Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-10, 22:02
Medlem
bloodbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Husvagnen
Klipp dig?

no wai, odlat hår alldeles för länge för att bara raka av det.. btw, been there, done that. så no wai! not falling for that one again...
2009-01-11, 01:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lsa
Vad är det för fel på det?

Tycker det är fånigt, verkar nästan som att det blir en "varning" ( Passa dig jag har boxningsjacka vilket betyder att jag ska boxa ner dig. )

Citat:
Själv brukar jag använda min klubbs T-shirts på gymmet.
De är tränings t-shirts

Jaha, varför inte ha den på klubben du tränar? Tror du att folk tänker "Wow vilken tuffing, honom skulle man inte vilja bråka med. Känns lite..jag vet inte..

Citat:
lite trist om folk får komplex.

Lite trist att du känner dig träffad.
2009-01-11, 01:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av asnem
Jag stör mig inte alls på det. Gör man det säger det faktiskt mer om en själv än om personen som bär linnet.
vad menar du med det? Att jag är avundsjuk? Vad?
2009-01-11, 02:59
Medlem
Pwnys avatar
Stör mej enormt på alla dessa "första gången på gymmet" killarna på 15 år som alltid kommer i grupper av 2 eller 3.

Dom togstirrar på allt och alla och är det någon som precis kört en tung övning så tror dom självklart att dom kan klara det också och sen går det helt åt helvete...
2009-01-11, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snusen
Bratsen som står och spänner sig i spegeln efter ett lyft, spinkisarna som tar på sig alldeles för mycket vikter. Ja det finns många jag stör mig på men...Det kanske bara är fel på mig som stör mig på så många

Haha, det där känner jag igen mig på. Kan det vara mig det är fel på eller är det bara idioter runt om kring mig??
2009-01-11, 16:43
Medlem
victor.bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rani Mraz
Jaha, varför inte ha den på klubben du tränar? Tror du att folk tänker "Wow vilken tuffing, honom skulle man inte vilja bråka med. Känns lite..jag vet inte..

Tror du drar alla lite väl mycket över en kant.
Hade du retat dig på om folk kom in med en tröja från sitt fotbolls/hockey/innebandy klubb?
Bara för att folk har på sig sin klubbs tröja är det inte för att det ska ingjuta respekt åt dom andra.
Låter snarare som att du har komplex över något?

Hur gammal är du får jag bara fråga om?
2009-01-11, 17:36
Medlem
MBN_MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennie.
Det är inte ovanligt att man delar upp axelträningen på sådant vis, med framsida ena dagen och baksida en annan dag.
Okej okej, det var nå nytt. Men det fattas fortfarande överarmsträning...

Aja strunt samma.

Jag stör mig nu på att halva Farsta har kört med sina nyårslöften, och ska gymma dirr. Dem köper halvårskort och gymmar sedan max tio ggr säkert
Allt dem gör är att jona runt med alla maskiner, eller gå på rullbandet, och då menar jag verkligen GÅ! Folk går kanske i 2-4 km/h, för at sedan tycka att dem är på god väg mot en bättre form.
Får man tag i en sån maskin kan man lika gärna köpa en lott på vägen hem...
2009-01-11, 19:05
Medlem
Bill Cliffs avatar
MBN_MAN: De är borta i februari och återkommer i slutet av maj, så snart är det lugnt på gymmen igen.
2009-01-11, 19:43
Medlem
Barréshs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBN_MAN
axlar två dagar i rad?! Varför tränar du inte överarmar ?

oj shid! böst/tricep Dag1, men inge behov av svar har fått ett nice 1 av BePositive.. jo överarmarhar jag ju inteplanerat.. Bicep och tricep är ju med i schemat!

Btw folk som blir iriterade för ni känner er prickade, varför ens bry sig om folk blir irriterad på en? jag har kört i 2½ månad nu och är långt ifrån fullärd på gymbetende men tänker ju inte gå ner mig i depprision för att någon kanske stör sig på en,
2009-01-11, 19:55
Medlem
MBN_MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bill Cliff
MBN_MAN: De är borta i februari och återkommer i slutet av maj, så snart är det lugnt på gymmen igen.
Med dem lugnande orden kan jag äntligen få mig en god nattsömn igen

Grejjen är ju att man verkligen märker skillnanden. Då man vid juletider aldrig har några problem med upptagna maskiner eller fullt hus på något sätt. Men sedan så BaBAM kommer alla medeltjocka tanter och gubbar och tar över allt till ingen nytta. Dem pallar ju inte att träna i det långa loppet och all träning och pengar blir till ingen nytta alls. Bara gör det obekvämare för oss som kan träna länge

Idag hände btw två BRA saker på en och samma dag.

Först fick jag gymma för gymägaren, fastän jag glömt kortet hemma, och sen så var det en vänlig själ som lät mig köra mellan hans pass
2009-01-11, 19:58
Medlem
Barréshs avatar
Mbn_man

Ahh! 7e januari 12:00 var det så mycket folk jag aldrig sett förut! folk har ju skola/jobb och de lediga tar väll och sover lite längre?
Du har nog förklaringen där!
2009-01-11, 20:08
Medlem
Notorious-Sebs avatar
Måste säga att jag stör mig lite på dem som säger att dem stör sig på alla spinkiga som tränar på gymmet. Visst, om de svingar vikter och kör discogymmar-style så kan jag förstå det, men om det helt enkelt är en klen typ som vill bli större så är det väl inget att bry sig om?
Tänker lite granna på mig själv här.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in