2003-12-06, 13:40
Medlem
Jag postade ngra spel i lnktips forumet i frra veckan, det var 5st sides i NFL och de gick 4-1 tnkte dela med mig av mina picks infr den hr veckan. Det finns flera som postar spel p RS s Du r hjrtligt vlkommen

NFL totalt frra veckan 6-4 +2.67 units

2003 Totalt 525-526-20 +90.05units

Den hr veckan spelar jag tre Doggies p bortaplan resten hemma favs. Vill grna spela Jax men den r offline just nu.

Washington Redskins ml ~ 2.280

Cincinnati Bengals +3.5 ~ 1.990

New York Jets +3 ~ 1.877

Philadelphia Eagles -5 ~ 1.926

New England Patriots -3 ~ 1.952

New Orleans Saints -2 ~ 1.901

San Francisco 49ers -9.5 ~ 1.943

Alla 1 units insats och spelade hos PinnacleSports
Citera
2003-12-06, 13:42
Medlem
bra inlgg. r inte s hemma p NFL s det hr var bra.

tackar
Citera
2003-12-06, 16:13
Medlem
SEC Championship Game

Pentageli, tack jag har en NFL guide p siten skriven av hellah10 en god vn till mig som bor i Toledo och brukar servera oss spel i MAC conf. ls den det r nyttigt. kolla under betting guides

I natt(lrdag) spelas ngra College football matcher som r intressanta det r sista veckan p reg. ssongen sedan ska kidsen sitta med sina tentor, den 16 Dec drar Bowl ssongen igng och pgr fram till 4 Jan 2004, 28 bowl matcher totalt. och 89 miljoner dollar som skall frdelas p de inbjudna skolorna. vi kommer kra spel p samtliga bowls p rebelsports.nu i fjol nettade vi 18.4 units p de 28 bowlsen, multiplisera 18.4 med valfri insats. ex 500 x 18,4 = 9200 i vinst.

inatt klockan 02.00 r det avspark i Georgia Dome.

Georgia ml ~ 2.380 (pinnacle)
Jag spelar underdoggen hr, senaste mtet med LSU s hade Georgia 3 missade FG, dvs totalt 9 points frsvann, matchen slutade 17-10 till LSU tigers, dr tappade man matchen, jag tror att Georgia Bulldogs tar chansen inatt och spelar den rakt av utan hc, dvs moneyline. ml. Och eftersom matchen gr innomhus i Georgia Dome p turf som Georgia trnat p, tycker jag det ger bulldogs en liten frdel mot LSU

VER 41.5 ~ 1.980 (pinnacle)

GO Dawgs
Citera
2003-12-07, 10:17
Medlem
college slutade 1-1, totalen gick ver, slutade p 47 points, men bulldogs frlorade.

sndagens spl

Washington Redskins @ New York Giants:
Tv lag med ganska misslyckad ssong mts p Giants stadion, bda lagen har 4-8 rec och eventuellt r trnarbyten att vnta infr nsta ssong. Giants som har frlorat 4 i rad har plgats av skador, deras frsvar saknar b la 4 ordinarie spelare. Redskins frlorade hemma mtet mot Giants i week 3, men Giants r bara 1-5 hemma i r. Och den stora problemen fr Giants r alla fumbles.

Cincinnati Bengals @ Baltimore Ravens:
Bengals spelar med stort sjlvfrtroende och har vunnit 4 raka, man r 3-3 p bortaplan och man lyckades vinna hemma mot ravens i week 7 med 33-26, detta r Bengals tredje raka OTR

Dallas Cowboys @ Philadelphia Eagles
Eagles r det hetaste laget i NFC, man har 7 raka segrar och tar emot ett dallas som har strugglat offensivt. Dessutom revenge angle hr eftersom dallas vann frsta mtet, tror inte man sveper Eagles.

Tampa Bay Bucs @ New Orleans Saints
NO svepte TB i fjol och jag tror man gr det ven i r, TB problem finns i frsvaret, man har inte storleken eller viljan att stoppa Mcallister som rushade fr 110 yards i rets frsta mte.

Arizona Cardinals @ San Francisco 49ers
AZ har frlorat 4 raka men tog hemmamtet mot SF i week 8, fr er som kommer ihg s var de en av mina BYE dogs, matchen slutade 16-13 i OT signifikativt fr den matchen var en massa missade FGs. Jag tror Sf kr ver AZ i kvll.

New York Jets @ Buffalo Bills
Jets r ett mycket bra lag nr man styrs av QB Pennington, Buffalo vann visserligen mot dliga Giants i frra veckan men Bledsoe r inte 100% och innan denna segerna var ju anfallet helt frnvarande, Jets vann frsta mtet 30-3 och man r 7-1 ATS mot Bills.

Miami Dolphins @ New England Patriots
NE r NFLs hetaste lag med 8 raka segrar, NE kan skra NFC East segern med en vinst, miami har alltid haft det svrt i NE och NE r 5-0 hemma.
Citera
2003-12-07, 17:21
Medlem
kanonbra

fortstt grna detta. intressant lsning
Citera
2003-12-08, 09:34
Medlem
resultat

NFL 4-3 +1.10 units

Pentangeli, Det finns fler NFL bettors p rebelsports, i natt r det Monday Night Football Cleveland-St loo, den snds p Viasat , det kommer finnas spel postade p RS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in