Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-01-10, 12:29
Medlem
MBN_MANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barrésh
GOSH PRICKAD!

har blivigt lite bättre nu, har tränat i 2 månader men var riktigt osäker på hur mycket man kunde ta. och ville självklart ta ganska mycket (har aldrig discosvingat thou!) men nu är man rätt säker på vad man tar och resultat glider in i både massa/styrka (delvis tackar FB för lite hjälp/info)
4ggr i veckan: Bröst/axel rygg/axlar bröst/mage ben/underarmar - har jag glömt någon viktig del?
axlar två dagar i rad?! Varför tränar du inte överarmar ?
2009-01-10, 12:46
Medlem
Kennie.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MBN_MAN
axlar två dagar i rad?!
Det är inte ovanligt att man delar upp axelträningen på sådant vis, med framsida ena dagen och baksida en annan dag.
2009-01-10, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundvalp
Jag förstår mig inte på dumhuvuden som stör sig på oss som tränar med linne! Anledningen till varför jag gör det är absolut inte för att visa hur mycket muskler man har, utan för att det är så hemskt mycket skönare att träna i. När jag tränar med en t-shirt får jag oftast feta svettlökar under armarna, vilket inte händer då jag kör med linne.

Samma här. Tränar i linné enbart av bekvämlighetskäl.

Jag stör mig på folk som inte plockar undan vikterna efter sig. Det är vanligt hyfs att man gör det. Sen får väl folk stöna och grymta och vara fult klädda och göra vad fan de vill i stort sätt så länge de beter sig med någorlunda hyfs. Varför skulle det störa mig? Jag är där för att träna, inte för att irritera mig på folk.

Visst, när man kör knäböj är det irriterande om någon stryker förbi precis bredvid istället för att vänta några sekunder till man är klar. Det räknar jag in som allmänt hyfs.
2009-01-10, 13:15
Bannlyst
Stör mig rejält på nybörjar som kommer in i linnen och man ser att dom försöker se lite biffiga ut men det ser ju så jävla töntigt ut när man bär linne utan muskler, speciellt på gymmet
2009-01-10, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
??

Fattar inte vad du menar. Lyfte ungarna honom, eller vad?

Själv stör jag mig på en kille i min klass. Den mest störande människan jag sett på länge. Sjukt osäker och försöker spela säker genom att spela alfa-hane. Riktig jävla jobbig ibland.

lyfter stången* :P
2009-01-10, 17:25
Medlem
snusens avatar
Bratsen som står och spänner sig i spegeln efter ett lyft, spinkisarna som tar på sig alldeles för mycket vikter. Ja det finns många jag stör mig på men...Det kanske bara är fel på mig som stör mig på så många
2009-01-10, 19:02
Medlem
bloodbrothers avatar
hittat en ny sak som jag stör mig på:

Killen, tunn som en speta, som sitter och pumpar biceps stenhårt på fredageftermiddagen, för att sedan gå direkt till äventyrsbadet som är lokaliserat brevid gymmet...
2009-01-10, 19:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av warclown
Stör mig rejält på nybörjar som kommer in i linnen och man ser att dom försöker se lite biffiga ut men det ser ju så jävla töntigt ut när man bär linne utan muskler, speciellt på gymmet

Jag stör mig inte alls på det. Gör man det säger det faktiskt mer om en själv än om personen som bär linnet.
2009-01-10, 19:54
Bannlyst
Jag gillar inte två saker.. När det kommer in folk med kläder som talar om för oss andra att de är bra på en viss kampsport eller att de är med i en boxningsföreing..Är de stora, så visst, ha det varför inte, men inte om de är 1.50 och lika smala som pennor, även när de går med armarna utsträckta vid sidorna som om de hade världens fucking vingar.

Det andra jag ogillar är när folk "sexar" upp sig, tränar i keps och i fucking piké-skjortor.
2009-01-10, 20:14
Medlem
bloodbrothers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rani Mraz
Jag gillar inte två saker.. När det kommer in folk med kläder som talar om för oss andra att de är bra på en viss kampsport eller att de är med i en boxningsföreing..Är de stora, så visst, ha det varför inte, men inte om de är 1.50 och lika smala som pennor, även när de går med armarna utsträckta vid sidorna som om de hade världens fucking vingar.

Det andra jag ogillar är när folk "sexar" upp sig, tränar i keps och i fucking piké-skjortor.

Jag tränar i keps, men det är enbart för att jag har lång lugg och den hänger ner på ett minst sagt frustrerande sätt så fort jag böjer mig framåt..
2009-01-10, 20:44
Medlem
Husvagnens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloodbrother
Jag tränar i keps, men det är enbart för att jag har lång lugg och den hänger ner på ett minst sagt frustrerande sätt så fort jag böjer mig framåt..
Klipp dig?
2009-01-10, 21:50
Medlem
lsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rani Mraz

Vad är det för fel på det?
Själv brukar jag använda min klubbs T-shirts på gymmet.
De är tränings t-shirts, lite trist om folk får komplex.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in