Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2023-09-24, 22:28
  #1
Medlem
Minst en halv miljon döda så här långt, still counting:

CORRELATION has published a new report entitled “COVID-19 vaccine-associated mortality in the Southern Hemisphere” authored by Denis G. Rancourt, Marine Baudin, Joseph Hickey, and Jérémie Mercier

The paper is based on 17 countries in the Southern Hemisphere and equatorial region. A definite causal link is shown between many peaks in all-cause mortality and rapid vaccine rollouts. The authors quantify the fatal toxicity risk per injection, which is exceedingly large in the most elderly.

The authors conclude that governments should immediately end the policy of prioritizing elderly people for COVID-19 injection.

https://correlation-canada.org/covid...rn-hemisphere/

Studien: https://correlation-canada.org/wp-co...sphere-cor.pdf

1. Ansvariga aktörer i Väst finansierar- och samarbetar i Gain of Function-studier av coronavirus (dual use = biovapen) i Kina trots att det är väl känt att säkerheten i deras labb och forskning är helt undermålig och att den civila forskningen helt kontrolleras av militären och enparti-diktaturen.

2. Både Kina och ansvariga aktörer i Väst mörklägger virusets ursprung.

3. Ansvariga i Väst bedriver därpå häxjakt på samtliga generiska mediciner (t.ex. HCQ och Ivermectin) och naturmedel (t.ex. olika IV-vitaminer) och alla de läkare som använder dem förebyggande och terapeutiskt mot Covid, trots att de under årtionden har visat sig vara helt ofarliga (rätt dos) och i hundratals studier exceptionellt potenta = ett officiellt erkännande av dessa mediciner och behandlingar hade lett till att sagda vacciner samt svindyra nya påstått förebyggande och terapeutiska preparat inte hade tillåtits marknadsföras under Emergency Use Authorization (EUA) = uteblivna hundratals miljarder dollar till Big Pharma.

4. Vaccinerna visar sig därpå vara ej effektiva som varandes vacciner samt vara direkt dödliga för en stor del av alla de miljarder människor som injiceras med dem (varav en stor del under tvång) samt att flertalet av de nya svindyra förebyggande och terapeutiska medicinerna är helt underlägsna de ovan nämnda generiska alternativen och vars eventuella skadeverkningar fortfarande inte är kända.

Dvs, helt oavsett om viruset medvetet planterades i befolkningen i Wuhan, eller inte, så handlar det om medvetna brott mot mänskligheten med miljontals döda och storleksordningar fler miljoner som fått sina liv förstörda, samtidigt som de globala eliterna har frodats som aldrig förr = biljontals dollar har under pandemin gått från medelklassen till de 0.1% som utgör sagda elit.

Det här INTE någon "konspirationsteori" längre.

Det är fakta.
Citera
2023-09-24, 22:55
  #2
Avstängd
Jag undrar eftersom du nojar ganska mycket. Som att du hade blivit lurad och vill vara med och sprida alla avslöjanden på de som lurade dig. Vi som inte har vaccinerat oss sitter lugna i båten och skrattar åt andras dumhet (är du gammal eller var i riskgrupp ,diabetes,fetma osv, så skrattar jag inte åt dem. Då kan man förstå varför de valde att göra det).

Dessutom jävligt många som har vaccinerat sig. 90% av alla över 18 har fått minst 1 dos.


Citat:
Dos och åldersgrupp Andel vaccinerade (%) Kommentar
Minst 1 dos, 18 år och äldre 88,1 % Andelen vaccinerade i februari 2023. Statistiken kommer inte att uppdateras längre.
Minst 2 doser, 18 år och äldre 86,3 % Andelen vaccinerade i februari 2023. Statistiken kommer inte att uppdateras längre.
Minst 3 doser, 18 år och äldre 66,6 % Andelen vaccinerade sedan september 2021. Statistiken uppdateras löpande.
Aktuell påfyllnadsdos, 80 år och äldre 55,6 % Aktuell påfyllnadsdos definieras som minst en tredje dos given från och med den 1 mars 2023. Statistiken uppdateras löpande.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/...-mot-covid-19/
Citera
2023-09-24, 23:08
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegendBenzema
Jag undrar eftersom du nojar ganska mycket. Som att du hade blivit lurad och vill vara med och sprida alla avslöjanden på de som lurade dig. Vi som inte har vaccinerat oss sitter lugna i båten och skrattar åt andras dumhet (är du gammal eller var i riskgrupp ,diabetes,fetma osv, så skrattar jag inte åt dem. Då kan man förstå varför de valde att göra det).
Här har big pharma i samråd med diverse regeringar mördat miljontals människor i vår samtids i särklass viktigaste episod och du anklagar mig för att "noja" över det?

Dessutom så har jag närstående som har vaccinerat sig.

Det jag "nojar" över är att den västerländska demokratiska civilisationen har nått vägs ände och vad som väntar runt knuten.

Det gör inte du?
Citera
2023-09-24, 23:16
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Här har big pharma i samråd med diverse regeringar mördat miljontals människor i vår samtids i särklass viktigaste episod och du anklagar mig för att "noja" över det?

Dessutom så har jag närstående som har vaccinerat sig.

Det jag "nojar" över är att den västerländska demokratiska civilisationen har nått vägs ände och vad som väntar runt knuten.

Det gör inte du?

Ärligt så vet jag inte ens vad du pratar om. Var dina närstående inom riskgrupp (diabetes,fetma osv)?

Jag tog inte vaccinet så jag sitter lugnt i båten och nojar inte över potentiella bieffekter.

Varför nojar du om du inte tagit vaccinet?

Tror du att västs demokrati håller på att avslutas för att stora, internationella företag massproducerar ut ett undermåligt vaccin för att tjäna extremt jävla mycket pengar?

Välkommen till kapitalism din jävla foliehatt.

Kanske dags att sluta noja?
Citera
2023-09-25, 02:08
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegendBenzema
Ärligt så vet jag inte ens vad du pratar om. Var dina närstående inom riskgrupp (diabetes,fetma osv)?

Jag tog inte vaccinet så jag sitter lugnt i båten och nojar inte över potentiella bieffekter.

Varför nojar du om du inte tagit vaccinet?

Tror du att västs demokrati håller på att avslutas för att stora, internationella företag massproducerar ut ett undermåligt vaccin för att tjäna extremt jävla mycket pengar?

Välkommen till kapitalism din jävla foliehatt.

Kanske dags att sluta noja?

1. Så här långt har ca en halv miljon människor dött av helt nya sorters helt oprövade DNA/RNA-vacciner i något som utgör ett globalt genetiskt experiment på mänskligheten. Och då har vi fortfarande inte sett de mer långsiktiga skadorna...bara att vaccinerna i fråga inte alls fungerar?!

Här ska vi "sluta noja"?

2. Vacciner som hade kunnat undvikas om inte vaccintillverkarna och deras partners inom regeringar, NGOs, MSM och big tech hade bedrivit en global häxjakt på bevisat effektiva och helt ofarliga mediciner som HCQ, Ivermectin, zink, IV-vitaminer, m.fl. samt på de läkare som vågade inkludera dem i sin behandling av patienter i sin praktik.

Här ska vi "sluta noja"?

3. Ca 6 miljoner människor har enligt uppgifter avlidit i sviterna av Covid-19. Om istället HCQ + Ivermectin + vitaminer+ ... hade införts som 'global standard treatment', så hade uppskattningsvis minst 4 miljoner människor istället överlevt. Lägg därtill alla de som skickades hem utan någon behandling med direktivet att de skulle återkomma först när de var riktigt allvarligt sjuka (dödsdom), så har vi ännu fler som dog helt i onödan.

Här ska vi "sluta noja"?

Allt det här är kriminellt och de ansvariga måste därför identifieras och ställas inför rätta.

Det tycker inte du, "din jävla" slemkeps?
Citera
2023-09-25, 02:22
  #6
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
1. Så här långt har ca en halv miljon människor dött av helt nya sorters helt oprövade DNA/RNA-vacciner i något som utgör ett globalt genetiskt experiment på mänskligheten. Och då har vi fortfarande inte sett de mer långsiktiga skadorna...bara att vaccinerna i fråga inte alls fungerar?!

Här ska vi "sluta noja"?

2. Vacciner som hade kunnat undvikas om inte vaccintillverkarna och deras partners inom regeringar, NGOs, MSM och big tech hade bedrivit en global häxjakt på bevisat effektiva och helt ofarliga mediciner som HCQ, Ivermectin, zink, IV-vitaminer, m.fl. samt på de läkare som vågade inkludera dem i sin behandling av patienter i sin praktik.

Här ska vi "sluta noja"?

3. Ca 6 miljoner människor har enligt uppgifter avlidit i sviterna av Covid-19. Om istället HCQ + Ivermectin + vitaminer+ ... hade införts som 'global standard treatment', så hade uppskattningsvis minst 4 miljoner människor istället överlevt. Lägg därtill alla de som skickades hem utan någon behandling med direktivet att de skulle återkomma först när de var riktigt allvarligt sjuka (dödsdom), så har vi ännu fler som dog helt i onödan.

Här ska vi "sluta noja"?

Allt det här är kriminellt och de ansvariga måste därför identifieras och ställas inför rätta.

