Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-24, 10:07
Medlem
Jag vet inte om jag stör mig på detta riktigt eller om jag är mer fascinerad av det men när man bara så mycket som rör hantlarna över 40+kilo på ett vanligt "Svenssongym" så känns det som om tiden stannar och varannan person verkligen vrålglor och man hör nästan hur de tänker "ROOOOIDZZZZ!"
2013-07-25, 22:07
Medlem
Niders avatar
Nu kan jag låta bitter, men vad är det för tomtar som kör bänkpress i benböjsställningen, när själva bänkpressbänken är ledig? Någon som vet vad det kan vara för snillen?
2013-07-25, 22:54
Medlem
urban.os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delarenta
Stör mig på folk som går runt nakna i omklädningsrummet. Det gör mig självklart inget att folk byter om eller går nakna in och ut ur duschen, men alltså när de verkligen går omkring nakna. Fönar håret nakna, sminkar sig nakna, pratar igenom träningen med kompisen nakna. Gärna med fettvalkar och för mycket hår på diverse ställen Ska man behöva byta om i killarnas omklädningsrum för att slippa sånt eller?

låt dom va nakna det är naturligt ska vi kanske byta omklädningsrum så jag får va med tjejerna och du med killarna
2013-07-26, 00:44
Medlem
libbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nider
Nu kan jag låta bitter, men vad är det för tomtar som kör bänkpress i benböjsställningen, när själva bänkpressbänken är ledig? Någon som vet vad det kan vara för snillen?

De körde troligen stoppbänk?
2013-07-26, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av libben
De körde troligen stoppbänk?

Det tror jag inte, tror det är denna ställning som menades i posten ovan,

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/024563-75.PNG
2013-07-26, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nider

Jävligt oklart minst sagt. Det är rätt så vanligt att jag ser folk stå och köra bicepscurl vid bänkpressbänken också trots att det finns andra stänger lediga.

Folk är för det mesta rätt så puckade så det är väl inte så konstigt egentligen.
2013-07-26, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dannekerror
Vad fan? Vad är det för folk?

Nästan utan undantag invandrare. (suprise)
2013-07-27, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clenkey
Det tror jag inte, tror det är denna ställning som menades i posten ovan,

http://www.ladda-upp.com/bilder-a/024563-75.PNG

Han kanske skulle köra jävligt tungt och ville inte riskera att inte få upp stången på sista repetitionen?
2013-07-29, 04:42
Medlem
Citat:
Det är rätt så vanligt att jag ser folk stå och köra bicepscurl vid bänkpressbänken också trots att det finns andra stänger lediga.

Inte alls underligt i min värld. På mitt gym är stängerna för lätta (den tyngsta väger nog 30 kg) att köra tunga bicepscurl med, så därför är bänkpress-stången perfekt då man kan lasta på ordentligt när man vill köra riktigt tunga curls. Är det lite folk på gymmet och bänkpressen är ledig går jag ofta dit och kör tills armarna trillar av

Men det är klart, för alla klena tanter förstår jag att de vanliga stängerna duger utmärkt.
2013-07-29, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J0han.N00b
Inte alls underligt i min värld. På mitt gym är stängerna för lätta (den tyngsta väger nog 30 kg) att köra tunga bicepscurl med, så därför är bänkpress-stången perfekt då man kan lasta på ordentligt när man vill köra riktigt tunga curls. Är det lite folk på gymmet och bänkpressen är ledig går jag ofta dit och kör tills armarna trillar av

Men det är klart, för alla klena tanter förstår jag att de vanliga stängerna duger utmärkt.

Så länge man inte tränar på ett riktigt skitgym så bör det enligt mig finnas extra stänger som är till för de folk som vill köra andra övningar än böj och bänk med en stång.
2013-07-29, 18:00
Medlem
Stiftpennas avatar
Alltid trott att folk stör sig på sådana som mig. Valsar runt stenkoncentrerad i en huvtröja med luvan uppe, droppar enorma mängder svett, lyssnandes enbart på musiken i mina hörlurar. Å andra sidan har jag på sistone fått intrycket att folk inte alls stör sig på just sådant jag skulle irritera mig på, en liten kille på 178 som valsar runt med en luva uppe och ser ut som om han försöker se cool ut. Folk kanske börjar känna igen mig och tycker eller inser att jag tar träningen seriöst? Finns en möjlighet. Upplever nämligen en mer artig/trevlig approach vid tillfrågningar om vikterna samt att någon bett mig hjälpa till att passa denne under en övning. Småsaker som jag uppskattar helt enkelt.

Säg gärna vad ni tycker om luvbärande individer. Jag bryr mig inte direkt vad folk tycker eftersom jag bäst behåller koncentrationen så men kan mycket väl tänka mig att det är något andra kan irritera sig på, då det lätt kan se löjligt ut.
2013-07-29, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stiftpenna
Alltid trott att folk stör sig på sådana som mig. Valsar runt stenkoncentrerad i en huvtröja med luvan uppe, droppar enorma mängder svett, lyssnandes enbart på musiken i mina hörlurar. Å andra sidan har jag på sistone fått intrycket att folk inte alls stör sig på just sådant jag skulle irritera mig på, en liten kille på 178 som valsar runt med en luva uppe och ser ut som om han försöker se cool ut. Folk kanske börjar känna igen mig och tycker eller inser att jag tar träningen seriöst? Finns en möjlighet. Upplever nämligen en mer artig/trevlig approach vid tillfrågningar om vikterna samt att någon bett mig hjälpa till att passa denne under en övning. Småsaker som jag uppskattar helt enkelt.

Säg gärna vad ni tycker om luvbärande individer. Jag bryr mig inte direkt vad folk tycker eftersom jag bäst behåller koncentrationen så men kan mycket väl tänka mig att det är något andra kan irritera sig på, då det lätt kan se löjligt ut.

Det blir förbaskat varmt med huvtröja, men det har hänt att jag tränat med det på mig. Ganska bekvämt. Tror inte att någon stör sig nämnvärt på det.

Assalamu Alaikum

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in