Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
undervattensfisk;
Tycker substansen är horribel att köra flera kvällar i rad på, antar att rejsa är än värre. Kommer ihåg att jag inte tog fler än 3 doser på en kväll, allt från 100-150mg(det var starka doser enligt mig). Sen när kväll 2 kom ruset mest speedat och psykiskt påfrestande i form av rädsla/paranoia. Dag 3 var bara katastrof, hjärnspöken deluxen och jag vart varken speedad eller euforisk, bara tillbakadragen, rädd och psykotisk.
Mitt rus uteblev också även med doshöjning men jag hade redan fått biverkningarna som hjärtklappning osv (har lagt sig för 2 timmar sen) legat och sett big bang theory och slumrat en väldigt kort stund.
Men jag tror jag överdoserade igår, fick samma obehag då jag OD:a 2-FA rejält det höll i sig i 3 dagar alltså det negetiva, pulsen, hjärtat och att svimma då man står.
Jag funderar på skotta i mig en dos intrevenöst nu när jag mår bra igen, har visserligen inte sovit (utan slumrat till 5-10 min sen vaknat och hållit på så i strax 4 timmar typ)
Jag mår ju som sagt inte fysiskt dåligt längre och psykiskt, bra där med, har tagit 10 mg valium och 7,5 mg zopiklon hade tänkt till o få sova mer än än det där fjuttiga men om jag tar en dos för att städa under dagen bara tror jag det kommer gå bättre ikv.
Jag menar 600-675 mg som jag tog totalt under 8 timmar känns väldigt högt, jag hade en potent batch, tog 100 mg näbb och kände mig glad, positiv och pratglad. svarade när det ringde och visade sig vara en jag inte pratar med i vanliga fall men nog hade vi samtalsämnen nog. på 100 MILLIGRAM bara fick inte sånt rus på över 200 IV för 2 år sen då jag körde.
Så 100 mg blev direkt nästan 175-200 mg och sen fyllde jag på med 50-75 hela tiden för jag gillar och näbba sånt som svider skönt! men jag kan ha tagit mer än vad jag fått det till också men känner som sagt igen hela proceduren med mildare ÖD på CS.
Jävligt sugen på testa ett skott i venen, jag går mellan valen och funderar.
Om man får extrem insomnia har man ju garanterat överdoserat för enl mer erfarna användare än mig säger att om man tar 2-3 doser är det bara någon timma som gäller sen BAM sover man