Det tycker inte du, "din jävla" slemkeps?

Detta är inte en jävla konspiration där tusentals människor från stora företag och regeringar har gått i maskopi för att döda folk genom att massexperiment.


Detta är bara hederlig gammal kapitalism, välkommen

En halv miljon? Detta höjer du ögonbrynet för? Det finns 10 miljarder på jorden och du pratar om 500 tusen.

Jag tror du har brukat vaccinet, ovaccinerade purebloods är inte så jävla nojiga över något som inte påverkar de.

Nej de 6 miljonerna hade inte kunnat räddats, majoriteten var nog i riskgrupper och redan svårt sjuka innan med dåligt immunförsvar.


Du nojar över saker som inte finns din stolle.


Vad fan är en slemkeps? Du är bara en foliehatt som tror att hela världen är en stor jävla konspiration. Att tusentals enskilda individer skulle gå i maskopi att utföra att mänskligt massexperiment för att tjäna miljarder. Dumhuvud.

Alltså, har du familj eller? Barn? Lyssnar de på dina fasoner?


Jag är ovaccinerad och sitter skitlugnt i båten och njuter. Jag tog inte det undermåliga, försnabbade vaccinet. Du gjorde nog det det handlar inte om konspiration, utan om giriga män som såg möjligheter till att tjäna sjuhelvetes mycket pengar när det utbröt och snabbade då på processen rejält och hämtade vaccinet ganska snabbt.

Det handlar om gammal hederlig kapitalism. Välkommen din jävla foliehatt. Ööö ALIENS… jorden är platt öööö
Citera
2023-09-25, 03:31
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
.

Det här INTE någon "konspirationsteori" längre.

Det är fakta.
"En halv miljon" är ju mindre än en promille av de miljarder som är vaccinerade. Om vaccinet var ett "gift" borde det finnas många fler dödsoffer nu än mindre än en halv promille? Det gick inte så bra för dig i skolan va?
Citera
2023-09-25, 18:35
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
"En halv miljon" är ju mindre än en promille av de miljarder som är vaccinerade. Om vaccinet var ett "gift" borde det finnas många fler dödsoffer nu än mindre än en halv promille?
Resultatet av studien är med råge statiskt signifikant.
We quantify the overall all-ages vDFR for the 17 countries to be (0.126 ± 0.004) %, which would imply 17.0 ± 0.5 million COVID-19 vaccine deaths worldwide, from 13.50 billion injections up to 2 September 2023. This would correspond to a mass iatrogenic event that killed (0.213 ± 0.006) % of the world population (1 death per 470 living persons, in less than 3 years), and did not measurably prevent any deaths.

Från Abstract: https://www.flashback.org/leave.php?...sphere-cor.pdf
Du håller inte med?

Eller menar du att ett vaccin som inte dödar samtliga som injiceras inte kan vara dödligt giftigt för vissa personer? Att det måste vara antingen 100% dödligt eller 0% dödligt?

Citat:
Det gick inte så bra för dig i skolan va?
MGV i Matematik D.

Men du hoppade helt klart över grundkursen i elementär Logik?
Citera
2023-09-25, 19:04
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LegendBenzema
Detta är inte en jävla konspiration där tusentals människor från stora företag och regeringar har gått i maskopi för att döda folk genom att massexperiment.
Var får du "tusentals" ifrån?

Citat:
Detta är bara hederlig gammal kapitalism, välkommen
Är det? Förklara.

Citat:
En halv miljon? Detta höjer du ögonbrynet för? Det finns 10 miljarder på jorden och du pratar om 500 tusen.
Ca 8,5 miljarder.

En halv miljon mördade helt oskyldiga människor, still counting, är inget att bry sig om?

Citat:
Jag tror du har brukat vaccinet, ovaccinerade purebloods är inte så jävla nojiga över något som inte påverkar de.
Nej, jag har inte tagit något vaccin mot Covid 19, nej.

Menar du att så länge inte jag själv mördas så är det inget jag själv ska bry mig om?

Är du psykopat?

Citat:
Nej de 6 miljonerna hade inte kunnat räddats,
1. De hade kunnat räddas om inte aktörer från Väst hade hjälpt diktaturen i Kina att ta fram biovapnet (i.e. dual use) SARS-Cov-2.

2. Flertalet hade kunnat räddas om inte aktörer från Väst hade stoppat förebyggande och terapeutisk behandling med bevisat effektiva och helt ofarliga preparat som HCQ, Ivermectin, zink, IV-vitaminer, mm.

3. Hundratusentals hade kunnat räddas om inte USA och andra länder hade genomfört lockdowns och andra kontraproduktiva åtgärder.

4. Hundratusentals (still counting) hade kunnat räddas om de inte hade lurats/tvingats att låta sig injiceras med helt oprövade experimentella vacciner i världshistoriens största genetiska experiment.

Citat:
majoriteten var nog i riskgrupper och redan svårt sjuka innan med dåligt immunförsvar.
Excess mortality = andelen dödsfall per tidsenhet som inte hade skett om inte (i det här fallet) massvaccineringarna mot Covid-19 hade ägt rum.

Citat:
Du nojar över saker som inte finns din stolle.
Vad är det "som inte finns", din stolle?

Citat:
Vad fan är en slemkeps?
Det är en individ som går till personangrepp när de goda argumenten tryter.

Citat:
Du är bara en foliehatt som tror att hela världen är en stor jävla konspiration.
Var har jag skrivit att jag tror det?

Citera och förklara.

Citat:
Att tusentals enskilda individer skulle gå i maskopi att utföra att mänskligt massexperiment för att tjäna miljarder.
Igen. Var får du "tusentals" i från?

Citat:
Dumhuvud.
Slemkeps.

Citat:
Alltså, har du familj eller? Barn? Lyssnar de på dina fasoner?
Jag har närstående som har vaccinerat sig, ja.

Citat:
Jag är ovaccinerad och sitter skitlugnt i båten och njuter.
Igen. Är du psykopat?

Citat:
Jag tog inte det undermåliga, försnabbade vaccinet. Du gjorde nog det det handlar inte om konspiration, utan om giriga män som såg möjligheter till att tjäna sjuhelvetes mycket pengar när det utbröt och snabbade då på processen rejält och hämtade vaccinet ganska snabbt.
De gjorde mer än så, se ovan. Och jo, även kvinnor ingår i konspirationen.

Citat:
Det handlar om gammal hederlig kapitalism.
Folkmord är ett brott, helt oavsett om det begås av kapitalister eller kommunister.

Är du kommunist? Maoist rent av?

Citat:
Välkommen din jävla foliehatt. Ööö ALIENS… jorden är platt öööö
Som sagt....
__________________
Senast redigerad av onopono 2023-09-25 kl. 19:06.
Citera
2023-09-25, 22:07
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av onopono
Resultatet av studien är med råge statiskt signifikant.
We quantify the overall all-ages vDFR for the 17 countries to be (0.126 ± 0.004) %, which would imply 17.0 ± 0.5 million COVID-19 vaccine deaths worldwide, from 13.50 billion injections up to 2 September 2023. This would correspond to a mass iatrogenic event that killed (0.213 ± 0.006) % of the world population (1 death per 470 living persons, in less than 3 years), and did not measurably prevent any deaths.

Från Abstract: https://www.flashback.org/leave.php?...sphere-cor.pdf
Du håller inte med?

Eller menar du att ett vaccin som inte dödar samtliga som injiceras inte kan vara dödligt giftigt för vissa personer? Att det måste vara antingen 100% dödligt eller 0% dödligt?


MGV i Matematik D.

Men du hoppade helt klart över grundkursen i elementär Logik?

Studier i all ära men där finns ju många felkällor i studier och en begränsad mängs studieobjekt. Jag pratar ju om att du ska studera verkligheten i stället för att tolka en studie. Är inte det bättre? Jo, det klart att det är bättre. Så varför är så få drabbade av allvarliga biverkningar i verkligheten? Om nu vaccinet är ett "gift"?
Citera
2023-09-25, 22:45
  #11
Medlem
Herregud vilken dum studie. Länderna där de hittat ett samband är alltså nästan uteslutande länder som hade hårda restriktioner fram till våren 2022 och lättade upp på dessa i samband med att befolkningen vaccinerades. Färre restriktioner medförde fler covidfall och därmed fler dödsfall (trots vaccin).

180 sidor (!!!) och inte en rad om denna uppenbara invändningen i diskussionen, däremot tycker de sig få plats med att undra (och avfärda) om det kan vara synkroniserade jordskalv som ligger bakom ökningen i dödlighet.
Citera
2023-09-25, 23:49
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Studier i all ära men där finns ju många felkällor i studier och en begränsad mängs studieobjekt. Jag pratar ju om att du ska studera verkligheten i stället för att tolka en studie. Är inte det bättre? Jo, det klart att det är bättre. Så varför är så få drabbade av allvarliga biverkningar i verkligheten? Om nu vaccinet är ett "gift"?
Studien i fråga är en vetenskaplig sammanställning av data inrapporterade från, verkligheten.

Om du har invändningar mot något i studien avseende datan, metodik, beräkningar, slutsatser, mm, så får du gärna presentera dessa, med förklaringar till hur du tänker.

Jag ser fram emot det.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback