Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-03-29, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 348
Sprid inte okunskap tack. Läs stickys och försök lära dig lite. Alltid lika kul att se nybörjare som ska rätta de mer kunniga.

Inte fan skulle ja få för mig eller rekommendera andra att träna så
Jag är bara jävligt trött på folk som tjatar om hur korkat det är att träna en muskel 3ggr / vecka och försöker styrka sitt påstående med att man behöver minst 48h vila. Det enda jag ville visa är att det är fullt möjligt att träna en muskel 3ggr i veckan å ändå få 48h vila mellan varje pass.

Å man är inte en nybörjare för att man har under 100 inlägg på fb
Senast redigerad av optimize 2009-03-29 kl. 14:40.
2009-03-29, 15:21
Medlem
Stuuuuutes avatar
Alla med handskar

Inte direkt störande men ack så roligt o se
2009-03-29, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stuuuuute
Alla med handskar

Inte direkt störande men ack så roligt o se

Du kanske inte har fattat varför man använder sig utav handskar?
2009-03-29, 16:59
Medlem
murdans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k00lt
Du kanske inte har fattat varför man använder sig utav handskar?

för att man har för klena händer och/eller gör fel. Ytterst få som faktiskt använder dem när det behövs.
2009-03-29, 18:17
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murdan
Ytterst få som faktiskt använder dem när det behövs.

Det är sant men det finns folk som har sina anledningar.
2009-03-29, 19:35
Medlem
nu e de en massa illa luktande och tramsande somalijer somm har kommit till kompassen göteborg.. så fort dom kommer så förvandlas gymmet till lekstuga.. att välldigt månnga av dom luktar gammalt mat os och pung svett gör itne de hela bettre presis. varför tränar domm alltid i grupper jag har sett 5 stykken köra i en maskin över en halv timme.. en staka av somalijerna är välldigt renliga och för innget oväsen när dom tränar. tänk om ressten av killarna kunde bli kommpis med tvålen och dushen!!??
2009-03-29, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obtusofoben
nu e de en massa illa luktande och tramsande somalijer somm har kommit till kompassen göteborg.. så fort dom kommer så förvandlas gymmet till lekstuga.. att välldigt månnga av dom luktar gammalt mat os och pung svett gör itne de hela bettre presis. varför tränar domm alltid i grupper jag har sett 5 stykken köra i en maskin över en halv timme.. en staka av somalijerna är välldigt renliga och för innget oväsen när dom tränar. tänk om ressten av killarna kunde bli kommpis med tvålen och dushen!!??

hihi
2009-03-29, 20:46
Medlem
ÜberJürgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av murdan
för att man har för klena händer och/eller gör fel. Ytterst få som faktiskt använder dem när det behövs.

Jag använder handskar och kommer förmodligen alltid att göra det. Den främsta anledningen är att min gympartner inte gör det och han har valkar som mina hälar på händerna som han måste fila då och då annars trycker valkarna på vävnad och smärta uppstår.

Sedan får man bättre grepp, det finns övningar då han måste använda dragremmar men jag behöver inte det för jag har bättre grepp och då använder jag hellre handskar än dragremmar.

Ska nog köpa nya snart, sömmen börjar lossna på ena handsken, tack för att du påminde mig.
2009-03-29, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Obtusofoben

Stavar du verkligen så illa eller gör du dig bara till?
2009-03-29, 21:23
Medlem
vnc-s avatar
Sminkade killar med "snygga" badbyxor och flip-flops, finns för många sådana på gymmet här
2009-03-29, 23:41
Medlem
Snöblinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
Sminkade killar med "snygga" badbyxor och flip-flops, finns för många sådana på gymmet här

Det är vid såna här tillfällen jag är glad över att bo i Norrland. Sminkade killar drivs till landsflykt här uppe..

Vi har inte speciellt många invandrare heller så.. nä, jag stör mig nog inte på någon på gymmet.
2009-03-30, 10:12
Medlem
seloots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoTiX
Idag, tjej 45kg går runt och instruerar medföljande kille som är dubbelt så stor. Efter 50 reps magcurl säger hon "nu måste vi stretcha magen annars blir den som en bulle". Därefter går hon bort och stretchar i 20 minuter.

Andra gången någonsin jag varit sugen att skälla ut någon på gymmet.

Jävla idiot instruktörer som sprider myter alltså!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in