Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-31, 16:38
Medlem
trafalgars avatar
Jag stör mig på bögar, som stalkar en på gymmet och ler åt en i duschen.

Sen stör jag mig på folk som tränar i piké, värst är de som även har en tröja hängandes över axlarna också. Till vilken anledning?
Senast redigerad av trafalgar 2008-08-31 kl. 16:41.
2008-08-31, 16:49
Medlem
solid302s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trafalgar
Jag stör mig på bögar, som stalkar en på gymmet och ler åt en i duschen.

Sen stör jag mig på folk som tränar i piké, värst är de som även har en tröja hängandes över axlarna också. Till vilken anledning?
Har dem "backslick" också eller? typiskt såna där stureplans-fjantar...
2008-08-31, 18:36
Bannlyst
Citat:

Varför stör du dig på folk som tränar i piké? Att ha en tröja över axlarna är bara onödigt, men vad är fel med en piké? Har själv nästan uteslutande pikéer på mig, usch för t-shirt säger jag.
2008-08-31, 20:13
Bannlyst
Att folk stör sig på vad andra har på sig är patetiskt. Vem fan bryr sig vad en gubbe/kärring har för kläder. Sålänge de inte stör mig genom att inte ställa tillbaka vikterna, ha en vikt/maskin i åratal etc, skiter jag i dem. Jag går fan inte till gymmet för att kolla på modeshow utan träna.

Vissa saker kanske man inte har på sig när man tränar, men att störa på sig för att andra har det är fjantigt, väx upp grabbar, va inte såna bögar!
2008-09-01, 08:01
Medlem
Stör mig och stör mig. På "mitt" gym finns det två killar som är lite äckliga, i alla fall enligt mig. Den ena killen är väl i 40 års åldern, har styrketränat ett bra tag, säkert jätte trevlig och så. Men för i helvete, varför har han på sig ett sånt där trikålinne(?) alltså han står och tränar med ett linne som är u-ringat ner till magen, så att de smala kanterna på linnet går över hans bröst så man ser hans äckliga bröstvårtor.

En annan kille jag stör mig lite på, rätt stor han också. Stor svart t-shirt och jeans som går till början av låren, sådana där tjejer går runt med överallt. Givetvis är t-shirten slapp medans jeansen väldigt tighta.
2008-09-01, 08:28
Medlem
BRZMs avatar
Stör mig smått på alla 15-åringar som går omkring med hela Gasps kollektion på sig.
2008-09-01, 18:25
Medlem
trafalgars avatar
Pikéer som är så tajta och små, så att naveln syns när de sträcker på sig är vardagsmat på mitt gym.

Det är väldigt kul när 15-åringar kommer beklädda i GASP, ja.

Cykelbyxor och tajt linne ses ofta likaså.
2008-09-01, 22:40
Medlem
Finns många människor som är lustiga snarare än störiga. Det som dock är störande är folk som stirrar och folk som pratar för mycket. Lite snack mellan setten, okej, men det är fan ingen fritidsgård.

På mitt förra gym fanns det för övrigt en instruktör som hade den dåliga smaken att spela Frank Sinatra på morgontimmarna. Gav knappast det extra pumpet man behöver på morgonträningen.
2008-09-01, 23:12
Medlem
Thebushs avatar
Citat:
Pikéer som är så tajta och små, så att naveln syns när de sträcker på sig är vardagsmat på mitt gym.

Det är väldigt kul när 15-åringar kommer beklädda i GASP, ja.

Cykelbyxor och tajt linne ses ofta likaså.

Eyy varför måste ni börja störa er på gasp, köpte skitmycket billiga gaspprylar när GG hade sin gasp rea ju.. aja.. bara att elda upp skiten då..
2008-09-01, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thebush
Eyy varför måste ni börja störa er på gasp, köpte skitmycket billiga gaspprylar när GG hade sin gasp rea ju.. aja.. bara att elda upp skiten då..
Det dom syftar på är väl varför taniga tonårspojkar ska ha kläder som det står xxxl på.
2008-09-02, 00:13
Medlem
LoTiXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karismanspojke
Stör mig och stör mig. På "mitt" gym finns det två killar som är lite äckliga, i alla fall enligt mig. Den ena killen är väl i 40 års åldern, har styrketränat ett bra tag, säkert jätte trevlig och så. Men för i helvete, varför har han på sig ett sånt där trikålinne(?) alltså han står och tränar med ett linne som är u-ringat ner till magen, så att de smala kanterna på linnet går över hans bröst så man ser hans äckliga bröstvårtor.

En annan kille jag stör mig lite på, rätt stor han också. Stor svart t-shirt och jeans som går till början av låren, sådana där tjejer går runt med överallt. Givetvis är t-shirten slapp medans jeansen väldigt tighta.

Byggarlinne. Figurerade på kroppsbyggare innan du och jag var födda, i alla fall jag.
2008-09-02, 14:27
Medlem
Stör mig på sånna som går runt och tänker: "alla som är större än mig har tagit bola"
Detta tänkande brukar oftast förekomma bland nybörjargymmare.

Så finns det ytterligare en kille på mitt gym, ungefär 30-40 skulle jag tro. Iaf han kör ALLA övningar helt fel, han kör korta rörelser, han sträcker ut muskeln 30-40% av det han borde göra på den övningar han utför.

Sen stör jag mig också på tjocka gymvärdar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in