2009-08-17, 06:27
Medlem
IggyKoopas avatar
Jag hoppas den här inte flyttas till konspirationer nu för jag hoppas på en seriös diskussion.

Jag tänker direkt på Kina.

En totalitär stat där religion inte har så mycket inflytande.

Kina har naturligvis hemliga labb där de forskar om kemiska och biologiska vapen, det vet vi. Säkerligen har de också hemliga labb för andra forskningsområden.

Vi vet i teorin hur man kan klona en människa eller kan snabbt lära oss efter all klonade djur.

Jag lutar åt att Kina nog har klonat människor, men det går ju inte att veta.

Frågor:

Vad tror ni? Har Kina eller någon annan klonat människor?

Vad har det för konsekvenser om de gjort det?

Tror ni att det någon gång kommer ett officiellt erkännande av mänsklig kloning?
Citera
2009-08-17, 06:37
Medlem
Jag klonade fram mig själv av någon anledning.
Citera
2009-08-17, 07:30
Medlem
kajsasmattes avatar
Är helt säker på att man har klonat en massa människor.
Tyvärr kommer nog ingen erkänna det.
Citera
2009-08-17, 07:44
Medlem
truperts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajsasmatte
Är helt säker på att man har klonat en massa människor.
Tyvärr kommer nog ingen erkänna det.

Sen när det blir "okej" att klona människor är det nog flera som ropar att de var först!
Citera
2009-08-17, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IggyKoopa
Jag hoppas den här inte flyttas till konspirationer nu för jag hoppas på en seriös diskussion.

Jag tänker direkt på Kina.

En totalitär stat där religion inte har så mycket inflytande.

Kina har naturligvis hemliga labb där de forskar om kemiska och biologiska vapen, det vet vi. Säkerligen har de också hemliga labb för andra forskningsområden.

Vi vet i teorin hur man kan klona en människa eller kan snabbt lära oss efter all klonade djur.

Jag lutar åt att Kina nog har klonat människor, men det går ju inte att veta.

Frågor:

Tror ni att det någon gång kommer ett officiellt erkännande av mänsklig kloning?

Alla kineser ser ju likadana ut så varför inte.
Citera
2009-08-17, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IggyKoopa

Ja du har nog rätt i att om ngn utfört kloning så är det högst möjligen Kina eller varför inte Japan .. Helt omöjligt att veta och jag tänker inte ens svara vad jag tror, har inget bra svar .. Konsekvenser ? hur då menar du ?

Jag tror att så fort en människa har klonat en annan så får vi reda på det, varför ? Jo för att det finns pengar i den bransceh precis såsom alla andra branscher .. Det finns ju folk som klonat sina husdjur och betalat miljoner för det, om man då klonar en människa kmr folk vara villiga att betala väldigt mkt för det enligt min åsikt, så jag tror att så fort kloningen har gjorts så kmr vi att få reda på det ..
Citera
2009-08-17, 12:41
Medlem
EliasAlucards avatar
Skulle inte förvåna mig om USA:s regering, Kina och eventuellt även Japan, har sysslat med kloning, classified så klart.
Citera
2009-08-17, 13:04
Medlem
dethalvabarnets avatar
underhållande tänk, men fel forum väl? konspirationsteorier ->
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in