2003-12-02, 20:33
Medlem
tokens avatar
P mndag r det dags fr Matte D-prov. Jag vet att skolorna i veckan har ftt proven.

Nu letar jag efter proven. Finns det ngon som vet vart jag kan hitta dem eller ngon som kan fixa dem?
Citera
2003-12-02, 20:46
Medlem
Ja det hade varit rtt sknt o f tag p det....
Citera
2003-12-02, 21:22
Bannlyst
Va fan r det hr???
Frst fusk till prov i Ma A nu till Ma D. G p fritids istllet fr att hnga hr ungjvlar.

Kanske r lge att infra en ldersgrns...
Citera
2003-12-02, 21:40
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_x
Va fan r det hr???
Frst fusk till prov i Ma A nu till Ma D. G p fritids istllet fr att hnga hr ungjvlar.

Kanske r lge att infra en ldersgrns...

1. Ma D = svinsvrt. Lite hjlp kan man allt f p traven.

2. ldersgrns. Skulle tippa p att den skulle bli 18 r, dvs. jag skulle f vara kvar.
Citera
2003-12-02, 21:47
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
P mndag r det dags fr Matte D-prov. Jag vet att skolorna i veckan har ftt proven.

Nu letar jag efter proven. Finns det ngon som vet vart jag kan hitta dem eller ngon som kan fixa dem?

Det r bra om du KAN Matte D, annars kan det bli svrt med E. Om du nu tnker ta det ocks.
Citera
2003-12-02, 21:54
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
Det r bra om du KAN Matte D, annars kan det bli svrt med E. Om du nu tnker ta det ocks.

Jo, det ingr ocks i min studieplan. Dock s gr min mattelrare enbart p kursproven nr han betygstter.

IG p provet = IG p kursen
G p provet = G p kursen
VG p provet = VG p kursen
MVG p provet = MVG p kursen
Citera
2003-12-02, 22:01
Medlem
safts avatar
heheh, lrarn som du har gr det bara ltt fr sig. Sen kan du verklaga ocks glm inte det.
Citera
2003-12-02, 22:12
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saft
heheh, lrarn som du har gr det bara ltt fr sig. Sen kan du verklaga ocks glm inte det.

verklaga? Bertta mer.
Citera
2003-12-02, 23:03
Medlem
BlueDucks avatar
d r inte s svrt, och jag r nd smst p matte. e dremot r nt att bita i
Citera
2003-12-02, 23:52
Medlem
safts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
verklaga? Bertta mer.

Hmm, r inte vrst inne p de sakerna, men ta ett snack med rektorn lrarn fr inte stta ett betyg som du fr p slutprovet, lrarn mste ven titta p vad du har gjort tidigare. S har du gjort bra ifrn dig tidigare och du kan visa det s r det inte s svrt att f en ndring, om han nu stter ett betyg som du inte r vrd.
Citera
2003-12-03, 01:16
Medlem
Carpe Noctems avatar
Personligen tycker jag att det r helt rtt att enbart betygstta efter prov.

Det systemet finns p ggskolor och universitet och har fungerat i mnga r nu, antingen r man godknd, eller s r man vlkommen p omtenta punkt!

Ingen djvla kvotering av betygen mellan man/kvinna nysvensk/svensk osv osv... Som s ltt sker idag.
Citera
2003-12-03, 17:54
Medlem
tokens avatar
Personligen tycker jag att det r rtt bra att han arbetar s, d jag inte presterat vidare bra p proven under terminen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in