Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-04-13, 15:36
  #337
Medlem
Star Wars The Last Jedi är största besvikelsen. Blev nog en större besvikelse eftersom trailern faktiskt var sjukt bra. Sen den sista filmen är egentligen ännu sämre men där hade man inga förväntningar alls.
Citera
2020-06-21, 18:36
  #338
Medlem
deerhunter7s avatar
Stora besvikelser är: The Irishman, The Last Jedi, Uncut Gems
Citera
2020-06-23, 20:09
  #339
Medlem
Joker
Hade förväntat mig mer svärta och mindre dramakomik.
Citera
2021-02-05, 15:42
  #340
Medlem
Så oerhört besviken på Suicide Squad när den kom, hade peppat i månader.
Citera
2021-02-06, 10:41
  #341
Medlem
Bret-Harts avatar
Såg Fugitive samurai på den lokala videouthyraren när man var liten grabb på 80 talet och hade den i minnet sen dess sen såg jag den för några år sedan och den var inte bra, samma sak såg jag en trailer på Fandango och Milagro som grabb som såg ut som bra filmer men icke sa Nicke de gillade jag inte heller
Citera
2023-07-21, 16:10
  #342
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodhiutah
Dödspolarna och Det femte elementet.
Det femte elementet duger.
Citera
2023-07-21, 16:45
  #343
Medlem
grekkoz1s avatar
För mig blir det Public Enemies (2009), blev besviken på slutresultatet.
Men under försigående natt såg jag The Lookout (2007) från regissören Scott Frank med Joseph Gordon-Levitt i huvudrollen, fick ner kommentator-spår med regissören och cinematografen där han säger att dom använde sig utav dåtidens DV-kameror och alltid rullade på bra i filmen med färg/förstärkning fram tills en upplösande pangpang-scen i slutet där det blir ett "hopp" ifrån 30fps till 60fps och ser ganska avmattat ut, huvudsakligen för att få skärpa och ljus att fastna så bra som möjligt.
Och iochmed att filmerna är gjorde ganska tätt inpå varandra tror jag att Public Enemies lider utav samma symptom i stor del av filmen actionscener, och det drar verkligen ner på filmen överlag. Besvikenheten är total.
Citera
2024-02-22, 17:43
  #344
Medlem
DisneyMouses avatar
Avatar - The Way of Water, är den första jag kommer på.
Hade hoppats den skulle ha mer handling och mer karaktärsutveckling.
Citera
2024-02-26, 00:17
  #345
Medlem
IceEyess avatar
Independence Day 2.

1:an var snudd på ett mästerverk i sin genre. 2:an var däremot en besvikelse med sämre effekter än 1:an som är 20 år äldre.
Citera
2024-02-26, 14:11
  #346
Medlem
Ambelains avatar
Jag har aldrig sett uppföljarna till "The Matrix"

Och jag känner mig nog ganska så nöjd med det beslutet.
Jag blev väldigt förtjust i "The Matrix" och jag kunde aldrig tro att det var något som skulle kunna upprepas.
Så jag valde att inte ens försöka se uppföljarna.

Tyvärr gjorde jag inte samma sak för "Star Wars".nyinspelningarna (alla efter de första 3 st).

Eller "Independance Day 2" ... ett hemskt stycke skräpfilm faktiskt.
Citera
2024-03-29, 14:33
  #347
Medlem
Meeraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deerhunter7
Stora besvikelser är: Uncut Gems

Varför var du besviken över Uncut Gems?
Enligt mig var detta en av Adam Sandlers bästa filmer, man får se honom i en berg-och dalbana av känslor och skådespel.
Dessutom lyckades man ge Adam Sandler en fulare utseende än vad han redan har

För övrigt 7.5/10 för mig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback