Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-14, 21:30
  #1549
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Ganska patetiskt att frispråkiga Gardell inte törs säga VILKA det är som hatar: muslimer!

Vem som hatar vem, är sekundärt. Det är hatet som är problemet. Hat föder hat. Är väl det Gardell skriver i artikeln?
Citera
2016-06-14, 21:32
  #1550
Medlem
varmluftsballongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Hehe, ja det är ju tämligen ointressant vad MUSLIMEN Obama rantar, eftersom han och hans kärring snart är ute ur Vita huset. Obama beundrar en muslim och rasist (Muhammed Ali) som hänger på väggen i Vita huset. Obama är född av en muslimsk fader, vilket automatiskt gör honom till muhammedan. Jag utgår ifrån att GM har fått pengar från muslimska radikala, med tanke på att han ägde två fina hus (med EN väktarlön), varav ett av husen kan betraktas som "nästan-lyx".

Du tror inte det är Världsmästaren som Obama beundrar?

Tacksamt att använda händelsen för att få en chans att visa din avsky för muslimer?
Citera
2016-06-14, 21:32
  #1551
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Hehe, ja det är ju tämligen ointressant vad MUSLIMEN Obama rantar, eftersom han och hans kärring snart är ute ur Vita huset. Obama beundrar en muslim och rasist (Muhammed Ali) som hänger på väggen i Vita huset. Obama är född av en muslimsk fader, vilket automatiskt gör honom till muhammedan. Jag utgår ifrån att GM har fått pengar från muslimska radikala, med tanke på att han ägde två fina hus (med EN väktarlön), varav ett av husen kan betraktas som "nästan-lyx".

Han väktarjobb har nog ingen koppling till hans inkomster eller relativa välfärd utan var förmodlingen ett sätt att lätt kunna köpa vapnen han behövde. Musslan var IS krigare och han hade säkert planerat dådet länge och väl.
Citera
2016-06-14, 21:42
  #1552
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av varmluftsballong
Vem som hatar vem, är sekundärt. Det är hatet som är problemet. Hat föder hat. Är väl det Gardell skriver i artikeln?
Problemet är att Gardell inte vänder sig till den målgrupp som hatar mest. Det är knappast sekulära västerlänningar som är det stora hotet mot hbtq idag, och detta VET Gardell. Men det vågar han inte skriva av flera skäl:

1. Det är inte PK att skylla på islams böghat ("jag känner flera muslimer som är suuupertrevliga)...
2. Han vill inte själv bli halal-slaktad av IS-sympatisörer i Sverige
3. Han börjar bli senildement och förstår inte vem som är den verkliga fienden.

Islams hat mot infidels kommer bara att fortsätta. Nu under skräckmånaden ramadan kan vi "se fram emot" x antal "hatbrott" (som givetviiiis inte har någonting med islam att göra), varav ett inträffade senast igår i Paris, då en polisman med sambo blev halalslaktade av jihadist I DERAS EGET HEM. Vilket bevittnades av den treåriga sonen. Enligt fransk press är sonen "svårt traumatiserad". Tror f---n det...

Och sen har vi förstås Orlando-morden som utfördes av en halal-slaktare med osäker "könsidentitet". Det är endast ISLAM idag som säger att bögar ska dödas. Lyssna t ex på denna imam som tycker det är barmhärtigt att mörda bögar:

https://www.youtube.com/watch?v=Vev-OzHQy94
Citera
2016-06-14, 21:44
  #1553
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Han väktarjobb har nog ingen koppling till hans inkomster eller relativa välfärd utan var förmodlingen ett sätt att lätt kunna köpa vapnen han behövde. Musslan var IS krigare och han hade säkert planerat dådet länge och väl.
Joho, om han äger två fina villor i Florida så är lönen (källan) högst intressant...
Citera
2016-06-14, 21:58
  #1554
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weseeyou
Hehe, ja det är ju tämligen ointressant vad MUSLIMEN Obama rantar, eftersom han och hans kärring snart är ute ur Vita huset. Obama beundrar en muslim och rasist (Muhammed Ali) som hänger på väggen i Vita huset. Obama är född av en muslimsk fader, vilket automatiskt gör honom till muhammedan. Jag utgår ifrån att GM har fått pengar från muslimska radikala, med tanke på att han ägde två fina hus (med EN väktarlön), varav ett av husen kan betraktas som "nästan-lyx".

