2013-06-19, 12:16
Medlem
shurayuki-himes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TuffShizz
Nej jag tror inte heller att det är kristalliserat från t-sprit.

Den röda färgen är nog snarare rester av aidsblod från en kinesisk kemist som råkade trilla ner i batchen när omröraren var på.

troligen. en kines köpt av ett halvtaskigt forskarföretag med skitiga lokaler. lätt att ersätta, han kostade femtio spänn. så varför rena.
Citera
2013-06-22, 13:25
Medlem
Messiahs avatar
Just beställt 1g 4-fma från Research-supply Vad rekommenderar ni för startdos för någon som aldrig tagit denna tidigare? har ingen som helst tolerans på någon centralstimulerande substans.
Citera
2013-06-22, 13:48
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messiah
Just beställt 1g 4-fma från Research-supply Vad rekommenderar ni för startdos för någon som aldrig tagit denna tidigare? har ingen som helst tolerans på någon centralstimulerande substans.
Ska ju enligt sidan vara "pure shit" Mina egna doser skulle vara max 50mg om jag bombade vilket jag sällan gör. IV Skulle jag ta 30 på första och sen jobba mig lite uppåt. Sen skulle jag ligga på 100mg som max. peace
Citera
2013-06-22, 14:12
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av splatten
Ska ju enligt sidan vara "pure shit" Mina egna doser skulle vara max 50mg om jag bombade vilket jag sällan gör. IV Skulle jag ta 30 på första och sen jobba mig lite uppåt. Sen skulle jag ligga på 100mg som max. peace

tack för det snabba svaret

Ska testa mig fram lågt då det var alldeles för länge sedan jag körde någon centralstimulerande drog. Har lite svårt med dom AT's jag får
Citera
2013-06-22, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splatten
Jag har inte någon bra teori på varför det är rosa annat än att det har något med tillverkningsprocessen att göra. Jag menar finns ju vanligt tjack som är rosa. Men denna t-dojje teori är fanimej löjligt skrattretande:-) hehe jag skjuter ju för fan detta och borde väl bli sjuk om någon om de vore t-röd i det...men nej, jag mår kanon peace
Vet du ens vad t-röd innehåller? http://sv.m.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6dsprit så att du skulle må dåligt av fma renat med rätt slags t röd är bullshit. Det blir endast renare om man gör på rätt sätt och sedan tvättar ur det med aceton. Det som däremot skadar dig på riktigt är alla smutsiga syror som används vid framställningen som inte renas ut ordentligt.
Citera
2013-06-22, 15:57
Medlem
splattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noxen
Vet du ens vad t-röd innehåller? http://sv.m.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6dsprit så att du skulle må dåligt av fma renat med rätt slags t röd är bullshit. Det blir endast renare om man gör på rätt sätt och sedan tvättar ur det med aceton. Det som däremot skadar dig på riktigt är alla smutsiga syror som används vid framställningen som inte renas ut ordentligt.
Ja precis. Jag har inte påstått att det skulle ha renats med någon sprit öht jag bara antog att man kanske inte skulle må tipptopp av att skjuta i sig T-RÖD. Men vem vet det kanske går. Men jag tänker inte prova. peace
Citera
2013-06-22, 21:17
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:

När jag testade 4-FMA, vilket dock var ett år sedan, blev jag riktigt mysig på ca 120 mg. Sedan körde jag på hårdare med doser i näsan, runt 100 mg till, och då blev jag helt otroligt påfjuttad. Det intensivaste jag upplevt i drogsvängen.

Edit: Såg att du nämnde att du lätt får AT från centralstimulanter, jag har inte testat jättemånga olika droger men just 4-FMA gav mig min enda riktiga avtändning, vilken var riktigt jobbig. Men detta är säkerligen väldigt individuellt, och den gången var jag även dåligt förberedd och åt/drack inget under ruset, samtidigt som det blev så intensivt. Var som att be efter AT.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-06-22 kl. 21:24.
Citera
2013-06-23, 03:19
Medlem
Bongmons avatar
Detta rosa är det fake eller inte?
Citera
2013-06-23, 03:43
Medlem
HUR är denna substans? Är det tjackigt ochspeedigt eller mjukt som, MDMA/4-MEC/3-mmc ocv? Hur mycket rekommnnderar ni en van användare at IV;a?
Senast redigerad av ingetbranamn 2013-06-23 kl. 04:32.
Citera
2013-06-26, 10:58
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
HUR är denna substans? Är det tjackigt ochspeedigt eller mjukt som, MDMA/4-MEC/3-mmc ocv? Hur mycket rekommnnderar ni en van användare at IV;a?

Testade denna substans för första gången igår. jag fick ett sjuhelvetes rus på rätt så låg dos. under 80mg iofs väger jag inte så mycket och har ingen tolerans mot amfetamin eller annan centralstimulerande.

Det känns som att den släpper ut serotonin då jag fick ett jävla gott välmående. och speedad blev jag sprang omkring i lägenheten fram o tillbaka fram o tillbaka då jag inte kunde slappna av
Citera
2013-06-26, 12:02
Medlem
Citat:
Testade denna substans för första gången igår. jag fick ett sjuhelvetes rus på rätt så låg dos. under 80mg iofs väger jag inte så mycket och har ingen tolerans mot amfetamin eller annan centralstimulerande.

Det känns som att den släpper ut serotonin då jag fick ett jävla gott välmående. och speedad blev jag sprang omkring i lägenheten fram o tillbaka fram o tillbaka då jag inte kunde slappna av

Det där låter ju som 4-FMA!
Citera
2013-06-26, 12:03
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zi
Det där låter ju som 4-FMA!
Som är precis vad tråden handlar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera