• 3
  • 4
2015-03-25, 08:25
Medlem
Gammlia är bra tycker jag. Som sagt en del starka snubbar och gummor där. Billigt pris också.

Någon som har nån koll ifall det finns två olika Boxen-gym? Någon sa att ett ska vara kring Haga och det andra på Ersboda? Jag hittar bara ett på Mariedal. Det verkar verkligen grymt bra dock men över 5000 spänn/året såg jag?!

Bra och billigt gym med strongmanredskap? Någon som vet? Hört om något på Teg -finns det?
Citera
2018-01-02, 11:52
Medlem
Bumpar tråden.
Nytt år, nytt friskvårdsbidrag. Jag gymmar idag på IKSU plus dagtid då jag arbetar nere i stan. Men jag tycker att det är för lite med 2 st skivstänger på så mycket folk (även dagtid). Dock fördel att det finns ett till gym närmare hemmet (Tomtebo).
Jag söker ett bra gym i stan med fria vikter där jag kan träna utan att behöva köa. Vilket gym bör jag välja?

IKSU avtal men drygt >4000kr/år
USM 3230kr/år
Fitness 24seven 2695kr/år
Step in 2587kr/år
Citera
2018-01-02, 13:12
Medlem
Arne Perssons avatar
Det bästa gymmet i Umeå satte jag upp där för några månader sedan, Legendary Gym! Svårslaget!
Senast redigerad av Arne Persson 2018-01-02 kl. 13:31.
Citera
2018-01-04, 23:34
Medlem
Jag tycker USM Utopia är det bästa gymmet jag tränat på. Var skeptisk i början då de bytte lokal från den gamla men blev positivt överraskad. Väldigt lite folk, bra utrustning och trevlig atmosfär.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in