Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-04-30, 17:11
Medlem
Lieutenant-Pains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apintofstella
Da vet vi vad det ar for typer som tranar i ditt gym.

2009-04-30, 17:12
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Idioten igår som inte hade vattenflaska och skulle dricka direkt ur kranen var femte minut. Så jäkla äckligt när han sölar ner hela jävla kranen med svett och saliv ...

Varför ska man ha en vattenflaska, låter ännu mer idiotiskt...
2009-04-30, 17:51
Medlem
Muckans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KoettFaers
Varför ska man ha en vattenflaska, låter ännu mer idiotiskt...

Vaddå; Inget fel med en vattenflaska! Sen kan man ju fylla på den på toan, så inga dyra drycker krävs. Fattar inte hur folk kan bry sig om sådant...
2009-04-30, 17:54
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muckan
Vaddå; Inget fel med en vattenflaska! Sen kan man ju fylla på den på toan, så inga dyra drycker krävs. Fattar inte hur folk kan bry sig om sådant...

Jag fattar inte det heller, för fan orka bry sig om någon har en vattenflaska eller inte. Visar i ju för sig vad det är för folk som tar sig till gymmet. Alltid så jävla missnöjda.
2009-04-30, 17:58
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
Jag fattar inte det heller, för fan orka bry sig om någon har en vattenflaska eller inte. Visar i ju för sig vad det är för folk som tar sig till gymmet. Alltid så jävla missnöjda.
Är skillnad på om de slafsar eller ej!
skulle nån fet svettig turk fan slafsa ner hela min bänk där ja flle rpå vatten skulle han få kranen deepthroatad ner i hela halsen på sig de är ett som är säkert!!
2009-04-30, 20:07
Medlem
KoettFaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonicSyndicate
Är skillnad på om de slafsar eller ej!
skulle nån fet svettig turk fan slafsa ner hela min bänk där ja flle rpå vatten skulle han få kranen deepthroatad ner i hela halsen på sig de är ett som är säkert!!

Om det var en fet svettig svensk då? Eller en ashet Gisele Bündchen som dreglade ner stället då?
2009-04-30, 20:17
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Om det var en fet svettig svensk då? Eller en ashet Gisele Bündchen som dreglade ner stället då?
Då är det ju lugnt
2009-04-30, 20:20
Medlem
Hellre en sirapsflaska som vattenflaska än ingen vattenflaska alls, är högst ohygieniskt att slicka på kranen.
2009-04-30, 21:59
Medlem
apintofstellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Hellre en sirapsflaska som vattenflaska än ingen vattenflaska alls, är högst ohygieniskt att slicka på kranen.
Gillar du att slicka på kranar eller?
2009-04-30, 23:18
Medlem
milton76s avatar
Citat:

Spelar ingen roll vem som slabbar ner kranen, det är lika vidrigt vem det än är.
2009-05-01, 01:20
Medlem
Lieutenant-Pains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milton76
Spelar ingen roll vem som slabbar ner kranen, det är lika vidrigt vem det än är.

I vårt gym dricker vi alla ur samma kran, det är förbrödrande.

Och nej det är inte äckligt och 99% av alla människor tuggar inte på kranen när de dricker så utan ställer munnen precis under kranen och dricker.
2009-05-01, 01:32
Medlem
SonicSyndicates avatar
Citat:
då är de lungt, kan ju inte beblandas me de andra dock!...
nee vars, mina fördommar finns där bak, alltid, men de är lika illa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in