1. Obama är inte muslim. Det kan du avskriva. Det är lite långsökt faktiskt. Trots allt så är han president och USA är där och bekämpar IS även om det går extremt trögt.

2. Det där med att GM fått pengar och kunnat leva ett lyxigt liv på en VÄKTARLÖN får mina tankar att fara till en viss Mona Sahlins's livvakt... hehe.. det är värt kolla upp varifrån den väktaren i Sverige får sina pengar ifrån.
Citera
2016-06-14, 21:59
  #1555
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Personen på amerikanska CNN säger att ISIS inte talar för andra muslimska personer. Att ISIS inte är muslimer.

Det är precis det dom är. Varför kallar man dom annars bokstavstroende? Man tolkar alltså koranen bokstavligen dvs man är sanna muslimer. Går ej att misstolka. Antingen så tror man på koranen och är muslim lr så gör man det inte. iSIS är Islam i dess renaste form.
Citera
2016-06-14, 22:02
  #1556
Medlem
BWV639s avatar
Är det bekräftat att terroristen var en självhatande bög?
Citera
2016-06-14, 22:14
  #1557
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BWV639
Är det bekräftat att terroristen var en självhatande bög?

Jag tror mer på att han kollade läget noga och förberedde terrordådet genom att ta reda på vilket ställe han skulle angripa, när det är som mest folk där och hur lokalerna ser ut etc..
Citera
2016-06-14, 22:19
  #1558
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kung-Caligula
Det är precis det dom är. Varför kallar man dom annars bokstavstroende? Man tolkar alltså koranen bokstavligen dvs man är sanna muslimer. Går ej att misstolka. Antingen så tror man på koranen och är muslim lr så gör man det inte. iSIS är Islam i dess renaste form.
Du har alldeles rätt i detta. Dessutom har du arabiska KUNNIGA f.d. muslimer på din sida:

https://www.youtube.com/watch?v=QxzOVSMUrGM

https://www.youtube.com/watch?v=cI_JNtp4GpE
Citera
2016-06-14, 22:21
  #1559
Medlem
BWV639s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Jag tror mer på att han kollade läget noga och förberedde terrordådet genom att ta reda på vilket ställe han skulle angripa, när det är som mest folk där och hur lokalerna ser ut etc..

Möjligt. Båda hypoteserna känns rimliga i dagsläget; dock är självhatande-bög-muhammedan en saftigare story, Freud skulle ha en del att säga om saken
Citera
2016-06-14, 22:30
  #1560
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av endumbonde
Jag tror mer på att han kollade läget noga och förberedde terrordådet genom att ta reda på vilket ställe han skulle angripa, när det är som mest folk där och hur lokalerna ser ut etc..
Mja, enligt vitten så "kollade han läget noga" i cirka tre år. Ok, jag är all in för bra förarbete, men detta tålamod överstiger varenda nu levande muzzlas mentala kapacitet. Min tanke (vilket jag by accident uttryckte tidigt i tråden) är att det rörde sig om en självhatande bög-muzzla, som inte såg någon annan väg till det muslimska paradiset än jihad mot "infidels".

För alla er som aldrig läst koranen/hadither/lyssnat på imamer så vill jag gärna informera om att homosexualitet INTE är tillåtet enligt islam - faktum är att det är belagt med dödsstraff. Dessutom uppmuntrar islam till mord på homosexuella - så vad kan vara bättre för en "smygbög" som tror på islam än att göra allah till viljes och slakta varje bög i sikte, så att allah ska visa nåd mot "mördarbögen" som visar sin "ånger" via våldsam jihad?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback