Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-04, 21:37
Medlem
Raxxorzs avatar
Tycker att en uppdatering för KLT vore på sin höjd. De där jävla Quickomaterna har lurat mig på så jävla mycket pengar nu så att jag tänker inte betala för en tjänst som inte fungerar!

För övrigt, KLT, JLT och ett par fler tror jag har samma system. Så det skulle ju vara att klippa ett par strån på samma gång.
Citera
2013-02-04, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Tycker att en uppdatering för KLT vore på sin höjd. De där jävla Quickomaterna har lurat mig på så jävla mycket pengar nu så att jag tänker inte betala för en tjänst som inte fungerar!

För övrigt, KLT, JLT och ett par fler tror jag har samma system. Så det skulle ju vara att klippa ett par strån på samma gång.

Det behövs som sagts i tråden äkta biljetter (nyare än 1 feb 2013) att modellera de falska efter, så skicka efter några äkta och posta dom i tråden.
Citera
2013-02-04, 22:05
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cls
Det behövs som sagts i tråden äkta biljetter (nyare än 1 feb 2013) att modellera de falska efter, så skicka efter några äkta och posta dom i tråden.
Aj jävlar. Jag som precis skickat ett gäng biljetter samt hur de är uppbyggda till Fejkbiljett, som tyvärr är äldre än 1 februari. Jag som trodde jag hade kunnat bidra till något stort

Aja, kan nog skaka fram ett par biljetter tills helgen inom KLT...
Citera
2013-02-04, 22:14
Medlem
Essylias avatar
Det går även utmärkt att skicka biljetter till mig också :3
Citera
2013-02-04, 22:49
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Det går även utmärkt att skicka biljetter till mig också :3
Antar att ni båda två är involverade tillsammans i detta? Vore ju bra annars

I alla fall så blir det nog ett par biljetter inom Kalmar stad, samt ett par med nattaxa med, så man kommer nog se ifall att det är någon skillnad på dom med.
Citera
2013-02-04, 22:54
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz
Antar att ni båda två är involverade tillsammans i detta? Vore ju bra annars

I alla fall så blir det nog ett par biljetter inom Kalmar stad, samt ett par med nattaxa med, så man kommer nog se ifall att det är någon skillnad på dom med.

Ja, det var jag som drog igång det hela och nu är vi ett gäng som jobbar på det
Citera
2013-02-04, 23:15
Medlem
Kungenabous avatar
Har versionen till Göteborg kommit ut än?
Mvh kungen
Citera
2013-02-04, 23:24
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kungenabou
Har versionen till Göteborg kommit ut än?
Mvh kungen

Nej, vi behöver fler riktiga biljetter från Göteborg.
Citera
2013-02-04, 23:44
Medlem
Drfedeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Essylia
Nej, vi behöver fler riktiga biljetter från Göteborg.
Hur många biljetter behövs CIRKA, för att ni skall kunna koda in en ny stad? Kan nog bidra med ett par stycken. Men inte över 5 då jag tyvärr har busskort just nu, känns lite onödigt att slänga pengar på biljetter jag inte komme använda Men 5 kan jag bidra med iaf
Citera
2013-02-04, 23:52
Medlem
Essylias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drfedei
Hur många biljetter behövs CIRKA, för att ni skall kunna koda in en ny stad? Kan nog bidra med ett par stycken. Men inte över 5 då jag tyvärr har busskort just nu, känns lite onödigt att slänga pengar på biljetter jag inte komme använda Men 5 kan jag bidra med iaf

Ett gäng, desto fler desto bättre.
Citera
2013-02-05, 01:51
Medlem
herbsngarlics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luftfrikadelle
Aha. Varför avslutade dem det försöket?

Ingen aning. Det snackades om att alla ändå gick till spärrvakten och att den inte kunde scanna trasiga skärmar. Ett bristfälligt system som skapade förvirring helt enkelt.
Citera
2013-02-05, 07:30
Medlem
BajsFaders avatar
När jag laddat ner .apk-filen och ska köra den på min Galaxy Nexus får jag endast ett felmeddelande som lyder "Ett problem uppstod när paketet analyserades." Sen kommer jag inte längre. Kör android 4.1.1. Någon som har en aning hur man löser detta?

I övrigt vill jag tacka för att ni har återupplivat projektet. Jag uppskattade den förra versionen väldigt mycket och hoppas få göra detsamma med denna version.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in