Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-01-27, 11:29
Medlem
cocksuckers avatar
hej alla glada.. beställde just hem lite 2C-E på en sida från det stora landet i väst.. sen blev jag lite nojig.. finns det nån risk att de snor det av mig vid tullen eller dylikt..?
Citera
2004-01-27, 12:41
Medlem
Nemesis1s avatar
Jag tror att risken för Storebror snor det i tullen finns, och det betyder ju tyvärr att dina pengar är bortslösade... Dock finns det ingen risk att du kan bli straffad på något annat sätt...
Citera
2004-01-27, 13:03
Medlem
cocksuckers avatar
jo jag förstod nästan det (måste ju gambla lite) nån som vet hur de försvarar det.. egentligen är det ju som att köpa att köpa en massa dyrt kaffe från nåt negerland, och sen slänger de det för att de tyckte det såg konstigt ut.
Jag är inte helt jävla bränd, jag förstår att det inte är någon idé att sätta sig upp om de nu skulle ta det.. Men jag undrar vad de skulle säga om man ringer och frågar om man skulle kunna få ersättning för det.. det är ju trots allt inget olagligt
Citera
2004-01-28, 21:39
Medlem
Curls avatar
EDIT: Nu blev det fel.
Citera
2004-01-29, 21:02
Medlem
tjaa!!!
går det att beställa steroider eller finns de inte en chans att dom kommer igenom?
Citera
2004-02-14, 14:18
Medlem
Ratzoos avatar
...
Citera
2004-02-23, 01:05
Medlem
shiranos avatar
Roppar???

Nån som vet nåt bra sätt o smuggla roppar från thailand, tänkte ta med mig ca 100 eller nåt?

Kan man åka dit där isåfall?Straff??? man kan köpa det på deras apotek( borde ju inte vara olagligt tycker man isåfall)vill fan inte sitta i thaifängelse.....

Funderade även på och posta till en kompis därifrån, tips nån?

tacksam för svar
Citera
2004-02-28, 03:45
Bannlyst
Men hur noga kollar dom om det tex är ett videoband som ligger i kuvert med tex mdma i? Röntgar dom all post som skickas från utlandet?

Shirano:

Ja du kan köpa mycket smått o gott på apoteken i Thailand. Just roppar vet jag inte men benzo och diazepam finns det gott om. Sen har dom en rolig sak som allmänt kallas "dietpills" eller "white&blue". Detta säljs på lösvikt(!) Så det är bara att köpa. Rekommenderar dej dock INTE att ta med nåt hem! Posta det hellre isåfall till dig själv samma dag du åker. Då hinner inte tullen där granska det innan du åkt.
Citera
2004-03-11, 00:42
Bannlyst
Om tullen tar varan man beställt tex. diazepam, vad skulle straffet bli om man erkände rakt av? Om man beställer sånt som man inte får beställa spelar det väl ingen roll om man beställer utanför EU?

Och vad händer om man helt enkelt ignorerar deras brev och ger fan i och ringa upp dom?

För dom statistik över vems brev som tas i tullen? Som i mitt fall tog dom en femma gräs och skickade bara ett brev hem. Men det kan ju bli svärare att neka om dom har fakta på att si å så mycket är beslagtaget i mitt namn.
Citera
2004-03-20, 10:08
Medlem
Ingen som hört talas om...

nåt så fint som "Läkemedelslagen"? Alla läkemedel som är receptbelagda under svensk lag kan tullen ta utan att ens behöva fundera på det... Under samma lag går verktyg till AAS....
Citera
2004-03-24, 15:58
Medlem
Berberines avatar
Är kodimagnyl receptbelagt under svensk lag?
Citera
2004-04-29, 00:50
Medlem
Efedrin från England?
Det fanns ett företag där som sålde Efedrin Level till rätt kurs...
Kommer det genom tullen utan problem eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in