Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2024-04-27, 16:01
  #73
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Lång historia kort: gissa vem som stod på knä senare och gjorde något hon tydligen var jävligt bra på?
Fungerar bara om han är modellsnygg och på yngre kvinnor som inte vet något om världen.

Hade han provat detta med äldre kvinnor hade han antagligen polisanmälts.

Med reservation för att hela historien var uppdiktad.
Citera
2024-04-27, 17:15
  #74
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Fungerar bara om han är modellsnygg och på yngre kvinnor som inte vet något om världen.

Hade han provat detta med äldre kvinnor hade han antagligen polisanmälts.

Med reservation för att hela historien var uppdiktad.

Han är långt ifrån modellsnygg. Han är helt avarage men extremt grov i käften och frispråkig. Det fungerar absolut inte bara på yngre kvinnor, han har gjort likande saker mot äldre. Det här fallet var dock extremt. Vanligtvis brukar det hända på barer och krogar. Men han gör ju inget olagligt. Och när han väl får till det så vill de ofta träffas igen.

Vissa tjejer gillar det uppenbarligen. Det funkar ju inte varje gång, men när han får napp så är det uppenbarligen sånt de går igång på.

Enligt honom själv så handlar det om att chocka och överrumpla dem utan att vara ett hot så att dem själva får välja. Det blir något fel i huvudet på dem och väcker något i dem. De blir tip nervöskåta.

Jag skulle aldrig ens komma på tanken själv.
Citera
2024-04-27, 17:36
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VackraYazmine
Detta är lite som jag och mina tjejkompisar vill skicka med:

1.När vi tränar vill vi INTE bli raggade på. Hur snygg killen än är så är det lika fel arena som på en begravning.

2.om du är så snygg som du säger så gör du bäst i att gå ut på Tinder.

Och i nästa andetag så vill ni så mycket hellre berätta åt kompisarna om hur ni träffades på träningen än att ni träffades via tinder.
Citera
2024-04-27, 23:23
  #76
Avstängd
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Lång historia kort: gissa vem som stod på knä senare och gjorde något hon tydligen var jävligt bra på?

Fan, nu blev jag köt igen
Citera
2024-04-29, 04:47
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4shoshin
Och i nästa andetag så vill ni så mycket hellre berätta åt kompisarna om hur ni träffades på träningen än att ni träffades via tinder.

Amen!
Har en polare där historierna går rätt ordentligt isär. Eller kanske inte isär men åtminstone lämnas olika mycket information ut om hur det ledde fram till hur de blev tillsammans.
Enligt honom så dunkade han på henne varje gång han var full och inte fick något annat ragg på krogen under ca ett år. Tillslut sa hon att hon var kär och han tyckte hon var snygg så det var bara att köra på. Enligt henne hade de dejtat ett tag men efter att ha suttit på ett mysigt café i fem timmar och pratat så visste båda att det var rätt.
Citera
2024-04-30, 14:35
  #78
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Jag har kommit igång med löpningen igen nu i veckan och det har känts riktigt skönt, har kvar nån slags grundkondition så 5km har inte varit några problem. Mest träningsverk som varit ett issue.

Men har upptäckt att många snygga brudar man möter ler brett och hejar på ett sätt som inte alltid sker när man är ute å knatar med sin krumma rygg. Mest tjejer som också är ute och springer hejar, men även andra som bara är ute med sin hund eller efterblivna åtta-åring ler stort och hejar också.

Kan tillägga att jag ser jävligt bra ut: Lång, blond och blåögd, inte supermuskulös men inget benrangel heller. I mina bästa år är jag tammefan också. Dock är jag lite tafatt när det kommer till vardagsraggande utan gör bäst ifrån mig på en förutbestämd dejt eller i nåt sammanhang där jag känner mig mer bekväm.

Men här finns ju en oerhört stor potential att träffa någon! Men hur fan ska man gå till väga? Jag ler ju såklart tillbaka och hejar, men sen då? Ska jag vända om och springa ikapp dem? Eller fälla krokben för dem där de kommer skuttandes så man måste hjälpa de upp och således kan inleda en konversation?

Någon som har erfarenhet av att ragga på löprundan? Hjälp en ringrostig stackare.

Hur går det?
Citera
2024-04-30, 22:34
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ItsWednesday
Det var ett skämt! Min trådstart är seriös, men jag försökte göra den lite humoristisk samtidigt.



Nej, börjar landa i det också, men det verkar ju onekligen göra ett bra första intryck.



Så sant, beter man sig attraktivt så blir man attraktiv.



Fan, där sade du nåt! Det var ett bra tips, några av "mina" löperskor finns kanske tom i nån sån grupp. Ska kollas upp.
Sikta på någon som håller aningen lägre tempo än dig.
Ta dig i kapp i lagom tempo så att du kan prata något sånär naturligt och säg "jag har svårt att hålla ett jämnt tempo men du verkar hålla ett perfekt jämnt tempo.
Nu spurtade jag lite för att hinna ikapp digc.
Är det ok om vi springer tillsammans så jag lär mig hålla jämnt tempo av dig?"
Sedan när hon accepterar kan du börja fråga om hon tränar till marathon,halvmarathon eller Tjejmilen och berömma hennes lätta löpsteg där du tycker att hon flyter fram i spåret.
Och efter det är det bara att "borra vidare" med frågor om henne tills du vunnit hennes totala förtroende.
Citera
2024-05-01, 17:34
  #80
Avstängd
ItsWednesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
Hur går det?

Njaesh, var ut idag igen, men var ganska mycket ur form efter gårdagens strapatser och lägg därtill en obönhörilg blixtvärme som fick mig att flåsa och dödsrossla där jag lunkade fram å då är man tydligen inte lika attraktiv.

Tack för omtanken Borren, ge mig lite tid bara!
Citera
2024-05-01, 22:08
  #81
Medlem
Jag är också jättenyfiken!

Och lite småsur att du inte raggat upp mig än. Hittills denna vecka är det bara äldre farbröder och strandraggare som försökt lägga an.

Men inte en enda löpare...
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback