2009-08-20, 01:25
Medlem
azerbadjans avatar
Sådär, då kom man hem ifrån ännu ett pass. Var precis ute och smög lite nu när det börjar mörkna. Är det bara jag som gillar det? Titt som tätt när jag får för tråkigt under nätterna så händer det att jag tar på mig väldigt mörka kläder, springer till något större buskage / mindre skog bakom en busskur här i området. Lägger mig bland buskar och träd i det höga gräset för att bara glo på folk som väntar på bussen eller ska kliva av den. Det är faktiskt väldigt rogivande att i den tysta natten bara ligga och stirra lite, många smsar i väntan på bussen, någon annan kanske talar i telefonen osv.

Det är helt enkelt väldigt intressant att se vad folk gör när dom är ensamma (eller i sällskap) och väntar. Givetvis visar jag inte att jag ligger bakom om dom. Exempelvis nyss var det en tjej och en kille som satt i busskuren som förmodligen var tillsammans, dom väntade säkert 10 minuter. Under dessa 10 minuter så var tjejen allmänt tänd på killen och satte sig på honom osv. Var rätt underhållande faktiskt när dom höll på att äta upp varandras ansikten.

Så, någon fler än jag som har detta som sysselsättning?
Citera
2009-08-20, 01:32
Medlem
dobbelinas avatar
Jag brukar sitta i den andra busken och titta på dig.
Nästa gång tar jag med mig ett paintball gevär
Citera
2009-08-20, 01:38
Medlem
brainspaces avatar
Brukar du ta med dig din ipod och digga lite musik medans du kollar på folk? Du borde ju ta med dig en laserpekare nångång
Citera
2009-08-20, 01:40
Medlem
azerbadjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace
Brukar du ta med dig din ipod och digga lite musik medans du kollar på folk? Du borde ju ta med dig en laserpekare nångång

Njae, det brukar jag inte. Däremot tar jag med mig mobilen och småsurfar lite/chattar, har även hänt jag lyssnat på musik, men nackdelen är väl att då hör jag inte om någon kommer gående.

Alltså, jag ligger inte ute i timmar med mat och allting, utan drar kanske ut cirka 40-45 minuter när jag känner jag behöver lite luft och vill roa mig samtidigt.
Men har faktiskt funderat någon gång på att ta på mig en mask jag har (en sådan här: http://i29.tinypic.com/x22s95.jpg). Sen hoppa fram ur buskaget och skrika typ "UGABUGABUGA!". Men sen givetvis ta av mig den och säga det är på skoj bara.
Citera
2009-08-20, 01:42
Medlem
BobWilliss avatar
Det var bland den roligaste hobby jag har hört talas om
Måste testas.

Själv har jag kanske som närmast kommit att smyga efter folk på biblioteket och se vad de är intresserade av för böcker, om det liksom stämmer med vad jag tror att de skall titta på eller låna när jag först ser dem baserat på hur de ser ut.
Citera
2009-08-20, 01:44
Medlem
VitaFårPåÄngens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkish
Du är fan läskig...

+1 Weirdo

Ta med en soft air gun och skjut på folket när de inte är beredda Skulle jag tycka vore grymt kul När de inte fattar vad som sticker till
Citera
2009-08-20, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dobbelina
Jag brukar sitta i den andra busken och titta på dig.
Nästa gång tar jag med mig ett paintball gevär

Jag brukar hänga i trädgrenarna över där du ligger och trycker... ibland låter jag som en fågel oxo... har du tur så bajsar jag på dig med utan att du märker nåt...
Citera
2009-08-20, 01:46
Medlem
azerbadjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitaFårPåÄngen
+1 Weirdo

Ta med en soft air gun och skjut på folket när de inte är beredda Skulle jag tycka vore grymt kul När de inte fattar vad som sticker till

Mjo, men jag har ingen soft air gun dessvärre. Sen vill jag ju inte skrämma dom heller, det är ju det som är tjusningen. Dom vet inte att jag är 5 meter bakom dom iaktagandes medans dom kan göra allt möjligt.

För cirka 1½ vecka sedan så var det en tjej som bara satt i busskuren (var typ 20 minuter tills bussen skulle komma) och pratade oavbrutet med en kille om allt möjligt. Hon röjde sin MSN, vad hon hade gjort under dagen, berättade lite intriger mellan olika folk och allt möjligt. Sådana konversationer älskar jag verkligen att lyssna på.
Citera
2009-08-20, 01:52
Medlem
Jag stryker ofta omkring på nätterna, ibland nära gravkapellet men också andra ställen.
Ibland inne i folks trädgårdar och kollar in genom fönstren.
Jag har några speciella sovrumsfönster som jag besöker ibland nattetid och kollar in genom.

Det är trevligt att vara vaken på natten.
Jag har funderat på att köpa en mörkerkikare för att kunna se bättre när jag stryker runt.
Citera
2009-08-20, 01:52
Medlem
Ziltoids avatar
När jag var yngre så älskade jag att smyga på folk.
Idag gör jag det dock inte, men hur mycket jag än klurar på det så finner jag ingen anledning till att jag inte gör det.

Kanske dax att börja, allt kan hända.
Citera
2009-08-20, 01:54
Medlem
azerbadjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkfilKoprofagen
Jag stryker ofta omkring på nätterna, ibland nära gravkapellet men också andra ställen.
Jag har några speciella sovrumsfönster som jag besöker ibland nattetid och kollar in genom.

Jag har funderat på att köpa en mörkerkikare för att kunna se bättre när jag stryker runt.

Mjo jag har också funderat på det, men hittills har inte mitt smygande tagits till en sådan seriös nivå att jag är beredd att investera 10.000 kronor för en nightvision.
Citera
2009-08-20, 01:58
Medlem
henkishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NkfilKoprofagen

Du är fan mer läskig än ts...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in