Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-11-01, 11:23
  #1
Medlem
ramsays avatar
Saker som stör mig är ...

Magnesium! Snacka om irriterande puder som folk ska sprida åt alla håll, verkligen less på det. Speciellt när folk ska använder det till benböj, alltså kom igen det är så onödigt.

Ostädat! Speciellt när man är på ett gym där magnesium är tillåtet! När vikter och utrustning inte är på sin plats.

Stör mig på spikar,skruvar osv som sticker ut , bara en tidsfråga till man får sig en kyss och ett stort blödande sår.

Säkerhet! Det viktigaste egentligen ,hur ofta kontrollerar dom verkligen utrustningen? Säkert aldrig.

Reklam!Ska stå saker av nytta inte en massa reklam.
Citera
2011-11-01, 11:29
  #2
Medlem
När någon svettas som en gris och sätter sig i maskinen som man ska använda om bara nån minut.. Och sen torkar jävlen inte av efter sig! Sa till en gång till en äldre herre som tog det som jag hade påpekat att han såg ut som hitler..
Citera
2011-11-01, 11:56
  #3
Medlem
diamondsurfers avatar
Hur många sådana här trådar finns det egenligen?

Eftersom jag läser detta på gymmet så måste min svar bli: Den här tråden.
Citera
2011-11-01, 12:21
  #4
Medlem
freyas avatar
Fintränare som bölar över magnesia när det finns gott om gym som förbjuder det och där de kan hålla sig. I synnerhet när samma lipsillar inte ens känner till användbarheten av detta hjälpmedel.
Citera
2011-11-01, 13:03
  #5
Medlem
Larsjudens avatar
Kör man tunga knäböjsset med 110-120 kilo på stången kan det vara trevligt att vara försäkrad om att inte tappa greppet om stången...
Citera
2011-11-01, 13:28
  #6
Medlem
mognuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diamondsurfer
Hur många sådana här trådar finns det egenligen?

Eftersom jag läser detta på gymmet så måste min svar bli: Den här tråden.

vem fan sitter och surfar på gymmet? lol
Citera
2011-11-01, 14:29
  #7
Medlem
när folk kör töntigt lite i marklyft och ändå bara släpper skiten smack rakt ner i mattan vid högsta punkt, t.ex. 60kg rakt ner i mattan är så jävla onödigt. jag kan förstå om det är 150-200kg som ska ner i mattan, då kanske det finns något skäl till att man inte "orkar" göra retraktionen också men ärligt talat släpp era jävla flugvikter någon annanstans.

ofta töntar med trasiga knän och såna där blå/svarta stödbandage på knän eller fotled.
Citera
2011-11-01, 14:35
  #8
Medlem
shitmagnets avatar
Folk som tror att de har ensamrätt på vikterna som hänger på sidan av t.ex smithmaskinen, bara för att just de råkar använda den. Otrevlig översittarstil, var ordet.

Gapflabbande, ja det måste tamefan sägas. Man står fan inte och berättar roliga historier på ett gym. Skärp er för fan, ni som håller på så.

Ytterligare folk som måste lära sig hålla igen truten är sådana som låter "åhhh, uhhh" och "tssssss" i varje rep.

Gubbjävlar som sitter nakna på bänkarna i omklädningsrummet och lämnar våta fläckar därefter, svinäckligt.

Fånstirrande. Skiljer inte på kåta tjejer eller avundsjuka ynglingar, lägg ned bara.

Fråga gärna om maskinen/whatever är ledig snart men sätt er för fan inte bredvid/mittemot och vänta medans ni suckar högt. Muppar!

Och ja, torka gärna av svett, magnesium och annan grisig sörja efter er.
Citera
2011-11-01, 15:30
  #9
Medlem
I.Am.Legends avatar
Duger inte tråden med 629 sidor ? https://www.flashback.org/t859265p629
Citera
2011-11-01, 16:23
  #10
Medlem
ramsays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av I.Am.Legend
Duger inte tråden med 629 sidor ? https://www.flashback.org/t859265p629

din gnällkärring, typer och saker är inte samma sak. Förstår du inte en sån enkel sak!
Citera
2011-11-01, 17:19
  #11
Medlem
I.Am.Legends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ramsay
din gnällkärring, typer och saker är inte samma sak. Förstår du inte en sån enkel sak!
Men kolla i tråden så ser du att de skriver exakt som man har skrivit här -.-
Citera
2011-11-01, 18:08
  #12
Medlem
stör mig på för låga smithmaskiner som har en skruv högst upp i skarven som man slår huvudet i när jag kör vadövningar.
Alla snygga tjejer, man vill bara ta med hela bunten till bastun och träna lite där istället
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback