Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-01-29, 16:54
  #757
Medlem
De står väl inte att de flueti är slut på sidan elr ?inge händer när man beställer postförskot elr inte elr vadå?
Citera
2024-01-30, 13:21
  #758
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rollingoods
De står väl inte att de flueti är slut på sidan elr ?inge händer när man beställer postförskot elr inte elr vadå?

Vet inte vilken sida du menar utan att du specificerar. Försöker du välja antal på Hyg står det "Slut i lager" & på RCI får du upp texten "Out of stock" när du väljer antal.
Citera
2024-04-11, 04:33
  #759
Medlem
Bara en fråga. Varför köper ni dessa skitpiller från totalusel shop? 35 kr styck om man köper 10 liksom.... ja vadfan har man en lön är det ju inte så mkt. Men känner ni att det är värt det när difludiazepam finns?

Jag har själv inte provat dessa "nya" efter kungens som visade sig vara bromazolam. Men känner ni det är värt det eller bara för att inget bättre finns?

Själv pallar jag inte med hygge för det verkar som att de går igång på att hålla sina kunder absade eller nåt. 7 dagar leverans tycker jag man kan räkna med och ibland blir det längre. Beställde 1 gram pv med som aldrig dök upp. De svarade en gång på mail sen blev jag ghostad.

Men RCI:s när den är inne, hur är den? Leveranstid därifrån?
Citera
2024-04-23, 10:44
  #760
Medlem
karbolexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Bara en fråga. Varför köper ni dessa skitpiller från totalusel shop? 35 kr styck om man köper 10 liksom.... ja vadfan har man en lön är det ju inte så mkt. Men känner ni att det är värt det när difludiazepam finns?

Jag har själv inte provat dessa "nya" efter kungens som visade sig vara bromazolam. Men känner ni det är värt det eller bara för att inget bättre finns?

Själv pallar jag inte med hygge för det verkar som att de går igång på att hålla sina kunder absade eller nåt. 7 dagar leverans tycker jag man kan räkna med och ibland blir det längre. Beställde 1 gram pv med som aldrig dök upp. De svarade en gång på mail sen blev jag ghostad.

Men RCI:s när den är inne, hur är den? Leveranstid därifrån?

Bara testat de fråg Hyg och den batchen funkade bra för mig, hade i princip nollställd tolerans efter lång paus. Dock som du säger tog det nog en vecka innan dem ens postade paketet, vilket är alldeles för länge men just i den situationen gjorde det mig inte så mycket. RCI's har jag tyvärr inte testat då de sa att de var skickade i första mailet men sedan dess totalt ignorerat mina mail. Har gått över 4 mån sedan jag beställt och efter 1.5 kanske gav jag upp och accepterade att dem blåst mig. RCI är en jävla pissvendor som ingen borde använda sig av. Jag hade innan detta dock bara bra erfarenhet av dem sedan Pagoclone-tiden vilket borde vara kanske 2 år sedan? Nu är detta inte en diskussion om vendors på så sätt utan substansen i sig men jag kan tycka att i princip alla utom en vendor beter sig uselt mot sina kunder.

Anledningen till att jag föredrog flueti över diflu är att diflu har en markant längre halveringstid vilket inte gynnar mig då jag lämnar prover. Men jag håller med dig i att om man enbart ser till substansen i sig är diflu bättre.

Har inte testat flueti sedan de tog slut hos Hyg sist vilket måste vara ett halvår sedan snart?
__________________
Senast redigerad av karbolexan 2024-04-23 kl. 10:49.
Citera
2024-04-24, 03:30
  #761
Avstängd
Kungen va rätt fucked up han med!!!

Beställde först 1 g Bromazolam. Kom inget. Sidan försvann och han stal pengarna.

Sen öppna han kungen sidan. Då ville han väl be om ursäkt eller något. Skickade 6 st gratis, 2 ggr...

Men försvann 1500 kr första gången. sedan stängde sidan ner rakt av.

Han va en pundig snubbe som inte skulle driva en sida. Dont get high on your own supply bro...

Och det var Bromazolam i han Flu-etizolam! Jädrar vad skev man blev på dessa. Tog 5 och var helt väck i 3 dagar...

Citat:
Ursprungligen postat av cheesemachine
Bara en fråga. Varför köper ni dessa skitpiller från totalusel shop? 35 kr styck om man köper 10 liksom.... ja vadfan har man en lön är det ju inte så mkt. Men känner ni att det är värt det när difludiazepam finns?

Jag har själv inte provat dessa "nya" efter kungens som visade sig vara bromazolam. Men känner ni det är värt det eller bara för att inget bättre finns?

Själv pallar jag inte med hygge för det verkar som att de går igång på att hålla sina kunder absade eller nåt. 7 dagar leverans tycker jag man kan räkna med och ibland blir det längre. Beställde 1 gram pv med som aldrig dök upp. De svarade en gång på mail sen blev jag ghostad.

Men RCI:s när den är inne, hur är den? Leveranstid därifrån?
Citera
2024-04-24, 12:59
  #762
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Kungen va rätt fucked up han med!!!

Beställde först 1 g Bromazolam. Kom inget. Sidan försvann och han stal pengarna.

Sen öppna han kungen sidan. Då ville han väl be om ursäkt eller något. Skickade 6 st gratis, 2 ggr...

Men försvann 1500 kr första gången. sedan stängde sidan ner rakt av.

Han va en pundig snubbe som inte skulle driva en sida. Dont get high on your own supply bro...

Och det var Bromazolam i han Flu-etizolam! Jädrar vad skev man blev på dessa. Tog 5 och var helt väck i 3 dagar...

Det var absolut inte fluetizolam i dom för fluetizolam syns inte på benzo när jag tog några test fast det gjorde den han sålde och det var duktigt tryck i dom pillerna.
Tog 2st och orkade inte vänta på effekten så tog 2st till sen minns jag inget på 4-5 dagar helt sjuka piller men vet inte om det var bromazolam för den har jag haft många gånger och jag blev inte så väck på dom men dom funkade oxå bra.
Hur som helst var det en benzo och inte fluetizolam.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback