college slutade 1-1, totalen gick ver, slutade p 47 points, men bulldogs frlorade.
sndagens spl
Washington Redskins @ New York Giants:
Tv lag med ganska misslyckad ssong mts p Giants stadion, bda lagen har 4-8 rec och eventuellt r trnarbyten att vnta infr nsta ssong. Giants som har frlorat 4 i rad har plgats av skador, deras frsvar saknar b la 4 ordinarie spelare. Redskins frlorade hemma mtet mot Giants i week 3, men Giants r bara 1-5 hemma i r. Och den stora problemen fr Giants r alla fumbles.
Cincinnati Bengals @ Baltimore Ravens:
Bengals spelar med stort sjlvfrtroende och har vunnit 4 raka, man r 3-3 p bortaplan och man lyckades vinna hemma mot ravens i week 7 med 33-26, detta r Bengals tredje raka OTR
Dallas Cowboys @ Philadelphia Eagles
Eagles r det hetaste laget i NFC, man har 7 raka segrar och tar emot ett dallas som har strugglat offensivt. Dessutom revenge angle hr eftersom dallas vann frsta mtet, tror inte man sveper Eagles.
Tampa Bay Bucs @ New Orleans Saints
NO svepte TB i fjol och jag tror man gr det ven i r, TB problem finns i frsvaret, man har inte storleken eller viljan att stoppa Mcallister som rushade fr 110 yards i rets frsta mte.
Arizona Cardinals @ San Francisco 49ers
AZ har frlorat 4 raka men tog hemmamtet mot SF i week 8, fr er som kommer ihg s var de en av mina BYE dogs, matchen slutade 16-13 i OT signifikativt fr den matchen var en massa missade FGs. Jag tror Sf kr ver AZ i kvll.
New York Jets @ Buffalo Bills
Jets r ett mycket bra lag nr man styrs av QB Pennington, Buffalo vann visserligen mot dliga Giants i frra veckan men Bledsoe r inte 100% och innan denna segerna var ju anfallet helt frnvarande, Jets vann frsta mtet 30-3 och man r 7-1 ATS mot Bills.
Miami Dolphins @ New England Patriots
NE r NFLs hetaste lag med 8 raka segrar, NE kan skra NFC East segern med en vinst, miami har alltid haft det svrt i NE och NE r 5-0 hemma.