2009-09-09, 16:35
Medlem
ReadAllTheSignss avatar
ja tjabba. har haft ont när ja pissar nu sen ja va 10 år idag 20 har aldrig orkat gå till doktorn för ibland har jag inte alls ont ibland kan det göra fruktansvärt ont ibaland bara lite så bryr mig inte så mkt om det men nu förra året så kom det lite blod hit å dit inte nu längre. nu en månad så har det kommit vitt "piss" först normalt urin sen i slutet kommer det ut nå vitt skit äckligt ska gå till läkarn imorrn men bvill bara höra om nån här vet vad det kan bero på?
Citera
2009-09-09, 16:37
Medlem
ReadAllTheSignss avatar
kan lägga till att jag va til lläkarn en gång lämnade pissprov då babblade dom att dom hitta (äggvita) men orkade inte gå på ett återbesök:P
Citera
2009-09-09, 16:37
Medlem
STHLM2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReadAllTheSigns
ja tjabba. har haft ont när ja pissar nu sen ja va 10 år idag 20 har aldrig orkat gå till doktorn för ibland har jag inte alls ont ibland kan det göra fruktansvärt ont ibaland bara lite så bryr mig inte så mkt om det men nu förra året så kom det lite blod hit å dit inte nu längre. nu en månad så har det kommit vitt "piss" först normalt urin sen i slutet kommer det ut nå vitt skit äckligt ska gå till läkarn imorrn men bvill bara höra om nån här vet vad det kan bero på?
när jag läste det där så fick jag ont i ballen.
pallra ditt arsle och pung till doktorn eller um!"

usch!"
Citera
2009-09-09, 16:44
Bannlyst
Ingen aning vad det kan vara men berätta gärna efter ditt läkarbesök...
Citera
2009-09-09, 16:49
Medlem
Typoopies avatar
HAHAHAHAHAHAH! Hur dum får man bli? Allvar! Spring till sjukhuset! NU!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in