Citat:
Ursprungligen postat av
KlasMydia
En besserwisser som vet noll om hundar. Och varg. Välkommen. Varg är extrem flockdjur och agerar helt annorlunda på egen hand som "ensamvarg" än i flock. Säker på jag sett fler hundförare än du eftersom jag är en av dem.
1. Det där vet du uppenbarligen ingenting om. Appropå varg så är en varg att jämföra med en större schäfer. Det är ingen betydande skillnad på Schäfer och Varg, särskilt inte ifall man tar vargvalp och låter den växa upp med Schäfervalpar. Själva ryktet om vargen handlar mest om vilda exemplar samt att en massa olämpliga skaffar sig vargar för skrämmas likt seriefiguren "fantomen" på precis samma vis som vissa kriminella gillar pitbulls osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
HumpingDog
Vilket jag uppenbarligen redan visste.
Du fortsätter att tramsa i dina försök att tillskriva mig ett visst yrke. Jag har fortfarande inte skrivit något om min utbildning eller mitt nuvarande eller tidigare arbete.
Svaret blir detsamma som förra gången du frågade exakt samma sak. Fråga den kriminelle. Fråga inte mig, jag har inte med den webbsidan att göra.
Nej. Sluta med ditt larviga 1,2,3 och sedan 1,2,3 igen i samma kommentar.
Jag har redan beskrivit det en gång. Läs tråden.
Klarar du inte av vanlig logik så får du ta och ge dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Out4glory
Att juvelerna skulle bli uppätna av staten - hahaha
Då är det skoj också att han säger till polisen att hunden håller på att bita honom.
1. Det är ju det som händer.
2. Det måste vara nästan "årets bild" när personen ligger raklång på backen med båda händerna på kopplat och hunden likt en varulv försöker bita han i nacken och halsen samtidigt som han blir slagen gul & blå och poliskvinnan gormar släpp hunden.
http://www.dn.se/PageFiles/1036537/%....jpg?v=2033992 Ser apfräckt ut när man zoomar in kring hunden och mannen.