Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-16, 07:57
Medlem
BRZMs avatar
Kan nämna en sköning på mitt gym. Han är lite småstörig men stark som få och djävligt trevlig. 50+ dessutom. Han låter väldigt sängkammaraktigt när han pumpar. I stil med "Ååååååhhhh", "Aaaaaaaaaaaaa".

Låter så över halva gymmet. I början var det ganska kul. Ni vet, att man bara garvar åt det det för att det är så hilarious men nu är jag fan less på det.
2008-08-16, 09:12
Medlem
lsas avatar
Jag tror nog folk tar titel "stör sig" lite för allvarligt.
Det är få som verkligen STÖR mig men det finns en del som roar mig.
Bla 2 stycken fjortisar som började med att köra biceps (vad annars??) och stod och spände sig framför spegeln.
Grabbarna stod och körde på 13kg hantlarna, gissa om jag blev förvånad när de sen bestämde sig för att köra bröst..(hantelpress).. och hade problem med 8kg hantlarna!
2008-08-16, 09:43
Medlem
BRZMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lsa
Jag tror nog folk tar titel "stör sig" lite för allvarligt.
Det är få som verkligen STÖR mig men det finns en del som roar mig.
Bla 2 stycken fjortisar som började med att köra biceps (vad annars??) och stod och spände sig framför spegeln.
Grabbarna stod och körde på 13kg hantlarna, gissa om jag blev förvånad när de sen bestämde sig för att köra bröst..(hantelpress).. och hade problem med 8kg hantlarna!

Hur körde dom med 13kg-hantlarna? Discoswing?
2008-08-16, 10:43
Medlem
Howakas avatar
Störande är dom där blinkarna har lust o gå fram o slå till personen som glor med en hantel.
2008-08-16, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av I Svea I
Jag stör mig på idioter som kastar kettlebells i huvudet på folk.

T.ex. på mig en gång. Jag bröt faktiskt nacken ...

Liten fråga...

Är du seriös?
2008-08-16, 11:15
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingenmedstil
Liten fråga...

Är du seriös?

skärp dig nu.
2008-08-16, 11:33
Medlem
*alexxx*s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Kan nämna en sköning på mitt gym. Han är lite småstörig men stark som få och djävligt trevlig. 50+ dessutom. Han låter väldigt sängkammaraktigt när han pumpar. I stil med "Ååååååhhhh", "Aaaaaaaaaaaaa".

Låter så över halva gymmet. I början var det ganska kul. Ni vet, att man bara garvar åt det det för att det är så hilarious men nu är jag fan less på det.

Fanns en likadan snubbe på mitt gym för 2 år sen. Fast runt 25-30, han var grov och det syndes att han hade tränat styrka. Han körde på bebis vikter när han tränade och stönade nott så otroligt, Jag var då 16 år och tyckte detta lät svin roligt och kunde inte sluta skratta när han drog igång.
2008-08-16, 12:11
Medlem
johnny houstons avatar
stör mig på folk som tränar i cyckelbyxor, utan något under, samtidigt som man har en väldigt framstående stjärtsvett som förändar förgen på byxorna i fråga, samt ständigt kliar sig på kuken extremt mycket - för att sedan gå och ta på vikter och liknande.
2008-08-16, 13:16
Medlem
Grabben som knappt fick upp 70kg i bänken(visst inge fel med det) efter ett par set. Men när han sen lastar på 10kg till och ber sin farsa passa han och han får upp stången knappt 1dm över bröstet och sen måste farsan hugga in för kung och fosterland för att spkinkisgrabben inte skulle mosas under dessa 80kg.
Jävligt bra tänkt, "- hmm jag klarar inte 70kg men undra om klarar 80 istället"?

Kanske inte mycket att störa sig över men kan f.ö säga att han var den av dessa som under sin vila satt och glodde på folk, speciellt på mig någon anledning.
2008-08-16, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Otroligt komiskt, vilken syn.
Kan tänka mig hur aftonhoran skulle slå upp det på ett löp
"Svensk råkade ut för arabisk nakenchock på lokalt gym"

Nej, aftonhoran skulle få det till att jag var boven.. Typ:
"Svensk stirrade på nakna araber - Misstänks för hatbrott"

OnT: Det finns en annan kille på "mitt" gym som anser att han är störst, bäst och vackrast. Han går runt och spänner bröstet och viftar på sin lilla blonda hästsvans. Han har även sagt att han jämför sig själv med Arnold, så vi kan kalla honom för Arnold. Anyway, för ett tag sedan såg jag en liten stackare sitta och köra i roddmaskinen. Man såg att han inte var särskilt rutinerad, men han gjorde inga större fel. Arnold ställer sig någon meter ifrån honom med armarna i kors och säger högt till sin träningspartner, så att hela gymmet hör:
"Kolla noggrant nu, såhär ska man INTE göra",
och står sedan kvar och tittar på grabben i roddmaskinen.

Jag är inte ensam om att störa mig på Arnold, kan jag tillägga.
2008-08-16, 13:25
Medlem
soptippsbosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäsan
[...]
Arnold ställer sig någon meter ifrån honom med armarna i kors och säger högt till sin träningspartner, så att hela gymmet hör:
"Kolla noggrant nu, såhär ska man INTE göra",
och står sedan kvar och tittar på grabben i roddmaskinen.

Det där hade nog kunnat få mig att skicka en viktkaka i bakhuvudet på fanskapet!
2008-08-16, 13:26
Medlem
lsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BRZM
Hur körde dom med 13kg-hantlarna? Discoswing?

Oh yes.
Friskis kryllar av discobyggare. Men kul titta på :-)
Säker på att ganska många stör sig på mig med.

En sak "stör" mig med Friskis och det är att majoriteten av personalen där jag tränar är... tjocka. Det känns lite skumt att en stor del a personalen faktiskt är väldigt överviktiga. Jag kan fatta att det kanske är en del av FS filosofi att det skall vara plats till alla. Och det håller jag med om.
Men jag tycker väl också att folk som jobbar på ett gym bör träna.
Men representerar väl sitt företag eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in