2009-09-09, 22:42
Medlem
Ubangi_Stomps avatar
Jag vet att det finns några trådar om detta, men jag vill veta vad ni fb:are tycker om just detta domännamn:

http://pcexperten.se/

Jag köpte namnet för 9 spänn på loopia och gjorde en skojsida en gång i tiden. Det är alltså ingen seriös sida eller så ville bara se vad jag kunde skapa i "företagsanda" så att säga.

Vad kan namnet vara värt? 9 kr? antingen lägger jag ut datarelaterad reklam på sidan, då jag får en hel del mail med folk som vill ha hjälp dvs. kanske nån krona här eller där på länktryckningar

Vad säger ni?

Ställer mig förstående till ev. förflyttning av tråden eller radering
Citera
2009-09-10, 19:07
Medlem
Adveloqs avatar
Värdet är ju vad någon kan tänka sig köpa den för. Om jag var du skulle jag lägga upp en sida som ser seriös ut och har reklam etc. Dvs. den ska INTE se ut som en generisk reklamsida.
Citera
2009-09-11, 03:49
Medlem
MadamMims avatar
Varför inte köpa en sida med en www:i......com adress? Det är ändå en chansning.
iTV, iInternet, iMusic, iPhone osv, ja du förstår poängen ( med tanke på ipod osv osv och deras framtida utveckling av tjänster).
Se de som att köpa en lott.
Citera
2009-09-13, 01:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Varför inte köpa en sida med en www:i......com adress? Det är ändå en chansning.
iTV, iInternet, iMusic, iPhone osv, ja du förstår poängen ( med tanke på ipod osv osv och deras framtida utveckling av tjänster).
Se de som att köpa en lott.

iCock
Citera
2009-09-13, 03:39
Medlem
MadamMims avatar
Vem vet, Mac kanske ger sig in i porrbranchen och vill köpa upp namnet någongång
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in