Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2007-10-11, 19:21
  #1
Medlem
hunbuns avatar
Hej! Jag lägger upp denna tråd åt en vän, då hans bekräftelsemail ännu inte dykt upp, vilket hindrar honom från att posta!


Jag Håller på att skriva en rapport om etisk diskriminering i krogmiljö
och skulle uppskatta om ni delade era erfarenheter med mig!
Skulle även uppskatta om det är någon som jobbar som vakt som kan beskriva
hur de ser på det.
Tack i förhand för era svar!
Citera
2007-10-11, 19:29
  #2
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hunbun
Hej! Jag lägger upp denna tråd åt en vän, då hans bekräftelsemail ännu inte dykt upp, vilket hindrar honom från att posta!


Jag Håller på att skriva en rapport om etisk diskriminering i krogmiljö
och skulle uppskatta om ni delade era erfarenheter med mig!
Skulle även uppskatta om det är någon som jobbar som vakt som kan beskriva
hur de ser på det.
Tack i förhand för era svar!

Ja etisk diskriminering är förjävligt. Är det någon speciell etik du funderar på? Veganer
Citera
2007-10-11, 19:32
  #3
Medlem
Söker du argument för eller emot?

snacket om etnisk diskriminering är bara löjeväckande och uppmärksammar som vanligt inte orsakerna bakom det hela.

Faktum:

*krogen är ingen offentlig plats.
*Den som driver en krog måste alltid kunna få neka vissa kunder om dessa kunder är dåliga för affärerna

Blattar och då talar jag framförallt om de från mellanöstern är dåligt för affärerna eftersom de
* inte dricker lika mycket alkohol som svenska män
* inte behärskar koderna för hur man beter sig mot kvinnor. Med andra ord så beter sig de extremt påstridigt mot kvinnor genom att gå fram och lägga armen runt på en gång. Dessutom respekterar de inte heller om en kvinna redan är i sällskap med en man vilket ibland leder till bråk.