Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-07-31, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adobereader1337
Det är en fråga om etikett, hygien och lite jävla självrespekt.

Fan vad löjligt. Du är säkert en sån på gymmet som ständigt kollar in folks skor och fnyser högt om det inte stämmer med din uppfattning om hur saker och ting ska vara. Ifall man tränar barfota så kan jag förstå att folk irriterar sig på en, men ingen kan väl för fan bli störd av ett par sandaler istället för ett par idrottskor? Kom igen för fan.
2009-07-31, 18:25
Medlem
Hardwork-MecKeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S-Pulse
Fan vad löjligt. Du är säkert en sån på gymmet som ständigt kollar in folks skor och fnyser högt om det inte stämmer med din uppfattning om hur saker och ting ska vara. Ifall man tränar barfota så kan jag förstå att folk irriterar sig på en, men ingen kan väl för fan bli störd av ett par sandaler istället för ett par idrottskor? Kom igen för fan.
Varför irriterar folk sig på en om man tränar i strumpor? Löjligt.
2009-07-31, 19:27
Medlem
jp.sartres avatar
Citat:

Jag finner misstycke för folk med flip-flops, de låter otroligt irriterande när de vandrar omkring i gymmet och det ser otroligt risigt ut, jag håller med att man ska skaffa ett par träningsskor, däremot så förstår jag mig inte på folk som försöker se snygga ut på gymmet, det är i mina ögon patetiskt.

Sen måste jag ge en shoutout till alla er trapstränare, SLUTA RULLA PÅ AXLARNA FÖR I HELVETE.
2009-07-31, 19:41
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Har man flip-flop så är man barfota.

Jag själv bryr mej iaf inte om nån har sandaler med strumpor. För övrigt bara sett det på gubbar.
2009-07-31, 23:06
Medlem
Aimberts avatar
"Foppatofflor", flipflops osv kan inte vara någon höjdare om man markar, böjer, eller liknanade.
2009-07-31, 23:13
Medlem
Citat:

Det är inte ett dugg löjligt, det som är löjligt är att ha på sig ett par tofflor när man tränar. När jag är på gymmet så lägger jag sällan ner energi på att notera hur folk ser ut, men jag ser ju det. Tofflorna har ett visst samband med hur personen beter sig i övrigt, spegelboxning, hantel"klingning" eller annat löst beteende. Varför ska man inte va "hel och ren" på gymmet, är det nått slags jävla undantag?
2009-07-31, 23:19
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adobereader1337
Det är inte ett dugg löjligt, det som är löjligt är att ha på sig ett par tofflor när man tränar. När jag är på gymmet så lägger jag sällan ner energi på att notera hur folk ser ut, men jag ser ju det. Tofflorna har ett visst samband med hur personen beter sig i övrigt, spegelboxning, hantel"klingning" eller annat löst beteende. Varför ska man inte va "hel och ren" på gymmet, är det nått slags jävla undantag?

Exakt.

Och TRÄNAR man på ett gym är det väl TRÄNINGSKLÄDER/TRÄNINGSSKOR som är mest passande. Blir ju en oseriös klang över alla som tror det är beachparty med flipflops och billabong-badbyxor och "nu-ska-vi-maxa-lite-coola-övningar-så-vi-ser-tuffa-ut"-personligheterna. Nog för att man inte ska ha regler för hur folk måste se ut, men man kan väl ha lite sunt förnuft och klä sig seriöst om man tränar seriöst.

Min åsikt iallafall, flip-flopsen lär väl inte försvinna för de som har dem bryr sig kanske inte om vad andra tycker om det.
2009-07-31, 23:57
Medlem
thakiings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aimbert
"Foppatofflor", flipflops osv kan inte vara någon höjdare om man markar, böjer, eller liknanade.

Finns det ens folk som använder foppatofflor längre? Var väl modernt för nåt år sedan bland WT-folk. Där jag bor har jag inte sett några på ett tag i alla fall, speciellt inte på gymmet.
2009-08-01, 00:28
Medlem
Hardwork-MecKeRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _RHCP_
TRÄNAR man på ett gym är det väl TRÄNINGSKLÄDER/TRÄNINGSSKOR som är mest passande. Blir ju en oseriös klang över alla som tror det är beachparty med flipflops och billabong-badbyxor och "nu-ska-vi-maxa-lite-coola-övningar-så-vi-ser-tuffa-ut"-personligheterna. Nog för att man inte ska ha regler för hur folk måste se ut, men man kan väl ha lite sunt förnuft och klä sig seriöst om man tränar seriöst.
Usch vad oseriös alla är! Kolla den där snubben bringa inte sin shaker han har en burk TONFISK usch! nae nu ska jag dömma folk efter deras klädsel medanss jag tränar.

Klagar på att andra inte är seriös när de tränar, hyckleri.

Jag har strumpor när jag tränar förutom de dagar jag kör marklyft eller tränar ben. Vad är problemet med detta? Det åstadkommer ingen otrevlig odör eftersom jag är en renlig person.

Snacka inte om att en individ skulle utsätta sig själv för större fara bara för att de inte har skor på sig. Ärligt talat hur mycket tror folk några millimeter tyg kommer skydda dina fötter när 100kg faller? Om jag vill vara säker går jag till gymmet med verkstadskängorna.
2009-08-01, 00:36
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäsan
Jag stör mig på turken som oftast klär sig som Rocky (se länken). Han har en precis likadan grå dress, och kompletterar naturligtvis med svart mössa... Mössa? På ett gym?

http://moviesmedia.ign.com/movies/im...1166560005.jpg

Det är f.ö. samma kille som låg naken i omklädningsrummet och diskuterade stillsamt på arabiska med sin kompis, vilket jag skrivit om i den förra tråden.

OT, hur vill du ha det, var han turk eller arab?
2009-08-01, 00:40
Medlem
tjejer med stora bröst.. har säkert nämnts förut men helt klart distraherande
2009-08-01, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jp.sartre
Jag finner misstycke för folk med flip-flops, de låter otroligt irriterande när de vandrar omkring i gymmet och det ser otroligt risigt ut, jag håller med att man ska skaffa ett par träningsskor, däremot så förstår jag mig inte på folk som försöker se snygga ut på gymmet, det är i mina ögon patetiskt.

Varför är man patetisk i dina ögon om man försöker se snygg ut på gymet? Man får väl se ut där som man alltid gör eller vill du att man gör sig ful ut med flit? Tror du menade något annat och uttryckte dig väldigt korkat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in