Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Igår, 23:06
  #2581
Medlem
Kallamakaronens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
Sök på narcissist

Hahahaha🤣🤣🤣🤣

Dagens bästa!
Citera
Igår, 23:21
  #2582
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 159cmm
Omg va. Vet prinsen om detta?
Känns ju som att hon måste sagt det. Är ju en rätt stor grej att behöva förklarar senare annars, när han får en bukkake-film med sin fru som huvudrollsinnehavare, skickat till sig.
Citera
Idag, 00:55
  #2583
Medlem
Cristy verkar ha fått uppehållstillstånd och är skriven hos Tony och dom har fått sitt barn nu.
Citera
Idag, 01:24
  #2584
Medlem
Har Tony barn sedan tidigare, eller är det han får med Christy hans första?
Tyckte han framstod som väldigt vardaglig/neutral i TV när han berättade att hon var gravid. Kanske inte vad jag förväntat mig i en sån situation utan lite mer känslor.
Melissa är väldigt söt!
Är jag den ende som INTE vill se porrfilmerna som Ida spelat in med negrerna? Skulle betala för att slippa se.
Amanda var bitchig första avsnittet. Nu tycker jag dock hon lugnat ner sig och känns mer normal. Men hennes förhållande med Wesley Snipes har noll chans att klara sig. Det ser vem som helst.
Saknade Roffe idag. Kung Roffe!
Jag är inte säker på att Fiona är ihop med Lars bara för att utnyttja honom. Även om de är ett udda par.
Citera
Idag, 02:20
  #2585
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slangen80
Har Tony barn sedan tidigare, eller är det han får med Christy hans första?
Tyckte han framstod som väldigt vardaglig/neutral i TV när han berättade att hon var gravid. Kanske inte vad jag förväntat mig i en sån situation utan lite mer känslor.
Melissa är väldigt söt!
Är jag den ende som INTE vill se porrfilmerna som Ida spelat in med negrerna? Skulle betala för att slippa se.
Amanda var bitchig första avsnittet. Nu tycker jag dock hon lugnat ner sig och känns mer normal. Men hennes förhållande med Wesley Snipes har noll chans att klara sig. Det ser vem som helst.
Saknade Roffe idag. Kung Roffe!
Jag är inte säker på att Fiona är ihop med Lars bara för att utnyttja honom. Även om de är ett udda par.


Tonys första, vad jag har sett. Han är en bra människa så som jag tolkar hans tv tid. Melissa är ju helt klart en otrolig vacker tjej. Men frågan är om hon är beredd att klara av ensamheten i Sverige. Måste vara en märklig situation för någon som är van att ha folk runtomkring 24/7

Ida, det kommer inte sluta lyckligt hos dom. Han lever sitt liv och hon bara hänger på.

Amanda är som sagt bitchig, hade inte orkat med henne så inte undra på att hennes flickvän flydde landet.

Fiona och Lars är seriösa men udda som sagt. Fiona verkar väldigt genuine, trots att Lars är döende så är hon seriös med han om allt. Hon vill verkligen ha barn med han osv, trots att både ligger risigt till då båda är för gamla.

Robin och hans indiska flickvän så kommer det gå skitbra, inga bråk en så länge allt bara flyter på. Tror stenhårt på detta. Det verkar vara några konstigheter med hennes föräldrar dom stöttar relationen.

Oskar och Tina, Tina är väldigt needy, en så länge på ett okej sätt men Oskar verkar inte fatta att hon vill bli överöst med kärlek. Hans ide med romantik är att gå på vasa museum, han verka ha dålig koll på romantik, vilket gör att han riskera sin relation.
Hon verkar inte heller proaktiv, så hon sitter och vänta tills han kommer hem och när han kommer hem så är han för trött för att hitta på saker som hon har längtat efter hela dagen, vilket gör henne deprimerad. Båda har ett ansvar att det ska bli lyckat, hon måste kunna sysselsätta sig tills hon får jobb och han måste anstränga sig bättre och visa kärlek osv.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback