Nån som upplevt extrem kåthet på fluorometh, vanligt methamfetamin ska man ju bli rejält kåt på, och dessutom få kanonstånd som står i timmar...Gäller samma för fluorometh, ni som testat?
Nån som upplevt extrem kåthet på fluorometh, vanligt methamfetamin ska man ju bli rejält kåt på, och dessutom få kanonstånd som står i timmar...Gäller samma för fluorometh, ni som testat?
Det kan jag inte påstå. Inte vad jag har märkt iallafall
Allt du skriver om är relaterat till kåthet, runkande och tjack.
Akta er för fina frätskador i näsan bara, drog smålinor hela gårdagen, idag har min näsa runnit blod ganska mycket
Berätta gärna om effekten. Är intresserad av den här substansen men har läst lite olika om den. På Erowid fanns det rapporter från både personer som rapporterade om MDMA-liknande effekter och de som blev besvikna.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!