Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-15, 23:21
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rvindebro
har som två typer jag stör mig på..

1: det är killen (stereotypen) som har tight linne på sig, träningshandskar, mp3 spelare runt halsen med stora hörlurar, och så tar han 8 kilo i bicepscurl och 25 kilo i bänkpress.... vad fan är det för vits med handskar då??? och tight linne, ha det när du har lagt på till 90 kilo muskler...

2: alla i truckerkeps inne på gymmet... vet inte riktigt varför men jag stör mig på dem...

några fler störande typer??

Här fortsätter vi alltså med anekdoterna från gymet.

Originaltråden finns här: https://www.flashback.org/showthread.php?t=258859

Som synes spårade den ur så jävla fett. Låt inte det hända här...

Funkar det inte, så är jag inte blyg för att låsa även denna.

/Mod
2008-08-15, 23:28
Bannlyst
Jag stör mig på idioter som kastar kettlebells i huvudet på folk.

T.ex. på mig en gång. Jag bröt faktiskt nacken ...
2008-08-15, 23:51
Medlem
L0darens avatar
Gymmet igår.

Kör ett monsterpass som vanligt. Ska köra lite på hantlarna i hörnen. Två 14-15 åriga snubbar är bredvid. Den ena kör bänkpress i smithen, den andra står i jeans och tjocktröjja och inspekterar sin kompis. Killen i tjocktröjja är alltså sjukligt smal, ser på snudd ut som en fågelskrämma. Han ser ut som ett lik i ansiktet, ungefär "Hej jag har spelat WoW hela sommaren" looken har han.

Killarna var inte så jävla störiga men bara så extremt fula. Killen som faktiskt gymmade på gymmet(hoppsan) satt och körde på fett med vikter, sen varje gång han skulle köra så vrickade han på handleden, sen var det tydligen färdigt. Vet inte ens om han lossade stången, jag tror inte det.
2008-08-16, 00:03
Bannlyst
Wannabe biffen som aldrig hänger tillbaka vikterna .
2008-08-16, 00:04
Medlem
LoTiXs avatar
Stör och stör, mer besvikelse. Första dagen på gymmet efter ett uppehåll. Första killen som står och kör knäböj, jag slänger en blick, går ner till knäna, upp igen... och bälte har han med 40kg på stången.

Nästa kille, hoppet stiger lite, hela 90kg har han på axlarna, kommer halvvägs till knäna sedan upp igen. Vad i... 2dm böj?
2008-08-16, 00:25
Bannlyst
Idag på gymmet var det 2 ungdomar i 16 års åldern som tog kort på varandra när dom tränade jävla pinsamt.
2008-08-16, 00:47
Bannlyst
jag har tänkt på en sak som jag iallafall stör mig på. På mitt gym är det en del killar som kommer i samma outfit hela tiden(hoodtröja). Vad tycker ni om det ? är det coolt att han på sig samma kläder hela tiden eller ska man byta till vanliga t-shirt ibland?
2008-08-16, 00:57
Moderator
WirelessGkit2s avatar
Denna tråd handlar om folk som stör sig på folk.
Inte folk som stör sig på folk som stör sig på folk.

Dylik skit uppskattas ej. Tyd det hur du vill.

/Mod
2008-08-16, 01:02
Medlem
L0darens avatar
jag stör mig på folk(alltid killar) som lämnar efter sig en plaskblöt bänk trots att det 5 meter bort finns papper och spray att ta bort skiten med. Det är fanimig värre än att inte plocka bort vikterna efter sig

Sluta vara så jävla snuskiga och torka rent efter er!!!
2008-08-16, 01:07
Medlem
Jag stör mig på turken som oftast klär sig som Rocky (se länken). Han har en precis likadan grå dress, och kompletterar naturligtvis med svart mössa... Mössa? På ett gym?

http://moviesmedia.ign.com/movies/im...1166560005.jpg

Det är f.ö. samma kille som låg naken i omklädningsrummet och diskuterade stillsamt på arabiska med sin kompis, vilket jag skrivit om i den förra tråden.
2008-08-16, 01:14
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäsan
Jag stör mig på turken som oftast klär sig som Rocky (se länken). Han har en precis likadan grå dress, och kompletterar naturligtvis med svart mössa... Mössa? På ett gym?

http://moviesmedia.ign.com/movies/im...1166560005.jpg

Det är f.ö. samma kille som låg naken i omklädningsrummet och diskuterade stillsamt på arabiska med sin kompis, vilket jag skrivit om i den förra tråden.

Otroligt komiskt, vilken syn.
Kan tänka mig hur aftonhoran skulle slå upp det på ett löp
"Svensk råkade ut för arabisk nakenchock på lokalt gym"

Alla som ska börja gymma borde få en vett och etikettmanual att läsa igenom, speciellt folk från andra kulturer som inte vet hur man beter sig i offentliga omklädningsrum osv(många araber som duschar med kalsongerna på, badar i simhallar med kalsonger osv)
2008-08-16, 03:03
Medlem
Störde mig på turk som verkligen vrål glodde på mig.
Min vän sa till mig har du märkt hur mycket den där turken tittar på dig?
I alla fall gav jag honom några "snälla" blickar tillbaka och började köra marklyft så han försvann rätt fort.
Dessutom gjorde han väldigt märkliga och konstiga övningar med hantlarna.

Sen alla brats som tränar på gymmet. Varför tränar dom i pike tröjor samt fixar till frisyren hundra ggr?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in