2003-12-06, 15:31
Bannlyst
....och med det menas det att pengarna ska håvas in.
Jag brukar tippa en trippel och satsar då 500 kronor. Jag eftersträvar att med tripplen komma upp till ett odds mella 6-8 ggr pengarna, och det blir fina pengar också, men det gäller att tippa smart, OCH våga chansa, det är då det skramlar till i plånboken. Jag vill väl inte kalla mig någon stortippare, men jag har inte träffat någon än som slår mig på fingrarna vad det gäller oddset, där har det dragits in åtskilliga lappar. Ett chansning som jag brukar göra när det gäller att få upp oddset, det är att tippa emot det favorittippade laget på matchen som går på tv, som sagt man måste våga GAMBLA.
Nåväl, idag så har jag återigen tippat men minskat insatsen till 100 kronor, men däremot chansat mer, jag har idag en trippel som ger 82 ggr 100 kronor!!
Varför?
Jo, därför att jag förra helgen hade en trippel som gav 97 ggr 100 kronor, och den gick in, alltså en vinst på 9.600 på en ynka hundring, man måste våga gambla.
Hur brukar Ni andra tippa?
Har Ni dragit in några storvinster?
På tal om storvinster, ja en och annan har det väl blivit....
Nähäää, daxxs att pysa upp första biran, sätta på sig fotbollspjucken och sätta sig framför tv:n och svära och skrika på domaren!
Lycka Till, & SKÅL Kamrater!!!
Berätta gärna sedan hur det gick...

/BOozer!!
Citera
2003-12-06, 15:55
Medlem
hade du öppnat ögonen lite till så hade du kunnat se att detta är inget skryforum där man ska berätta hur mycket man vinner osv. Det är totalt ointressant.
Citera
2003-12-06, 16:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pentangeli
hade du öppnat ögonen lite till så hade du kunnat se att detta är inget skryforum där man ska berätta hur mycket man vinner osv. Det är totalt ointressant.

Jag skryter väl för helvete inte!
Jag delar ju bara med mig av mina erfarenheter och hur jag tippar och hur det har gått, är det något i detta som du inte förstår så är du väkommen att föra debatten via Pm med mig, jag ska inte låta analfabeter (tydligen) som du förstöra en tråd, för du kan ju tydligen inte se sammanhanget i det som jag skriver.
Att du gör ett sådant här inlägg överhuvudtaget, ja det är ju helt obegripligt, antingen har du lite att göra eller så är du underbegåvad vad det gäller skriv & läs förståelse, vilket av detta är det?
HejPåDig!!

/BOozer!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in