Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-05-09, 21:25
  #2569
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Jag har så svårt för Oskar, tror det är mer än autism, rediga psykopatvibbar på honom. När dom satt med Agneta så var Tinas kroppsspråk off mot honom, hon satt vänd från honom trots att hon satt intill. Jag tror inte det bara är konflikter han har svårt med, kan sätta mycket på att han inte klarar personlig kritik bra alls, typ långsint och får mord i sinnet.
Jag delar inte din uppfattning där. Jag tror bara han har lite autistiska drag. Men han ska nog ha en kvinna som inte har så mycket romantiska krav. En enkel tjej som gillar att vara hemma och kanske tycker om att gå på museum. Tina kanske är lite "för mycket kvinna" för honom. Men jag tror nog att hon skulle kunna komma in i samhället, hon verkar rätt driven.
Citera
2024-05-09, 21:26
  #2570
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Fan så rått att sitta och diskutera Lars död framför honom.

Ja det bonusbarnbarnet verkar ju ha en skruv lös. Allt fokus på henne hur synd det är om henne om Lars dör. att inte hennes familj säger till henne att hålla käften, oförskämt mot både Fiona och Lars
Citera
2024-05-09, 21:29
  #2571
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Jag delar inte din uppfattning där. Jag tror bara han har lite autistiska drag. Men han ska nog ha en kvinna som inte har så mycket romantiska krav. En enkel tjej som gillar att vara hemma och kanske tycker om att gå på museum. Tina kanske är lite "för mycket kvinna" för honom. Men jag tror nog att hon skulle kunna komma in i samhället, hon verkar rätt driven.
Han har perfekt frisyr, han gör gymnastik framför tv'n för att vara i form, han ler precis hela tiden även vid motgångar, han verkar vara manisk i att allt ska vara rätt och verkar ha läst på internet hur han ska vara mot en kvinna. När inte det funkar som han vill/förväntar sig så skär det sig. Nej, det är något generalfel på killen, behöver dock inte vara en dålig människa för det, bara speciell.
Citera
2024-05-09, 21:31
  #2572
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
95% av tjejerna i Thailand och Filippinerna är snyggare än topp 100 i Sverige i mina ögon, du fattar inte att du är patetisk. 🤑

I övrigt är jag 45 år, vältränad, bra jobb, social. Hade lätt fått det du kallar attraktiva tjejer men för 187e gången. Väljer bort dom lila snabbt som jag gör med 65åriga damer och homosexuella. De attraherar mig inte, verkar vara oerhört kämpigt för dig att trycka in den informationen i din hjärna som borde ha rätt så gott om plats med tanke på bristen på IQ. 😃

Angående de i övre medelåldern med ölmage så förstår jag dom 100% att de hellre väljer en 30 årig skönhet från Sydostasien än en medelålders tant från Sverige som inte råkat sig där nere sedan hon fick barn om ens då.
Däremot ska man inte byta tjej av den enda anledningen för att få en yngre efter 10 år. Man gör ett val.

Om man nu ska vara ytlig och prata skönhet så är thailändska/filippinska tjejer absolut inte vackra generellt. Platta och breda näsor t ex och hjulbenta. Däremot indiska kvinnor i gemen är oerhört vackra.
Citera
2024-05-09, 21:33
  #2573
Medlem
Hon Josefine, Lars barnbarn.
Någon instagram till henne tas tacksamt emot.
Citera
2024-05-09, 21:37
  #2574
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Fan så rått att sitta och diskutera Lars död framför honom.

Nu satt till och med bonusbarnbarnet och drog i Lars axel innan han hann prata färdigt i sitt tal till Fiona. Herregud vilken självupptagen människa
Citera
2024-05-09, 21:37
  #2575
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fixabilbengt
Hon Josefine, Lars barnbarn.
Någon instagram till henne tas tacksamt emot.

Sök på narcissist
Citera
2024-05-09, 21:38
  #2576
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Han har perfekt frisyr, han gör gymnastik framför tv'n för att vara i form, han ler precis hela tiden även vid motgångar, han verkar vara manisk i att allt ska vara rätt och verkar ha läst på internet hur han ska vara mot en kvinna. När inte det funkar som han vill/förväntar sig så skär det sig. Nej, det är något generalfel på killen, behöver dock inte vara en dålig människa för det, bara speciell.
Nä, jag tror inte att är ond, han är bara lite udda, han försöker så gott han kan, och många skulle säkert uppskatta honom som partner. Men han kvalar ju på autistspektret, han har säkert läst på om kvinnor och trott sig veta hur de fungerar, men det är ju inte så att alla funkar lika och när han inte får det utfall han tror han ska få så blir han lite förvånad och ställd.
Citera
2024-05-09, 21:49
  #2577
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Om man nu ska vara ytlig och prata skönhet så är thailändska/filippinska tjejer absolut inte vackra generellt. Platta och breda näsor t ex och hjulbenta. Däremot indiska kvinnor i gemen är oerhört vackra.

Det är din åsikt, håller såklart inte med. Än en gång det är väl i betraktarens ögon, tycker inte indiska kvinnor är vackra alls och är glad att inte alla världens vita män tycker som jag då hade det blivit hård konkurrens om de Thailändska och Filippinska kvinnorna.
Men sen sitter inte allt i utseende, förutom den biten har de kvinnor jag träffat från nämnda länder och framförallt min fru rätt attityd till livet och prioriterar familjen framför karriär, därmed inte sagt att jag tycker kvinnan ska vara hemmafru.
Citera
2024-05-09, 22:16
  #2578
Medlem
Redan gifta, utan att veta om det 🤣
Lasse är en idiot, hälften av allt är hennes nu..
Citera
2024-05-09, 22:40
  #2579
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Vad har jag missat, har hon med prinsen gjort porr?

Omg va. Vet prinsen om detta?
Citera
2024-05-09, 23:06
  #2580
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Sök på narcissist

Hahahaha🤣🤣🤣🤣

Dagens bästa!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback