Sådär, då kom man hem ifrån ännu ett pass. Var precis ute och smög lite nu när det börjar mörkna. Är det bara jag som gillar det? Titt som tätt när jag får för tråkigt under nätterna så händer det att jag tar på mig väldigt mörka kläder, springer till något större buskage / mindre skog bakom en busskur här i området. Lägger mig bland buskar och träd i det höga gräset för att bara glo på folk som väntar på bussen eller ska kliva av den. Det är faktiskt väldigt rogivande att i den tysta natten bara ligga och stirra lite, många smsar i väntan på bussen, någon annan kanske talar i telefonen osv.
Det är helt enkelt väldigt intressant att se vad folk gör när dom är ensamma (eller i sällskap) och väntar. Givetvis visar jag inte att jag ligger bakom om dom. Exempelvis nyss var det en tjej och en kille som satt i busskuren som förmodligen var tillsammans, dom väntade säkert 10 minuter. Under dessa 10 minuter så var tjejen allmänt tänd på killen och satte sig på honom osv. Var rätt underhållande faktiskt när dom höll på att äta upp varandras ansikten.
Så, någon fler än jag som har detta som sysselsättning?