig in på dansgolvet.
Senast redigerad av POMJUP53 2012-10-29 kl. 09:44.
Citera
2012-10-29, 11:17
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Har ett liten fundering kring ett tillfälle då jag testade 3-FA följt at 4-FMA. Har erfarenheter av båda substanserna men 4-FMA var längesen jag körde så fick nu ett gyllene tillfälle. Kommer hursomhelst ihåg att jag tyckte substansen var väldigt bra, men också väldigt kraftfull. Det var som ett starkt tjackrus med en finfin eufori. Dock verkar inte substansen vara nåt man kör race på, pyskosen var nära när jag 3e kvällen i rad körde detta, blev apatisk, rädd och paranoida tankar var det enda som svävade i mitt huvud.

KVÄLLEN;
Började väl med att bomba 80mg 3-FA. Ca 5h in i ruset väljer jag att fylla med samma dos. Här efter ca 3h blir jag erbjuden lite 4-FMA och tar lite. Just här förändras inte ruset så myket för mig, kanske tog lite lite då jag inte hade vågen till hands och inte ville bli vrålpåtänd.

Sen 4h efter detta är jag hemma men kommer på att jag vill dygna, drar en rejäl lina 4-FMA(ca 150mg) och efter ett tag blir jag ruggigt påtänd med riktigt konstanta och sköna rysningar och blir lite mer speedad än när jag kör 3-FA ensamt. Hursomhelst 10h efter den linan så hade ruset gått ur mig men jag kunde fortf inte sova, hade lite hallisar i form av pulserande mönster. Jag mådde fortfarande bra och ångesten har inte kommit alls faktiskt. Tog 3mg etizolam för att släcka ner hjärnkontoret.

När jag här valde att ta benzon hade jag vart vaken i 48h.

Frågorna; Låter det här som 4-FMA? Jag kände ingen direkt eufori iaf. Sen angående hallisarna, kan det ha varit för att hjärnan börjar spela en spratt när man börjar bli utmattad? Har för mig jag fick lite småhallisar på 3-FA när jag hade vart vaken lika länge. Batchen är nog den senaste som NordicRC har.

Jag gillade detta 4-FMA bättre än 3-FA då det är rätt mycket mer go/stimluans/speedighet, passar perfekt till nattklubbsmiljöerna där jag tycker 3-FA kan vara lite stel ändå, tills man börjar toksvepa öl för att till slut våga sig in på dansgolvet.
4-FMA jag har tagit har haft stor andel eufori jämfört med amfetamin och meta, insomnian ungefär som efter vanlgit amfetamin, håller absolut inte lika länge som meta
Citera
2012-10-29, 12:11
Medlem
POMJUP53s avatar
Har storlekar på doseringar eller hur många påfyllningar man gör någon inverkan på hur lång standardruset/efterstimulansen blir? Just när jag fyller på några gånger känns det som att stimulansen blir så mycket längre än om jag enbart tjolat i mig en dos.

Igår hade jag ju hållt igång jävligt länge på godiset och sista påfyllningen var nog runt en 10 på morgonen, sen när det var dags att sova runt 23-00(14h efter sista 4-FMAdosen) kände jag något, alltså lite stimulering, mönster rörde sig osv.
Citera
2012-10-29, 13:42
Medlem
POMJUP53s avatar
Sen en annan lite märklig grej jag vill ta upp. Jag tog mina 3mg etizolam och somnade där runt 23-00 igår efter att ha vart vaken i 48h straight. Nu vaknade jag upp klockan 7 i morse av mig självt, riktigt pigg och på superbra humör. Det var nog längesen jag kände mig såhär glad. Jag ser också riktigt pigg, fräsch och utvilad ut, typ fräschare än vanligt till och med(och då är jag sjukt jävla fresh).

Frågan är väl; Hur kunde jag vakna upp pigg efter bara 6h sömn när jag kört på godis och liknande i 48h? Jag klagar absolut inte men det har inte hänt mig förut, då brukar det bli lååååånga sovpass.
Citera
2012-10-29, 19:33
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Sen en annan lite märklig grej jag vill ta upp. Jag tog mina 3mg etizolam och somnade där runt 23-00 igår efter att ha vart vaken i 48h straight. Nu vaknade jag upp klockan 7 i morse av mig självt, riktigt pigg och på superbra humör. Det var nog längesen jag kände mig såhär glad. Jag ser också riktigt pigg, fräsch och utvilad ut, typ fräschare än vanligt till och med(och då är jag sjukt jävla fresh).

Frågan är väl; Hur kunde jag vakna upp pigg efter bara 6h sömn när jag kört på godis och liknande i 48h? Jag klagar absolut inte men det har inte hänt mig förut, då brukar det bli lååååånga sovpass.
Det har jag ingen aning om, vart någonstans köpte du ifrån?

Gjorde ett impulsköp imorse på 4-FMA, läste inte nog så mycket verkar som ruskvalitén inte alls motsvarar vad den gjorde för 2 - 2½ år sen sist jag tog det läst inlägg här i slutet på tråden nu där det hade klagats och nu du då? fast du hade ju varit vaken ett bra tag ,

förut då tog jag en första panna på 150-175mg och jag svävade fram, kändes som jag hade några mm luft under fötterna då jag gick fram och tillbaks i lägenheten, mjukt på samma sätt hårt påslag som höll i sig 15 minuter köpte 5 gubbar till sen föll det i glömska. jag återkommer senare under veckan med mitt. försöker IV:a så lite som möjligt så det blir säkert oralt ända sättet jag kan ta uppåt och sen lägga undan påsen efter ett par doseringar.
Citera
2012-10-31, 02:45
Medlem
undervattenfisks avatar
Går toleransen verkligen upp snabbt på 4-FMA?

