• 1
  • 2
2009-08-28, 17:17
Medlem
har lst ett lngre tag hr p sidan fr att lren mig en del/ skapa mig egna uppfattningar.

tnkte krra en test e kurr p 250mg e5d me front p 500mg 2 frst veckorna . kurren i 12 veckor o pct me nolva(kanske hcg).

tnkte krra efter lumpen men r rtt s sugen att brga kanske lite tidigare innan man rycker ut:P. ngra funderingar tips frn andra d dem kan stta os i sprint nrsomhelst och test e inte vore det bsta pga pumpen i benen.

kanske inte d bsta heller och ha massa injet prep me mig ditt d det kan knnas lite knass:P

ngra orala tips p frsta kurr som passar mitt syfte.

meningen med kurren r att ka i massa (bulk) fr att sedan efter g p en liten deff ner till ca 10%bf

kanske ?

(1 av prepped d d frsta kurr)

dbol
winstrol
Ot
Citera
2009-08-28, 17:23
Medlem
BengtZzs avatar
Ta inte med dig ngot preparat dit vad du n gr. Vnta tills du r klar med lumpen och brja d istllet. S gjorde jag i alla fall, brjade samma vecka som jag kom hem ifrn lumpen.
Citera
2009-08-28, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BengtZz
Ta inte med dig ngot preparat dit vad du n gr. Vnta tills du r klar med lumpen och brja d istllet. S gjorde jag i alla fall, brjade samma vecka som jag kom hem ifrn lumpen.
'

tnkte d men man blir ju s sugen!!!:P( o d e ju nstan pefekt grattis matt och alltid lge o trna) allt e bra utom smnen) blir inte i strk men fr nog end 10h om dygnet
Citera
2009-08-28, 17:32
Medlem
EvilAnnanass avatar
Citat:
Ngon spec anledning?
Citera
2009-08-28, 17:34
Medlem
Procrastinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilAnnanas
Ngon spec anledning?
Nr jag gjorde lumpen hade vi oregelbundna skpsvisitationer. Gr skert att gmma ngnstans men imo inte vrt risken. Bttre att satsa hrt efter muck nr man kan fokusera mer p mat och trning.
Citera
2009-08-28, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Procrastinator
Nr jag gjorde lumpen hade vi oregelbundna skpsvisitationer. Gr skert att gmma ngnstans men imo inte vrt risken. Bttre att satsa hrt efter muck nr man kan fokusera mer p mat och trning.

vi har ju med detta men man stashar ju i skogen :P med tanke add d ska va massa/bulk s e kosten inte d viktigast d bara 2.5-4g prote/kg och + i kcal
Citera
2009-08-28, 17:52
Bannlyst
r det verkligen s jdra bra att ligga p kur i lumpen?

Orka ligga och svlta ute i flt 5-6 dagar nr man r mitt uppe i en kur. Jobbigt om en flerdagars utflykt skulle krocka med en injection..

Idiotiskt att ens fundera ver det.
Citera
2009-08-28, 18:00
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvilAnnanas
Ngon spec anledning?
Som Procrastinator sa.
Skpsvisitation och de hittar kanyler och eller tabletter ser mindre bra ut.
Citera
2009-08-28, 18:00
Medlem
negerbarns avatar
1. Nej, fr att det ska vara vrt att kura br du ju ha en regelbunden trning, kunna ta tillrckligt mycket protein osv. Du kommer ka i styrka och massa nd, att slnga pengar p doping knns som slseri + att om du skulle g upp 10+ kg under lumpen i massa skulle folk kanske brja undra hur i fan du gr det, men inte dom.

2. Gr man inga sprkprov nr man mnstrar?
Citera
2009-08-28, 18:04
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zatacka
r det verkligen s jdra bra att ligga p kur i lumpen?
Det r skitbra, tre stora ml om dagen. Tre ml om dagen r bttre n ett ml om dagen fr vrigt.

Citat:
Orka ligga och svlta ute i flt 5-6 dagar nr man r mitt uppe i en kur. Jobbigt om en flerdagars utflykt skulle krocka med en injection..
Oftast fr man ka hem varje helg. Om inte s fick vi reda p det. Jag hade krt Test-C(helst Test-Decanoate om man nu fr tag p det) och/eller Nandrolone Decanoate om jag hade kurat i lumpen och stuckit var 7:e dag, p lrdagen d.

Citat:
Idiotiskt att ens fundera ver det.
Mjae njae. Hur som helst, vad man n gr s ta inte med ngra preparat dit. Ha dem hemma i sdana fall.
Citera
2009-08-28, 18:07
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
1. Nej, fr att det ska vara vrt att kura br du ju ha en regelbunden trning, kunna ta tillrckligt mycket protein osv. Du kommer ka i styrka och massa nd, att slnga pengar p doping knns som slseri + att om du skulle g upp 10+ kg under lumpen i massa skulle folk kanske brja undra hur i fan du gr det, men inte dom.
Vi hade tillgng till gym hela tiden. Frutom nr man var i flt, men det fick man reda p flera mnader innan vilka veckor man hade fltveckor. Fltveckor r vldigt dyrt s de drar ofta ner p det vldigt mycket, dessutom r det aldrig dligt med en vilovecka ibland oavsett ren eller p kur.

Vi slutade klockan 16:30 varje dag till middagen, jag gick och t middag och chillade ett tag, trnade p gymmet sedan t kvllsmat klockan 18:30 ibland en gng till klockan 21:00 Fast det fick man inte gra egentligen, men de hller knappast reda p 1k vrnpliktiga.

Citat:
Ursprungligen postat av negerbarn
2. Gr man inga sprkprov nr man mnstrar?
Jo det gr man, vissa slinker dock igenom.

Vill dock ppeka att jag fortfarande hade vntat tills man blir klar med lumpen. Man har leva livet p sig att bli stor.
Citera
2009-08-28, 18:09
Medlem
Citat:
Det r skitbra, tre stora ml om dagen. Tre ml om dagen r bttre n ett ml om dagen fr vrigt.

Oftast fr man ka hem varje helg. Om inte s fick vi reda p det. Jag hade krt Test-C(helst Test-Decanoate om man nu fr tag p det) och/eller Nandrolone Decanoate om jag hade kurat i lumpen och stuckit var 7:e dag, p lrdagen d.

Mjae njae. Hur som helst, vad man n gr s ta inte med ngra preparat dit. Ha dem hemma i sdana fall.

tnker att detta r min frsta kurr oc r mest p lst inom testo e. du sger test c finns det ngon strre skillnad ? varfr c istllet fr e?

deca har jag hrt man inteskall kra som frsta kurr? vf? och hur hade d varit att kra e7d:S?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in