Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-11, 20:13
Medlem
MoogBeats avatar
Hehe, rolig tråd att läsa i... själv är jag glad att jag slutade träna på gym för ca två år sen... skaffade hantlar, bänk, vikter och dylikt och började träna hemma i stället. Verkar som att jag gjorde rätt. Nåja, på den tiden då jag tränade på gym så kommer jag speciellt ihåg en lirare som verkligen VRÅLADE så högt han bara kunde när han körde benpress... fruktansvärt irriterande
2009-01-11, 20:35
Medlem
Idag gjorde jag något jag aldrig har gjort förut, drog till gymmet när de öppnade nämligen kl 9 på en söndag!!

Hade hela hallen för mig själv i 20 min, hur underbart som helst innan folk började droppa in. FÖr första gången fanns det ingen man störde sig på förutom de där extra killona jag fann idag . Nu blir att gå ner i vikt.

Lite OnT men trevligt när man inte behöver störa sig på mongolider och enbart kunna koncentrera sig på sin egen träning.
Senast redigerad av Apjordan 2009-01-11 kl. 20:37.
2009-01-11, 20:42
Bannlyst
Var 2 sköna killar på gymmet idag, aldrig sett dom där innan.
En av dom var kanske runt 160-165 lång och en sju helvetes öl mage! Den andre var väll runt 170 lång och liten som en sticka! Munken och Kulan skulle man ju kunna börja tänka på!

I alla fall så lät det som om att Munken satte världsrekord i alla övningarna han körde, stönade så in i helvete, skrev även sista repsen Och Kulan den fule jäveln sa varje övning: 11 TILL!!! 10 TILL!! 9 TILL!!! och ni kan ju gissa han fortsatte gorma på tills sista reppen?
2009-01-11, 21:13
Medlem
Sumsarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notorious-Seb
Måste säga att jag stör mig lite på dem som säger att dem stör sig på alla spinkiga som tränar på gymmet. Visst, om de svingar vikter och kör discogymmar-style så kan jag förstå det, men om det helt enkelt är en klen typ som vill bli större så är det väl inget att bry sig om?
Tänker lite granna på mig själv här.

This.
2009-01-11, 21:27
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notorious-Seb
Måste säga att jag stör mig lite på dem som säger att dem stör sig på alla spinkiga som tränar på gymmet. Visst, om de svingar vikter och kör discogymmar-style så kan jag förstå det, men om det helt enkelt är en klen typ som vill bli större så är det väl inget att bry sig om?
Tänker lite granna på mig själv här.

Måste hålla med dig.. Ni som klagar på det - var ni fullärda och "biffiga" första gången ni klev in i gymmet? Jag tror inte det.
2009-01-11, 21:41
Medlem
MBN_MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Ahh! 7e januari 12:00 var det så mycket folk jag aldrig sett förut! folk har ju skola/jobb och de lediga tar väll och sover lite längre?
Du har nog förklaringen där!
Okej, hur många gånger jag än läser ditt inlägg så fattar jag inte riktigt vad du menar eller vad du vill säga
2009-01-11, 21:44
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBN_MAN
Okej, hur många gånger jag än läser ditt inlägg så fattar jag inte riktigt vad du menar eller vad du vill säga
Att den 7e jan 12:00 så borde folk arbeta/vara i skolan men det var överbefolkat som aldrig förr!

Edit: förklaringen var ju ofc att alla som softar hade tänkt att bli muskelbyggare med hjälp av nyårslöftet
2009-01-11, 22:00
Medlem
Optimus-Primes avatar
Stör mig fruktansvärt mycket på de personer bland annat några av dem som går i min klass som tror att mycket bänkperss = starkast i världen, Man blir så trött. De går jävlar inte en enda dag utan att man får frågan, Ja happ vad tar du i bänkpress då?
2009-01-11, 22:20
Medlem
MBN_MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
Att den 7e jan 12:00 så borde folk arbeta/vara i skolan men det var överbefolkat som aldrig förr!

Edit: förklaringen var ju ofc att alla som softar hade tänkt att bli muskelbyggare med hjälp av nyårslöftet
Fan mannen, vi snackar två olika språk du och jag. Jag läser det du säger, men du har antingen konstig humor, eller så är du en nivå högre än mig vad gäller svenska

Haha, ta resten via pm
2009-01-12, 08:13
Bannlyst
En gång såg jag en riktig spinkig kille med påsar under ögonen och lite hår på huvudet, han såg väldigt seg och utsliten ut..så såg jag att han lastade på 40 kg på bänken och tänkte inte mer på det. Körde triceps en liten bit ifrån och helt plötsligt hör jag "UH!!!..UUH!!..UUUUH!!!" han hade alltså inte orkat lyfta 40 kg 10 gånger.........

Men när jag uppfattade detta så sprang jag ju självklart dit så fort jag fattade vad som höll på och hända men en annan snubbe hann före, jag frågade: Hur gick det? varpå han vänder sig till mig med sina tomma ögon och säger: va? så säger jag: Gick det bra? så säger han med självsäker röst: Arå!

Senast redigerad av Rani Mraz 2009-01-12 kl. 08:16.
2009-01-12, 11:48
Medlem
lsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rani Mraz
Tycker det är fånigt, verkar nästan som att det blir en "varning" ( Passa dig jag har boxningsjacka vilket betyder att jag ska boxa ner dig. )

Jaha, varför inte ha den på klubben du tränar? Tror du att folk tänker "Wow vilken tuffing, honom skulle man inte vilja bråka med. Känns lite..jag vet inte..

Lite trist att du känner dig träffad.

Oj det kan inte vara lätt...
Menar om du ser folks jackor/T-shirts mm som varningssignaler och antar de evt vill slåss med dig. Eller med andra.

Ser jag nån i T-shirts från en viss klubb så pratar jag med dem och oftast är de lika trevliga som jag är.

Varför skulle jag inte känna mig träffad?
Jag tränar ju oftast i T-shirts med reklamtryck från min klubb.
Det är därför vi har de tröjorna.
Men det är skönt att veta att det stör nån. Skall genast fixa flera tröjor.
2009-01-12, 12:01
Medlem
BePositives avatar
Stör mig på grabbarna som går runt med karatebälten när dom gymmar. Antar att dom har dom på sig för att visa att dom kan sparkas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in