Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-09, 12:11
Medlem
Testo4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pangon90
Men lägg ner nu. Läs de saker jag skriver och har skrivit; det gäller er alla steroidpumpare som ska hålla på och dampa på mitt inlägg.

Jag skiter i att ni tar anabola och jag trodde på riktigt inte att ni blev korkade av det.

Nu börjar jag dock undra om man kanske blir det ändå...... Eftersom ingen av er förstår innebörden av inlägget och istället hakar upp er på att jag med en kort mening i ett långt inlägg hånade era små steroider på skämt

Slappna av killar.. Det är såna som ni som gör att aftonbladet kan skriva artiklar om att anabola steroider gör folk aggressiva.
Det enda du gör är att provocera. Försök istället läsa på mer om ämnet, istället för att kasta ur dig dumma kommentarer.
2011-04-09, 12:28
Medlem
jakcc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thalamus
Samtliga personer som tränar kondition på gym. Använder man sig av crosstrainern är man dessutom extra töntig. Regnar det ute kan det kanske vara acceptabelt att springa eller cykla. Om man springer på löpband när det är sol ute borde man bli omyndigförklarad.

Jaha, vad har du för problem med det?
Jag tycker personligen att det är skönt att springa inne ibland.
2011-04-09, 13:10
Medlem
pettson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jakcc3
Jaha, vad har du för problem med det?
Jag tycker personligen att det är skönt att springa inne ibland.

Ja han skriver ju att han kan förstå att folk kan springa inne när det regnar ute tex. Men är du så rädd för solen att du måste gå ner i ett jävla gym för att röra på dig fan patetiskt.

Blir så jävla trött på det, det är årets finaste dagar med strålande sol och folk trängs för att stå på ett jävla löpband i en källare. Jag får inte ihop det, får man bättre resultat av att springa på ett band i en källare än att vara ute eller?
2011-04-09, 15:15
Medlem
Evert-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pettson2
Ja han skriver ju att han kan förstå att folk kan springa inne när det regnar ute tex. Men är du så rädd för solen att du måste gå ner i ett jävla gym för att röra på dig fan patetiskt.

Blir så jävla trött på det, det är årets finaste dagar med strålande sol och folk trängs för att stå på ett jävla löpband i en källare. Jag får inte ihop det, får man bättre resultat av att springa på ett band i en källare än att vara ute eller?
Faktiskt lite konstigt när vädret är så fint. Fast alla får ju göra som de vill och de flesta på mitt gym kör styrka också så de tycker kanske att det är bekvämt att gå ner till gymmet och köra cardio när de ändå har betalt för att få va där.
2011-04-09, 15:28
Medlem
174563s avatar
Citat:

Finns ju fönster osv i ett gym så du får soljus på dig. Det är skönare att springa inomhus när det är soligt än att springa inomhus när det inte är soligt. Färre folk på gymmet vilket alltid är en fördel och när dus pringer på ett löpande band kan du ju bara springpå utan att behöva tänka på din löparbana osv när du springer utomhus, speciellt om det är i stan.
2011-04-09, 17:31
Medlem
Glisseurs avatar
Jag har förståelse för nybörjare, stör mig inte särskilt mycket på dem. Men två sorter som jag inte tål är; den riktigt biffiga killen som lastar på så tungt så han måste be om hjälp från folk han inte känner för han tränar ensam. När han kör axelpress behöver han hjälp med att lyfta upp dem i axelhöjd, sen frågar han alltid någon okänd om han/hon kan passa honom. Den andra typen är otränade människor som inte maxar sin träning. De lastar så lite så de inte ens blir ansträngda, inte en droppe svett rinner från pannan...
2011-04-09, 20:08
Medlem
swek83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Otroligt komiskt, vilken syn.
Kan tänka mig hur aftonhoran skulle slå upp det på ett löp
"Svensk råkade ut för arabisk nakenchock på lokalt gym"

Alla som ska börja gymma borde få en vett och etikettmanual att läsa igenom, speciellt folk från andra kulturer som inte vet hur man beter sig i offentliga omklädningsrum osv(många araber som duschar med kalsongerna på, badar i simhallar med kalsonger osv)

Det får man. Ialf. på Sportlife
2011-04-09, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thalamus
Samtliga personer som tränar kondition på gym. Använder man sig av crosstrainern är man dessutom extra töntig. Regnar det ute kan det kanske vara acceptabelt att springa eller cykla. Om man springer på löpband när det är sol ute borde man bli omyndigförklarad.

