• 2
  • 3
2009-08-31, 16:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infirmus
Det här var faktiskt en riktigt jävla bra idé, måste iofs modifiera den lite. Men tack!
(och nej, jag är ogift, okysst och oskuld. Så ingen skilsmässa heller!)

hehe ok, lycka till! Glöm inte mig när du har cashen på handen, Gud lär oss att man ska dela med sig åtminstone du kan dela med mig
Citera
2009-09-01, 07:41
Medlem
Infirmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3striper
hehe ok, lycka till! Glöm inte mig när du har cashen på handen, Gud lär oss att man ska dela med sig åtminstone du kan dela med mig

och min far lärde mig att gud inte existerade Hur löser vi nu det här problemet?
Citera
2009-09-01, 11:27
Medlem
Då pengarna är "gröna" kan du väl föra över dem till en Bank/mäklare i utlandet och sen köpa en asset som är "trygg" och likvid?
Citera
2009-09-01, 15:40
Medlem
antonthamans avatar
Ja lånar tråden lite då jag har ett liknande problem, men jag behöver få en större summa kontanter in på mitt konto utan massa tjafs. har tidigare varit på banken med betydligt mindre summor och fått en massa jobbiga frågor. tips?
Citera
2009-09-01, 17:12
Medlem
JohnnyBeeGoods avatar
Citat:
Det här var faktiskt en riktigt jävla bra idé, måste iofs modifiera den lite. Men tack!
(och nej, jag är ogift, okysst och oskuld. Så ingen skilsmässa heller!)

Bra du har ju en lösning, säg att du spenderade allt på ett fint fnask för att du ville bli av med oskulden. Du vägrade ligga med en balthora eller en orangutang från Somalia så därför kostade det lite extra.
Citera
2009-09-01, 21:41
Bannlyst
Citat:
och min far lärde mig att gud inte existerade Hur löser vi nu det här problemet?

väl i den här frågan har jag varit din vägledare, din gud, så belive in me
Citera
2009-09-02, 18:25
Medlem
Infirmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyBeeGood
Bra du har ju en lösning, säg att du spenderade allt på ett fint fnask för att du ville bli av med oskulden. Du vägrade ligga med en balthora eller en orangutang från Somalia så därför kostade det lite extra.

/me börjar leta i andra trådar efter snygga manshoror i norrland men hittar inget vettigare än en halvnaken ren och ger upp.

Nä, skämt åsido fick jag ännu mer fina tips i PM, tack FB! All min kärlek till er, jag tror mig ha snickrat ihop ett par fina lösningar, dela upp summan och smuggla undan i små etapper på olika vis, så kan jag investera skiten i en bostadsrätt när det är dags för sånt strunt också utan att krångla allt för mycket på vägen dit. Jag slipper bo i en skokartong som färdigutbildad och det är er jag tackar <3
Citera
2009-09-02, 18:26
Medlem
Infirmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3striper
väl i den här frågan har jag varit din vägledare, din gud, så belive in me

"Jag tror inte på gud, jag tror på mig själv!"
Citera
2009-09-03, 00:27
Medlem
Xtfrs avatar
Nyfiken på vilka summor det rör sig om, på ett ungefär?

100k, 500k, 1 mille?
Citera
2009-09-03, 00:29
Medlem
Infirmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xtfr
Nyfiken på vilka summor det rör sig om, på ett ungefär?

100k, 500k, 1 mille?

Spelar det någon roll? Det första alternativet du nämnde är för lågt och det sista är för högt. Det är en stor summa pengar helt enkelt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in