Har ju tagit det för kanske 2 år sen men minns ju inte hur dagarna förflöt då.

Tar ni bara ~ 3 doser per dag för att sen ge er? eller går det komma tillbaka till "paradiset"? får kanske skicka i mig en dubbel dos för det?

2 timmar känns kort, eller 4 timmar klarade jag mig längst innan jag ville ha mer, 2 timmar starkt välmående nästan på gränsen till eufori (som vi alla ser olika på) sen 2 timmar av att må bra helt okej alltså pigg och glad fortfarande.

Första dosen är ju hur som helst grym, t o m nasalt var det hårt, slog på max 5 min ju.
Citera
2012-10-31, 09:18
Medlem
undervattenfisks avatar
inte fått sova en blund trots benso och subutex

Tog totalt 600 mg sista dosen mellan 1-2 tiden tror jag, men jag känner att jag OD:a är bara värt att ta en dos och en refill sen håller man sig för man får inget bra rus bara hårda hjärtslag, puls from hell och jobbigt över lag.

Verkar vara potent batchen jag fick iaf, kände av första näbben på 100 mg (jämfört med en annan jag testa för nå år sedan då pangade jag rykare på allt mellan 150 och lite över 200 mg med typ Lite sämre effekt svårt att minnas visserligen.

sköna kroppsliga effekter och psykiskt = konung, metamfetamin från gatan ger ju aldrig sån "high" men då kan man ist rejsa på det. 4-FA är nästan Nog så serotogent för att vara en amfetamin analog, synd den är svår/omöjlig att få tag på. det gillade jag bättre än bra gatutjack.

Kunde inte ens ta detta 1 dygn som jag planerat, får ta och köpa hem lite hederligt vitt istället för 4-FMA är jag säkert less ett tag fram över nu. eller ska ta en uppiggande dos då jag vaknar för att städa, diska och tvätta.

Jo, jag börjar få Fysiskt avtändning, fryser, har ont i skallen och är yr men i psyket mår jag bra, har inte tagit mer än 10 mg valium och jätte jätte lite sub hade bara 1 mg kvar.
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-10-31 kl. 09:27.
Citera
2012-10-31, 10:54
Medlem
POMJUP53s avatar
undervattensfisk;

Tycker substansen är horribel att köra flera kvällar i rad på, antar att rejsa är än värre. Kommer ihåg att jag inte tog fler än 3 doser på en kväll, allt från 100-150mg(det var starka doser enligt mig). Sen när kväll 2 kom ruset mest speedat och psykiskt påfrestande i form av rädsla/paranoia. Dag 3 var bara katastrof, hjärnspöken deluxen och jag vart varken speedad eller euforisk, bara tillbakadragen, rädd och psykotisk.
Citera
2012-10-31, 12:50
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
undervattensfisk;

Tycker substansen är horribel att köra flera kvällar i rad på, antar att rejsa är än värre. Kommer ihåg att jag inte tog fler än 3 doser på en kväll, allt från 100-150mg(det var starka doser enligt mig). Sen när kväll 2 kom ruset mest speedat och psykiskt påfrestande i form av rädsla/paranoia. Dag 3 var bara katastrof, hjärnspöken deluxen och jag vart varken speedad eller euforisk, bara tillbakadragen, rädd och psykotisk.
Mitt rus uteblev också även med doshöjning men jag hade redan fått biverkningarna som hjärtklappning osv (har lagt sig för 2 timmar sen) legat och sett big bang theory och slumrat en väldigt kort stund.

Men jag tror jag överdoserade igår, fick samma obehag då jag OD:a 2-FA rejält det höll i sig i 3 dagar alltså det negetiva, pulsen, hjärtat och att svimma då man står.

Jag funderar på skotta i mig en dos intrevenöst nu när jag mår bra igen, har visserligen inte sovit (utan slumrat till 5-10 min sen vaknat och hållit på så i strax 4 timmar typ)

Jag mår ju som sagt inte fysiskt dåligt längre och psykiskt, bra där med, har tagit 10 mg valium och 7,5 mg zopiklon hade tänkt till o få sova mer än än det där fjuttiga men om jag tar en dos för att städa under dagen bara tror jag det kommer gå bättre ikv.

Jag menar 600-675 mg som jag tog totalt under 8 timmar känns väldigt högt, jag hade en potent batch, tog 100 mg näbb och kände mig glad, positiv och pratglad. svarade när det ringde och visade sig vara en jag inte pratar med i vanliga fall men nog hade vi samtalsämnen nog. på 100 MILLIGRAM bara fick inte sånt rus på över 200 IV för 2 år sen då jag körde.

Så 100 mg blev direkt nästan 175-200 mg och sen fyllde jag på med 50-75 hela tiden för jag gillar och näbba sånt som svider skönt! men jag kan ha tagit mer än vad jag fått det till också men känner som sagt igen hela proceduren med mildare ÖD på CS.

Jävligt sugen på testa ett skott i venen, jag går mellan valen och funderar.

Om man får extrem insomnia har man ju garanterat överdoserat för enl mer erfarna användare än mig säger att om man tar 2-3 doser är det bara någon timma som gäller sen BAM sover man
Senast redigerad av undervattenfisk 2012-10-31 kl. 13:02.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in