2009-09-03, 15:17
Bannlyst
Hur gör jag?

Tre har 20 GB gräns, innan hastigheten stryps till 200 kbit/s. Är rätt säker på att jag har klivit över 20 GB, för nu går det knappt att använda Spotify utan "Connection lost". Det går bara långsammare.

Tre har ett eget program som visar mätstyrka, använd bandbredd osv, men jag kan inte tolka den. Upp, ner-trafik och massa KB. Förstår ingenting.
Citera
2009-09-06, 14:56
Bannlyst
bump
Citera
2009-09-06, 15:06
Medlem
endings avatar
Du ska ju läsa den sammanlagda, båda upp- och nertrafik. Finns väl någon som mäter månadsvis? Sedan gör du ju självklart om kb till gb.
Citera
2009-09-06, 15:17
Medlem
smurfehs avatar
De mobila bredband jag har använt så fanns det statistik i programmet, för comviq kan du se dag, månad b.la
Citera
2009-09-06, 15:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RSX
Hur gör jag?

Tre har 20 GB gräns, innan hastigheten stryps till 200 kbit/s. Är rätt säker på att jag har klivit över 20 GB, för nu går det knappt att använda Spotify utan "Connection lost". Det går bara långsammare.

Tre har ett eget program som visar mätstyrka, använd bandbredd osv, men jag kan inte tolka den. Upp, ner-trafik och massa KB. Förstår ingenting.

Din gräns ligger runt 20,000 MegaByte.. MB.
I tres program så ser du användandet i MB. Du får plussa på både upp- och nerströms. Då vet du om du är nära 20,000MB zonen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in