Citat:
LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN. LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.LÖGN.
jag uppmanar all som har tid och intresse att läsa förhöret med Petr* Viklun*
Där framgår det klart och tydligt att hon ljuger, hon påstår att hon sköt för att rädda sitt liv mot förarsätet pga att bilen färdades mot henne.
Verkligheten(tekniskaundersökningen) säger att ena kulan återfanns i baklycktan, den andre i C-stoplen(bagageluckan)
Hur får aprill55 det till att skydda sitt liv? haha helt otroligt, du måste tro att internet uppfanns igår, du kan inte påstå skit och förväönta dig att ingen kollar upp det haha
http://www.divshare.com/download/18562202-eb8
Här är en länk till förhöret med Petr* viklun*
Om den som läser misstror så är det bara och läsa på i förhöret... jag utmanar alla att göra det, sen kan ni bilda er en uppfattning....
jag uppmanar all som har tid och intresse att läsa förhöret med Petr* Viklun*
Där framgår det klart och tydligt att hon ljuger, hon påstår att hon sköt för att rädda sitt liv mot förarsätet pga att bilen färdades mot henne.
Verkligheten(tekniskaundersökningen) säger att ena kulan återfanns i baklycktan, den andre i C-stoplen(bagageluckan)
Hur får aprill55 det till att skydda sitt liv? haha helt otroligt, du måste tro att internet uppfanns igår, du kan inte påstå skit och förväönta dig att ingen kollar upp det haha
http://www.divshare.com/download/18562202-eb8
Här är en länk till förhöret med Petr* viklun*
Om den som läser misstror så är det bara och läsa på i förhöret... jag utmanar alla att göra det, sen kan ni bilda er en uppfattning....
Nu börjar du diskutera något helt annat än det tråden handlar om.
Polisen på filmen är inte P!
Jag har själv haft äran(?) att bli gripen av henne och en kollega vid en rutinkontroll på Kungsholmen i Sthlm.
När de gjorde en slagning (no pun intended) av mig så såg de att jag var efterlyst för ett flertal brott.
Visst blev stämningen spänd och hunden togs ut ur bilen men jag gjorde som hon sade och lade mig ned på marken...trots att det regnade ute.
Vissa är intelligentare än andra och redan i tonåren lärde jag mig att göra som man blir tillsagd av polisen, särskilt när de har hund med sig.
Bara idioter sätter sig till motvärn och lägger till ytterligare en åtalspunkt för våldsamt motstånd.
Hur som helst så fanns det bara två säten i bilen på grund av hundburen så medan jag väntade på att en annan bil rekvirerades för vidare transport till Kronobergshäktet så fick jag sitta och värma mig i passagerarsätet medan hon själv stod ute i regnet.
Vi pratade nog i 10-15 minuter innan den andra polisbilen kom...och hon var väldigt trevlig och korrekt i sitt bemötande.
Efter det har jag sett henne på stan vid ett flertal tillfällen så jag kan intyga att kvinnan på filmen inte är P.
Bryr inte så mycket om någon tror mig eller inte. Jag känner henne inte privat eller så men rätt ska vara rätt och det är onödigt att en oskyldig hängs ut.
Tack för ordet.