Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-23, 23:19
  #23341
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
Nej, dom ska en sms-betalning för att registrera sig. Det finns mao ingen gratis datingsida.

Såvitt jag vet är sidan Hemligg gratis för den som vill men dom har en del veckors kötid för killar. Och är inte en renodlad dejtingsida utan mer ett community för folk med intresse av sex men går bra att söka sexkontakter, seriösa relationer och allt däremellan.
Citera
2024-04-01, 07:45
  #23342
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudeheaven
Finns det öht ngn dejtingsida som är helt gratis? Spelar ingen roll om det är för seriösa förhållanden, KK eller bara ett ligg.

Happypancake. Tyvärr så ändrade de sidan för ett par år sedan. Då fick man upp tolv profiler på samma sida, det var bättre översikt.
__________________
Senast redigerad av scaryfoot 2024-04-01 kl. 07:52.
Citera
2024-04-01, 07:47
  #23343
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2n00b4U
Är Badoo något att ha?

Den är ok, men var bättre innan de ändrade för ett tag sedan. Nu är den som Tinder, man måste matcha innan man kan skriva till någon. Köper man Premium Plus så kan man skriva utan att ha matchat.
__________________
Senast redigerad av scaryfoot 2024-04-01 kl. 07:57.
Citera
2024-04-01, 16:03
  #23344
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Happypancake. Tyvärr så ändrade de sidan för ett par år sedan. Då fick man upp tolv profiler på samma sida, det var bättre översikt.

Otroligt många konstiga människor på happypancake. Det är faktiskt helt sanslöst.
Citera
2024-04-06, 19:45
  #23345
Medlem
Någon som vet hur åldersgränsen på Hinge fungerar? Är den strikt, så att man aldrig ser personer utanför valt intervall?

Jag har använt Tinder en tid och det fungerar bra, men jag är nyfiken på Hinge. Tinder har strikt åldersgräns, och det är en viktig fördel för mig. Anledningen är att jag föredrar tjejer runt 25-35 medan jag själv är lite äldre (ganska mycket äldre, för att vara helt uppriktig). Det skulle kännas påfluget och opassande att uppvakta så pass mycket yngre kvinnor om de inte själva valt att vara öppna för det.

På Tinder kan jag vara säker på det, eftersom jag bara visas för de som angett en lite högre åldersgräns, men hur fungerar det på Hinge?
Citera
2024-04-06, 21:15
  #23346
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Otroligt många konstiga människor på happypancake. Det är faktiskt helt sanslöst.
Haha HP är bottenskrapet som blev nextade på Badoo😄
Citera
2024-04-06, 21:18
  #23347
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av acke.nordkvist
Någon som vet hur åldersgränsen på Hinge fungerar? Är den strikt, så att man aldrig ser personer utanför valt intervall?

Jag har använt Tinder en tid och det fungerar bra, men jag är nyfiken på Hinge. Tinder har strikt åldersgräns, och det är en viktig fördel för mig. Anledningen är att jag föredrar tjejer runt 25-35 medan jag själv är lite äldre (ganska mycket äldre, för att vara helt uppriktig). Det skulle kännas påfluget och opassande att uppvakta så pass mycket yngre kvinnor om de inte själva valt att vara öppna för det.

På Tinder kan jag vara säker på det, eftersom jag bara visas för de som angett en lite högre åldersgräns, men hur fungerar det på Hinge?
Du kan ställa in det, Hinge är värre än Tinder , man säger "hej" skriver några rader sen dör konvon oftast, det blir aldrig mera
Samma personer på Hinge som Tinder

Har träffat 5 från Hinge och dom alla ville bara ligga, kvinnliga fuck boys helt enkelt

Vilket är tråkigt om du söker något mera och tror det eller ej söker något med substans
Citera
2024-04-06, 21:36
  #23348
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DayNite
Du kan ställa in det, Hinge är värre än Tinder
Har träffat 5 från Hinge och dom alla ville bara ligga, kvinnliga fuck boys helt enkelt

Jag hade fått intryck av att Hinge skulle vara lite mer inriktat på långsiktigt, men det kanske inte är så. Kan tänka mig att det är i stor utsträckning samma personer, som du skriver.
Citera
2024-04-06, 22:15
  #23349
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Otroligt många konstiga människor på happypancake. Det är faktiskt helt sanslöst.

Japp. HP kryllar av 30+ kvinnor med taggarna utåt som suttit på sidan i åratal och dissar allt som kommer i deras väg.
Citera
2024-04-06, 23:02
  #23350
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Japp. HP kryllar av 30+ kvinnor med taggarna utåt som suttit på sidan i åratal och dissar allt som kommer i deras väg.

Tur att man inte är en av dem då.
Citera
2024-04-09, 08:52
  #23351
Medlem
Har varit aktiv från och till på Hinge i ett år ungefär.

Något som slår mig är hur oproportionerligt många tjejer det är som bor på Östermalm. Ser i jämförelse nästan aldrig någon från t.ex. Kungsholmen. Kan jag köpa att vissa bor där - absolut, men väldigt många ser ut som Farsta-glitter. Skriver folk att de bor Ö-malm för att de tror de lättare kommer att hitta sin rika drömprins, eller vad är grejen? Någon som vet? Om jag har rätt, hur ljuger sig dessa fruntimmer runt detta när dejtandet börjar bli lite mer seriöst?

Kan tillägga att ålderspann är ca 27-35.
Citera
2024-04-09, 18:00
  #23352
Medlem
ursprungsindians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amnyonnoynma
Har varit aktiv från och till på Hinge i ett år ungefär.

Något som slår mig är hur oproportionerligt många tjejer det är som bor på Östermalm. Ser i jämförelse nästan aldrig någon från t.ex. Kungsholmen. Kan jag köpa att vissa bor där - absolut, men väldigt många ser ut som Farsta-glitter. Skriver folk att de bor Ö-malm för att de tror de lättare kommer att hitta sin rika drömprins, eller vad är grejen? Någon som vet? Om jag har rätt, hur ljuger sig dessa fruntimmer runt detta när dejtandet börjar bli lite mer seriöst?

Kan tillägga att ålderspann är ca 27-35.
Jag uppfattar inte platsinställningen på Hinge som sin bostadsort. Det är ju bara en plats man ställer in att swipea i. Så de kanske snarare är helt öppna med att de söker efter en Östermalmsbo.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback