Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2016-05-17, 09:27
  #73
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjulbent
Jag har aldrig slut på snus. Köper hela stockar som ligger i kylen.
Men första gången jag var i Spanien så tog mitt snus slut. De sålde inget snus där. Vet inte hur det är idag.
Testade med cigaretter under läppen men det sved inget.
Då köpte jag Pepperoni, klippte i lagomt stora bitar och la under läppen.
Det funkade faktiskt.
När jag landade på Arlanda så gick jag direkt och köpte en dosa.
Gud vad gott det var.

Svaga människa Reducerad till att gå runt med små korvbitar under läppen av en simpel substans.
Citera
2016-05-17, 23:09
  #74
Medlem
Drumedarens avatar
Det händer att jag återanvänder snus! När ekonomin inte håller så brukar jag återanvända mitt snus! Portion som lös, det spelar ingen roll. Fyfan! Borde sluta snusa. Det är ju fan horigt att återanvända gamla prillor.
Citera
2016-05-23, 14:07
  #75
Medlem
pelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Svaga människa Reducerad till att gå runt med små korvbitar under läppen av en simpel substans.

Vem är du att peka finger? Svag människa, ja vilken människa är inte svag när det kommer till vad vad det än månde vara vad man än suktar efter? Du har garanterat nåt du själv är reducerad till att vara i fråga om att vara sugen på. (Snusar inte själv men försvarar hans rätt att gå all in på snuseriet ty jag är en empatisk människa)

Hej på're!!!
Citera
2016-05-23, 15:04
  #76
Medlem
blowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelvis
Vem är du att peka finger? Svag människa, ja vilken människa är inte svag när det kommer till vad vad det än månde vara vad man än suktar efter? Du har garanterat nåt du själv är reducerad till att vara i fråga om att vara sugen på. (Snusar inte själv men försvarar hans rätt att gå all in på snuseriet ty jag är en empatisk människa)

Hej på're!!!

Har jag verkligen garanterat det? Nej, det har jag inte. Jag har aldrig gått med korv under läppen eller något som ens går att jämföra för att stilla ett begär, för jag har aldrig lyckats bli så beroende av något.

Med en sådan start på inlägget började jag tro att du skulle dra en kvalificerad lögn som åtminstone får mig att se lite svag ut, men icke. Du drar till med att alla människor har ett begär till något som kan få en att ex. stoppa korv under läppen.
Patetiskt.
Citera
2016-05-23, 17:58
  #77
Medlem
pelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blown
Har jag verkligen garanterat det? Nej, det har jag inte. Jag har aldrig gått med korv under läppen eller något som ens går att jämföra för att stilla ett begär, för jag har aldrig lyckats bli så beroende av något.

Med en sådan start på inlägget började jag tro att du skulle dra en kvalificerad lögn som åtminstone får mig att se lite svag ut, men icke. Du drar till med att alla människor har ett begär till något som kan få en att ex. stoppa korv under läppen.
Patetiskt.

Tror nog han menar peperoni, just för att det skulle svida under läppen: https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Peperoni_(spanskpeppar)

Men det kvittar väl för dig som dömer ut folk för att de söker substitut för ett begär. Va fan, man är väl inte mer än människa. Du har tur som inte har ett begär till något utanför själva överlevandet, knappt jag heller men jag dömer inte ut folk för att de har det.
__________________
Senast redigerad av pelvis 2016-05-23 kl. 18:01.
Citera
2024-03-16, 13:27
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jazzgossen
Vafan, det är ju nästan som att äta bajs när man har slut på mat!


hahahaha
Citera
2024-03-16, 13:47
  #79
Medlem
Det är så jävla dyrt med snus så det är klart man återanvänder. Har snusat två dosor lös sedan årsskiftet. Man får torka prillorna på en plåt och när det är klart kör man dom i en kaffekvarn så är dosan som ny igen. Köper nog nya till sommarsemestern, det räcker. Dom gamla dosorna behåller jag som bjudsnus om nån frågar.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback