Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-06, 22:17
  #11137
Medlem
Känner mig lite små skön,annars inte,fuck det här jag går och lägger mig
Citera
2015-02-06, 23:03
  #11138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Går toleransen ner ngt på 1 och ½ månad tro eller ska jag fortsätta hålla mig ifrån ?
Är det flummet du är ute efter eller bara för sömn? Jag hade uppehåll 2 mån i höstas låg då på 3-4st dvs 22,5-30mg. Hade även supit och skit och ätit benzo på det hela sommaren. Värsta atn nånsin fö...

Efter uppehållet sov jag bra på endast 7,5mg men kände inte av den sköna känslan som tidigare, största besvikelsen jag varit med om, efter ATn kommer tar det psykiska suget över och det är svårt att hålla. Minns inte så mycket av hösten efter det, fastnade igen efter ett par veckor. Men det jag kan säga är att nu ytterligare några månader efter då jag käkat 7,5-15mg imovane så får jag fin effekt av de, ruset sitter inte i så länge dock, vet inte om det brukade hålla i sig längre tidigare heller, det minns jag inte Toleransen går ju ner om man kör små doser Imovane så antar att min tolerans kanske är påväg neråt mer och mer.

Edit: Det ska också sägas att man ska hålla sig borta från Benzo om man planerar att få ner toleransen, jävla korstolerans. Jag kör numera med kodein mot ångest, funkar faktiskt bättre än benzo ibland.
__________________
Senast redigerad av RevolutioZ 2015-02-06 kl. 23:06.
Citera
2015-02-07, 03:27
  #11139
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av i574n8u11
Du har garanterat fått ner toleransen en hel del. Bra jobbat att hålla dig så länge, kan du hålla dig 1-2 veckor till så lär du vara nollställd.

ska komma ner så jag kan ta en sjufemma och få bra effekt endast vid extremt behov.
Citera
2015-02-08, 02:01
  #11140
Medlem
Vitalrepuss avatar
Vad händer om jag tar två Imovane? Kommer jag somna eller bli skön?
Citera
2015-02-08, 16:35
  #11141
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Vad händer om jag tar två Imovane? Kommer jag somna eller bli skön?
Ligger du ner så är det risk att du somnar,annars nej

Hur gick det?
Citera
2015-02-08, 17:20
  #11142
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjukdom-1854
Ligger du ner så är det risk att du somnar,annars nej

Hur gick det?

Åt två sådana, sedan åt jag en Stilnoct också. Jag kommer inte ihåg så mycket men ringde några kompisar och babblade om randomgrejer, drog till ett närliggande internetkafé och bara satt mig på en stol. Urinerade i en hiss. Men jag kände inte av någon nämnvärd eufori eller skönhet, skall äta mer nästa gång!

Mvh

PS: Du råkar inte veta vad man får pröjsa för en karta Stilnoct 10mg?
Citera
2015-02-08, 18:28
  #11143
Avstängd
qwzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalrepus
Åt två sådana, sedan åt jag en Stilnoct också. Jag kommer inte ihåg så mycket men ringde några kompisar och babblade om randomgrejer, drog till ett närliggande internetkafé och bara satt mig på en stol. Urinerade i en hiss. Men jag kände inte av någon nämnvärd eufori eller skönhet, skall äta mer nästa gång!

Mvh

PS: Du råkar inte veta vad man får pröjsa för en karta Stilnoct 10mg?

Ca 100-200. Men blanda inte zopiklon och zolpidem brukar inte bli mys. Om du inte har tolerans så ta 2-3 zolpidem så bör du få ett nice rus.
Citera
2015-02-08, 23:29
  #11144
Medlem
bästa intagningssätt på imovane för att bli hög??
Citera
2015-02-09, 00:12
  #11145
Medlem
ex69-dtrs avatar
Detta är löjligt.. Kan man ha pajjat någon receptor i hjärnan så imovane blivit verkningslösa?
Tagit en karta 7.5 mg nu, alltså 75mg. La mig i sängen och försökte sova, HELT omöjligt.
Fick gå upp och ta en rejäl whiskey. Men inte fan känner jag mig trött ändå!

Har ju tagit imovane ganska friskt genom åren men nu har jag haft uppehåll ett tag på dom(2 veckor, innan dess 15 mg vid behov) så toleransen borde vara nere igen.

Vad fan ska jag göra.........
Citera
2015-02-09, 00:28
  #11146
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av g1zmo
bästa intagningssätt på imovane för att bli hög??

Svälja funkar hur bra som helst.
Citera
2015-02-09, 01:05
  #11147
Medlem
syndroms avatar
Är det någon som testat Eszopiklon (Lunesta)? Har fått kontakt med en som säljer det, det är i pulver och en aning dyrare än Zopiklon. Men, det ska ju vara mycket starkare än vanlig Zopoklon, så priset kanske jämnar ut sig. Någon med erfarenhet?
Citera
2015-02-09, 07:42
  #11148
Medlem
Vitalrepuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwz
Ca 100-200. Men blanda inte zopiklon och zolpidem brukar inte bli mys. Om du inte har tolerans så ta 2-3 zolpidem så bör du få ett nice rus.

Varför skall jag icke blanda Zolpidem och Zopiklon? Tack för ditt svar!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback