Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-02-11, 19:42
  #1
Medlem
HFantasys avatar
Nån som vet hur man får anden att sluta "tramsa"? Skriver konstiga saker och bara jävlas och jag blir så trött på det.
Citera
2011-02-11, 19:59
  #2
Medlem
ioans avatar
tycker du ska ta ett snack med dina polare du kör det med i första hand.
Citera
2011-02-11, 20:24
  #3
Medlem
ett tips, skoja inte med det. när några kompisar körde det så fick en rivsår över hela ryggen :S
det är inget man ska leka med.
en gång när vi körde så började anden skoja med just mig och sa saker som bög osvosv
Citera
2011-02-11, 20:30
  #4
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Fy vad läskigt! Vad skriver anden?
Citera
2011-02-12, 06:54
  #5
Medlem
Du ska be anden att leverera pizza till dig som förlåt, så du kan ta ett riktigt snack med den, och eventuellt ge på käften, FÖR SÅ HÄR FÅR DOM INTE HÅLLA PÅ!
Citera
2011-02-12, 13:18
  #6
Medlem
HFantasys avatar
Haha ni som inte tror på detta och är oseriösa behöver inte ens svara tack Jag vet att detta är seriöst och det är inget att leka med. Det har jag förstått för länge sen. Jag vill att någon med kunskap ska svara på detta. Någon medial person som kan kommunicera med andar på riktigt.
Citera
2011-02-12, 14:03
  #7
Medlem
DelGriffiths avatar
TS, du väntar förgäves.
Citera
2011-02-12, 15:21
  #8
Medlem
General-Jack.D.Rippers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HFantasy
Nån som vet hur man får anden att sluta "tramsa"? Skriver konstiga saker och bara jävlas och jag blir så trött på det.


Du måste närma dig "anden" med en seriöst attityd och ha ett klart o tydligt syfte.
Det finns dessutom ingen ande *i* ouija så att säga. Det är någon i din omedelbara sfär som oftas svarar, kanske nån i lägenheten eller gatan/skog där du bor, dina förfädrar/släktningar som har gått bort osv.
Den som svarar vet att du är bara ute efter en ouija upplevelse. Med andra ord, du har fått precis det du har sökt!!!
Har du läst "Ouijademonen zozo" tråden? Oavsett om filmen är fejk eller inte den visar exakt människors attityd till ouijabrädan, tjejen i fillmen kallar zozo för "zozo the clown".
Citera
2011-02-12, 18:39
  #9
Medlem
HFantasys avatar
Okej. Jo det förstår jag. Mina kompisar jag gör det med respekterar inte direkt anden. Retar upp den osv. Det är ju inte så konstigt egentligen, säger ju sig självt. Jag vill ha kontakt med mina "änglar" genom boarden. Är själv medial men har inte gått kurs för att lära mej hantera allt än.
Citera
2011-02-12, 19:14
  #10
Medlem
Tinfoiltrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HFantasy
Okej. Jo det förstår jag. Mina kompisar jag gör det med respekterar inte direkt anden. Retar upp den osv. Det är ju inte så konstigt egentligen, säger ju sig självt. Jag vill ha kontakt med mina "änglar" genom boarden. Är själv medial men har inte gått kurs för att lära mej hantera allt än.

Vad kan man gå för kurser i ämnet?
Citera
2011-02-13, 01:01
  #11
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Grejjen är den att det kan både vara goda och onda andar, inget man bör leka med.
Citera
2011-02-13, 13:17
  #12
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Grejjen är den att det kan både vara goda och onda andar, inget man bör leka med.
Och det är därför oiujabräden bara säljs av legitimerade återförsäljare och inte vilka "new-age-kristaller'r'us" som helst, hursomhelst på nätet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback