Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-08-30, 21:30
Medlem
LaktosMonstrets avatar
Kan inte påstå att jag stör mig på varken gubbar, tanter, stönare, eller folk med keps.
Men något som jag dock inte tål är idioter som kommer för att spänna sig och inte ens tränar. Går man på gymmet så gör man ju det för att träna. Inte att ta plats och se dum ut.
Bytte dock till ett litet lokalt gym där sådana inte existerar så det var skönt att slippa dem.
2011-09-01, 19:37
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Jag hatar gymmet på Eriksdal, Veronica Maggio är inte direkt peppande och jag försöker varje gång hitta radion men det går fan inte!
Du får hitta en annan träningskompis då.
2011-09-01, 21:08
Medlem
Stör mig inte på någon på gymmet,längre kanske är värt att tillägga, körde friskis innan då var det en helt annan historia.

Det enda kan väl vara viss musik, fine många gillar inte att gymma till Dre och det respekterar jag och byter till house radion när jag inte är helt själv i gymmet. Däremot snubbarna som kopplar in Ultima thule och pluton svea när gymmet är fullt, vad hände där?

Friskis var det bola snack dagligen ("ska vi sälja stanozol till x persons 16åriga brosa? han vill bli stor"), tjocka gubbar som bara gick runt och myste, hantelracket var tomt, skulle du ha två likadana fick du leta ett bra tag i gymmets "hantel hörna" där alla låg huller om buller. Sen ska vi inte nämna vilket uppdrag det var att lyckas få en stång, antingen fick du rotera med 3 andra eller vänta i en kvart. Fyfan för friskis helt enkelt.
Senast redigerad av Kirenstilen 2011-09-01 kl. 21:11.
2011-09-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slackoff
Du får hitta en annan träningskompis då.

L L
2011-09-02, 00:42
Medlem
Själv stör jag mig på 16åringar som har sina dyra träningshandskar och kläder och sen sitter dom bara vid bänkpressen och kanske gör 6 reps och sen sitter där och bara snackar med sina polare i 5 min innan dom kör ett till set.

Nej fan, usch. Är man på gymmet ska man träna och inte snacka om oskar som söp sig full och knullade sofia förra helgen.
2011-09-05, 16:53
Medlem
Helt sjukt att ni stör er på folk som spänner sig.

Jag började träna för 2 år sen ungefär. Jag var 185cm lång och vägde 59kg.

Nu väger jag 73 kg. Ja, i era ögon är jag fortfarande ett benrangel. Men tror ni att jag spänner mig för er skull? Jag gör det ju för att jag ska må bättre själv. Hur kan folk störa sig på det? Jag skiter fullständigt i om ni tycker det ser töntigt ut, jag spänner mig som sagt för min egen skull. Anledningen att jag började träna var ju att jag ville få en "snygg" kropp (kalla mig discogymare om ni vill) och de är klart att man vill se resultatet av all träning?
Senast redigerad av spaxx 2011-09-05 kl. 16:56.
2011-09-05, 17:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lilleFresh
Själv stör jag mig på 16åringar som har sina dyra träningshandskar och kläder och sen sitter dom bara vid bänkpressen och kanske gör 6 reps och sen sitter där och bara snackar med sina polare i 5 min innan dom kör ett till set.

Nej fan, usch. Är man på gymmet ska man träna och inte snacka om oskar som söp sig full och knullade sofia förra helgen.

Dom kanske vilade inför ett styrkeset, förstår inte hur det kan störa dig, så länge du inte väntar på att bänken skall bli ledig såklart.
2011-09-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iron-Mike
Dom kanske vilade inför ett styrkeset, förstår inte hur det kan störa dig, så länge du inte väntar på att bänken skall bli ledig såklart.
Håller med. Kul att kidsen inte körde discogymmarstilen på 20 reps och minimal vila.
2011-09-05, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bleam123
Jag har testat flertal gym och måste tyvärr säga att de allra flesta är tame fan skit, iallafall dom som har billiga priser i månaden!

Folket på dessa gym är fyfan puckade i huvudet rent ut sagt och vad fan de gör på ett gym fattar jag inte då träning är ren vetenskap..

Tränade idag på fitness 24/7 (testade) och ack ack aldrig mera..

Först.. En som frågade om jag använde stången (Körde knäböj) sa att jag var klar om ett set, när jag sedan slutför setet så ser jag att de saknas vikt från min stång, och killen som nyss frågade hade då plockat av totalt 10kg från min stång för att lasta på och köra biceps sålänge.. Märkte ej detta förens jag lastade av, och ja lite lätt vare allt med knäböjen, men vilken jävla idiot..

För att väl hänga av vikterna sitter de en kille ungefär vid viktstället, vad gör pundaren? Jofan han har sina fötter lutande på viktstället som blockerar så man ej kan hänga på vikterna, ber han ta bort fötterna och de dröjer 2-3 sekunder innan han väl gör de.. Vilket jävla mongo..

Fitness24/7 kan jag varna för helt klart, omklädningsrummen är fan också äckliga.. Gick in där för o dusha..

Kommer ut från dushen
då står en turk vid handfatet o skvätter vatten över hela sig för han tänker tydligen inte duscha, efter han gjort detta torkar han sig med handduk och sprutar på sin äckliga blatte parfym..

ALDRIG MERA FITNESS 24/7..
Tränar själv på 24/7. jag gillar det. Fräscht o nybyggt samt lite folk på mitt gym =)
2011-09-05, 19:24
Citat:
Ursprungligen postat av 101f14k35
Tränar själv på 24/7. jag gillar det. Fräscht o nybyggt samt lite folk på mitt gym =)
Vilka 24/7 kör ni på?
2011-09-05, 21:17
Medlem
Ojojoj, vart ska jag börja?

1: En jävla mentalpatient på mitt gym. Han är väl i 40-års åldern, och hans träningsfilosofi består av att komma till gymmet, köra ETT set på VARJE maskin (bara, maskiner, inga fria vikter), köra med 100% fel utförande på varje, och sen gå hem efter ca 20 minuters "träning". När jag säger "fel utförande" menar jag att han i varje press- eller extension-övning bara kör några cm upp och ner i toppläget, och att han i varje pull-övning drar med hela kroppen och sen FLYGER tillbaka till startposition. En riktig jävla mentalpatient.

2: En gammal, äcklig kärring som kommer till gymmet, cyklar i 20 minuter, och som sen spenderar en timme åt "stretching" och andra skumma övningar. Med "skumma övningar" menar jag att stå en halv meter ifrån en vägg med ryggen vänd mot den och falla bakåt (varför i helvete gör hon det här?? Jobbigt som fan när man hör jävla duns i 10 minuter), och att gå till chins-stationen och bara hänga där (va fan ska det vara bra för??). Hon gör massa annat skit också, men jag kan inte göra det rättvist i text. Sjuk i huvet är hon iaf.

3: Två "herrar" (50-års åldern) som kör biceps varje gång jag är där (dvs 4-5 ggr i veckan). Till saken hör dock att de (såklart) har lika tjocka biceps som två fyraåringar. Dessutom, när den ene passar åt den andre så tror han att det betyder att han ska lyfta vikten åt honom. Helt dumma i huvet!

4: En kille i 20-års åldern som faktiskt är ruskigt stor, men som HELA TIDEN står och spänner sig och spanar in sig. Har aldrig sett nån annan som är like kåt på sitt eget utseende. Man ser hur han riktigt njuter av hur stor han är. Ska jag va ärlig så tror jag att han går på AAS, och är så jävla paff över resultaten han fått.

5: ALLA JÄVLA IDIOTER på mitt gym som fan inte vet hur man hänger tillbaka sina vikter eller hantlar! Helt jävla sjukt!!! Inte EN JÄVEL som ägnar sig åt nån av dessa aktiviteter.

Fan vad upprörd jag är nu i slutet av mitt skriveri....Så jävla många galningar som härjar på mitt gym!!!!
2011-09-05, 21:41
Medlem
Sikkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juiced
Ojojoj, vart ska jag börja?

1: En jävla mentalpatient på mitt gym. Han är väl i 40-års åldern, och hans träningsfilosofi består av att komma till gymmet, köra ETT set på VARJE maskin (bara, maskiner, inga fria vikter), köra med 100% fel utförande på varje, och sen gå hem efter ca 20 minuters "träning". När jag säger "fel utförande" menar jag att han i varje press- eller extension-övning bara kör några cm upp och ner i toppläget, och att han i varje pull-övning drar med hela kroppen och sen FLYGER tillbaka till startposition. En riktig jävla mentalpatient.

2: En gammal, äcklig kärring som kommer till gymmet, cyklar i 20 minuter, och som sen spenderar en timme åt "stretching" och andra skumma övningar. Med "skumma övningar" menar jag att stå en halv meter ifrån en vägg med ryggen vänd mot den och falla bakåt (varför i helvete gör hon det här?? Jobbigt som fan när man hör jävla duns i 10 minuter), och att gå till chins-stationen och bara hänga där (va fan ska det vara bra för??). Hon gör massa annat skit också, men jag kan inte göra det rättvist i text. Sjuk i huvet är hon iaf.

3: Två "herrar" (50-års åldern) som kör biceps varje gång jag är där (dvs 4-5 ggr i veckan). Till saken hör dock att de (såklart) har lika tjocka biceps som två fyraåringar. Dessutom, när den ene passar åt den andre så tror han att det betyder att han ska lyfta vikten åt honom. Helt dumma i huvet!

4: En kille i 20-års åldern som faktiskt är ruskigt stor, men som HELA TIDEN står och spänner sig och spanar in sig. Har aldrig sett nån annan som är like kåt på sitt eget utseende. Man ser hur han riktigt njuter av hur stor han är. Ska jag va ärlig så tror jag att han går på AAS, och är så jävla paff över resultaten han fått.

5: ALLA JÄVLA IDIOTER på mitt gym som fan inte vet hur man hänger tillbaka sina vikter eller hantlar! Helt jävla sjukt!!! Inte EN JÄVEL som ägnar sig åt nån av dessa aktiviteter.

Fan vad upprörd jag är nu i slutet av mitt skriveri....Så jävla många galningar som härjar på mitt gym!!!!

Hahahaha.. fy fan vad jag lider med dig.
Är du säker själv på om du är i ett gym överhuvudtaget?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in