Jag tycker att du ska ta och hitta en backe till mig som är 1 mil lång och har en 10 graders lutning.
2011-04-10, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brunkelicious
Jag tycker att du ska ta och hitta en backe till mig som är 1 mil lång och har en 10 graders lutning.

Göteborgsbacken?
2011-04-10, 17:19
Medlem
jakcc3s avatar
Citat:

Du verkar ju ha aggressivitetsproblem.. Jag bor precis bredvid skogen och brukar springa slingorna där. Säger bara att att jag kan springa på ett löpband på gymmet som ligger tätt intill skolan så kan jag spara mycket tid.
2011-04-10, 18:15
Medlem
Jaha, så var det då dags att fara till gymmet ännu en kväll. Hade inmundigat diverse preparat för att få ut maximal effekt. Kände 30 minuter innan träningen att jag hade ett rejält tryck i kroppen. Så var man äntligen på plats, och som tur var så var det bara jag och en till person på gymmet(jag kände mig riktigt laddad och ville köra fullt ut).

Allting började bra och vikterna flög upp och jag kände hur adrenalinet steg och jag fick ett jävla påslag.
Så från ingenstans dök den här andra personen på gymmet upp, han skulle prompt stå ett par meter ifrån mig och göra sina övningar. Han var någon slags Enrique Iglesias look-alike typ, han var runt 20 år, av utländsk härkomst, hade fixat frisyren och sitt utseende för att gå till gymmet. Han stirrade ett tag på mig när jag körde bänkpress och jag tänkte: jaja han ger sig väl snart och går och gör nåt annat. Men nej, istället så lägger han sig så nära mig han kan och lägger på 50 kilo på bänkpressen och skriker som ett djur när han lyckas med 5 reps.

Så efter ett tag förflyttar jag mig till ett annat ställe av gymmet och kör vidare, jag kände mig helt ostoppbar, jag skulle kunna lyfta hur mycket som helst hur länge som helst. Kände hur testosteronet pumpade ut i varje cell, och jag blev riktigt jävla förbannad och ville trycka upp alla vikter som fanns tillgängliga på gymmet.

Och ännu en gång så följde denna konstiga Don Juan typen efter mig. Men nu fick det vara nog! Han ställde sig precis bredvid mig och tittade på mig, samtidigt som han stönade högt och tittade på sig själv i spegeln när han tränade sina biceps med 10-kilos hantlarna. Jag tänkte för mig själv: det här är fan inte sant, den här grabben på 20-år håller på att utmanar mig på gymmet rakt upp och ner när jag försöker träna som hårdast. Det brast totalt för mig, så jag slängde iväg vikterna jag tränade med tvärs över halva gymmet och sa rakt ut: Vad i helvete! utan att titta på honom dock.

Han lade ner sina vikter och gick tyst därifrån. Efteråt tänkte jag att detta hade kunnat sluta illa både för honom och mig. Efter ca 10 min så tittade han in lite försiktigt i rummet där jag tränade, gav mig ett litet leende sen försvann han därifrån. Vad fan!

Mucka inte med personer som hederligt försöker gå till gymmet och träna hårt, vad är det för idioti?
2011-04-10, 20:06
Medlem
grommos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseklas

Mwahahaha, låter som du råkat ut för en smygbög tehehe. Föresten, vad använde du för preparat innan? Jack3d? Funderar på att pröva ngt sådant för passen som jag tycker är trista...

Själv stör jag mig något ENORMT på det kaxiga ungarna som alltid ska dissa och kommentera alla nybörjare om de nu gör något fel. Typ "haha, såg ni han som tog 20 kg hantlarna och inte ens orkade lyfta upp dem? Vilken jävla tönt!". Vill slå dem i ansiktet REJÄLT.
Senast redigerad av grommo 2011-04-10 kl. 20:08.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in