Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-01, 20:42
  #829
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
jag misstankte det, jag ska kolla upp det.
http://frimurarorden.se/content/uplo...a4180111-1.pdf

Varsågod. Här är våra lagar.
Citera
2023-10-02, 02:51
  #830
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kuggarn
http://frimurarorden.se/content/uplo...a4180111-1.pdf

Varsågod. Här är våra lagar.
Tack for det !
Citera
2023-10-02, 07:41
  #831
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
”nog”?
men jo jag kanske gor det, for sakerhets skull maste jag ocksa skriva min adress pa Kinesiska, hoppas er administrativa avd har mojlighet att printa ut den och klistra pa forsandelsen..
ha! vilket jag nu kom att tanka pa. pa kontoret i sverige jag en gang i tiden jobbade hos hade vi en medlem i ”rebecka orden” hon skotte deras utskick darifran.
Tror du att jag har en skyldighet att veta om vi sänder OAL till Kina? Hade du haft det minsta intresse av fakta istället för konspirationsteorier så hade du bemödat dig med att lägga en minut på att gå in på hemsidan höra
Citera
2023-10-02, 07:43
  #832
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
ja jag ar i allafall inte lakare aven om jag vet en hel del om fysiologi och naringslara.
min hustru har nagra lakare i slakten, och vi ar bekanta med nagra ocksa.....detta till trots lyckades vi slingra oss ur covid-19 vaccin hysterin. men munskydds hysterin fick vi snallt folja.

Hur funkade det med munskydd pa brodramiddagarna ?
Din hustru känner alltså läkare så därför är du expert på vaccin.
Vi hade stängt under pandemin så då kan du sluta ligga sömnlös över hur man äter med munskydd vid en brödramåltid.
Citera
2023-10-02, 07:44
  #833
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
jag misstankte det, jag ska kolla upp det.
Man kan ju undra varför du inte redan kollat upp det, är kanske roligare att vilt sitta och spekulera istället för att själv läsa våra lagar.
Citera
2023-10-02, 08:12
  #834
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Tror du att jag har en skyldighet att veta om vi sänder OAL till Kina? Hade du haft det minsta intresse av fakta istället för konspirationsteorier så hade du bemödat dig med att lägga en minut på att gå in på hemsidan höra
Tack! jag fick en lank av en av dina frimurarbroder och har laddat ner den, ska ga igenom den vid ett senare tillfalle.
Citera
2023-10-02, 08:20
  #835
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Din hustru känner alltså läkare så därför är du expert på vaccin.
Vi hade stängt under pandemin så då kan du sluta ligga sömnlös över hur man äter med munskydd vid en brödramåltid.
vaccin-expert har jag val aldrig pastatt att jag ar, under covid19 vaccin hysterin valde jag som en ”friman” att avsta den sprutan.

ah sa ni hade lockdown pa logen , det kan ju faktiskt vara ett tecken pa att frimurarna inte ar sa konpiratoriska som allmant tros.
Citera
2023-10-02, 08:29
  #836
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 1717-1776
Man kan ju undra varför du inte redan kollat upp det, är kanske roligare att vilt sitta och spekulera istället för att själv läsa våra lagar.
speciellt vild ar jag val inte ?
men som sagt, jag har fatt en lank och uppskattar det, tack.
Citera
2023-10-03, 11:53
  #837
Medlem
Kuggarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirev
vaccin-expert har jag val aldrig pastatt att jag ar, under covid19 vaccin hysterin valde jag som en ”friman” att avsta den sprutan.

ah sa ni hade lockdown pa logen , det kan ju faktiskt vara ett tecken pa att frimurarna inte ar sa konpiratoriska som allmant tros.

Allt låg nere i logerna, förutom det vanliga administrativa som måste skötas ändå i föreningar och företag. Skittrist såklart och något vi ff jobbar på att återhämta oss ifrån.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback